Kummasta tykkäät enempi?
Blondi vai brunette
34
159
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hassu kysymys, kun hiukset voi nykyisin olla keltaiset, siniset, vihreät, lilat ... ja mitä nyt näitä onkaan. Hiusten väri on äkkiä vaihdettavissa jos asiat on siitä kiinni.
- Anonyymi
Ei se oo sama asia
Blondeihin heikkona, mutta brunetetkin on söpöjä. Niin on ihan mustatukkaisetkin. Ei se ole hiusten väristä kiinni.
- Anonyymi
👎👎👎
Sumpitpihisee kirjoitti:
Pidän tummahiuksista miehistä. :))
Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?
Musta tai tummanruskea. :))
Ei kai se pikku harmaus haittaa. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Musta tai tummanruskea. :))
Ei kai se pikku harmaus haittaa. :DOlen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)
Näin se menee. Toki sen miehen pitää kantaa itsensä hyvin. Pelkkä hiusten väri ei vaikuta. Harmaantunut itsevarma mies vetoaa, mutta jos on "anteeksi olen olemassa", niin ei missään nimessä.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.
Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.
Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl
Anonyymi kirjoitti:
Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl
Onhan hän kiva sellainen. :)
Tummat ja ristiveriset miehet ♥️
- Anonyymi
luonnolliset värit ovat kauniita,
https://youtu.be/avYHVoQZUH8
.- Anonyymi
No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍
Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin....Ja tuo perhonen.. Joskus kun piirtelin kaikki mustalla oli vai yksi piirustus, jonka värjäsin värein. Sinä olet kaunis, sait sen lentämään. Kiitos ♥️
- Anonyymi
Kaljut miehet💋
- Anonyymi
Parta tekee miehen.
- Anonyymi
Ensisilmäyksellä saattaa brunette viedä voiton mutta ei se minua blondeillekaan sokeaksi tee...
- Anonyymi
Luonnonkihara vähän jo harmahtavaa joukossa oman hiusvärin omaava mies. Nuorenpana vaalea.
- Anonyymi
Vaaleita olleet ne miehet,joihin aina haksahtanu
t. brunette nainen- Anonyymi
Ai. Tiedätkö ne kaikki????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Tiedätkö ne kaikki????
yks vaan merkkaa tällä hetkellä ;)
- Anonyymi
Naisella suorat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset paras, myös ruskeat hiukset eri sävyissä on upeat, kunhan mittaa löytyy.
- Anonyymi
Kumpikin menee, itselle on enemmän väliä sillä minkä väriset silmät sitten on. Ruskeista silmistä en oo ikinä välittänyt oikein ja harvemmin ruskeat silmät on mitenkään kauhean nättejä, ehkä 3 nätit ruskeat silmät nähnyt ikinä naisilla.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Nyyh..
T. Ruskea-vihreä silmäinenYksi niistä naisista joilla on mielestäni nätit ruskeat silmät omisti sellaiset vihertävän ruskeat.
Mutta ei se yksiin silmiin kaadu homma, jos on muuten sitten menevä tapaus.
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä hiusten värillä. Ihana ihminen mutta väärän väriset hiukset? Kannattais varmaan vilkasta peiliin että sielläkö se ihanuus nyt sitte on.
- Anonyymi
Ei ole merkitystä, sisäinen kauneus pursuaa ulospäin.
- Anonyymi
Naisellinen kauneus ei ole hiutenväristä kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642