Jos kuitenkin...

Anonyymi-ap

Viisi vuotta sinkkuna ja luulin saavuttaneeni loppuelämän onnellisuuden tilan enkä ole muuta miettinyt. Hyvä työ, koti ja perhe ystävineen - elän siis hyvää normi arkea.
Kunnes, ei sittenkään. Viime aikoina mieleeni on taas tullut ajatus parisuhteesta, sellaisesta kahden itsenäisen ja tasapainoisen ihmisen kivasta yhdessäolosta. Sellaisesta, jossa voisi vain ja ehdottomasti voida hyvin, viettää aikaa molempien tarpeista lähtöisin. Ja tarpeet voivat olla leffaseura, kahviseura - mitä vaan, kun tuntuu onnelta olla omanlaisensa seurassa.
No mikä mättää - miksipä ei, miksen jo juokse tukka suorana etsimässä?
Siksi, etten luota nykyään someen, tinderi ei ole minun reilusti yli 50 vee juttu..
Tiedän, että meitä on useita, joille hengailu ja kivat tapaamiset tekisivät terää arjen keskellä, mutta kun ei löydy ratkaisua, ehkei enää uskallusta.
Nuorena kaikki oli helpompaa 😄

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miitit ja yhteiset tapaamiset voisivat olla, se ratkaisu ja jos ei, sieltä kumppania löydä, niin kenties uusia ystäviä.

• Anonyymi

Sama "ongelma " vaikka en asiaa varsinaisesti ongelmana pidä, siis sinkkuutta.
      Tosin en hae kivaa yhdessäoloa, vaan jotain vähän kuumempaa. Enkä tarkoita seksisuhdetta.

• Anonyymi

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

Joo, niin minunkin mielestä arki on sitä. Ajattelin, että tarkoitit kivalla yhdessä ololla elokuvissa ja kahvilla käyntiä.

• Eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole, kuin deittisivustot, miitit ym. Harvoin ketään naista muualta löytää ja varsinkaan pieneltä paikkakunnalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      643
      8683
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3346
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      461
      2377
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1305
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1241
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1157
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      969
    Aihe