Viisi vuotta sinkkuna ja luulin saavuttaneeni loppuelämän onnellisuuden tilan enkä ole muuta miettinyt. Hyvä työ, koti ja perhe ystävineen - elän siis hyvää normi arkea.
Kunnes, ei sittenkään. Viime aikoina mieleeni on taas tullut ajatus parisuhteesta, sellaisesta kahden itsenäisen ja tasapainoisen ihmisen kivasta yhdessäolosta. Sellaisesta, jossa voisi vain ja ehdottomasti voida hyvin, viettää aikaa molempien tarpeista lähtöisin. Ja tarpeet voivat olla leffaseura, kahviseura - mitä vaan, kun tuntuu onnelta olla omanlaisensa seurassa.
No mikä mättää - miksipä ei, miksen jo juokse tukka suorana etsimässä?
Siksi, etten luota nykyään someen, tinderi ei ole minun reilusti yli 50 vee juttu..
Tiedän, että meitä on useita, joille hengailu ja kivat tapaamiset tekisivät terää arjen keskellä, mutta kun ei löydy ratkaisua, ehkei enää uskallusta.
Nuorena kaikki oli helpompaa 😄
Jos kuitenkin...
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Miitit ja yhteiset tapaamiset voisivat olla, se ratkaisu ja jos ei, sieltä kumppania löydä, niin kenties uusia ystäviä.
- Anonyymi
Sama "ongelma " vaikka en asiaa varsinaisesti ongelmana pidä, siis sinkkuutta.
Tosin en hae kivaa yhdessäoloa, vaan jotain vähän kuumempaa. Enkä tarkoita seksisuhdetta.- Anonyymi
Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen
Joo, niin minunkin mielestä arki on sitä. Ajattelin, että tarkoitit kivalla yhdessä ololla elokuvissa ja kahvilla käyntiä.
Eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole, kuin deittisivustot, miitit ym. Harvoin ketään naista muualta löytää ja varsinkaan pieneltä paikkakunnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945