Blondi vai brunette

Anonyymi-ap

Kummasta tykkäät enempi?

34

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hassu kysymys, kun hiukset voi nykyisin olla keltaiset, siniset, vihreät, lilat ... ja mitä nyt näitä onkaan. Hiusten väri on äkkiä vaihdettavissa jos asiat on siitä kiinni.

• Anonyymi

Ei se oo sama asia

• Blondeihin heikkona, mutta brunetetkin on söpöjä. Niin on ihan mustatukkaisetkin. Ei se ole hiusten väristä kiinni.

• Anonyymi

👎👎👎

• Anonyymi kirjoitti:

👎👎👎

Blondi on paras. :)

• PalstaRinssi kirjoitti:

Blondi on paras. :)

Pidän tummahiuksista miehistä. :))

• Sumpitpihisee kirjoitti:

Pidän tummahiuksista miehistä. :))

Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?

Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?

Musta tai tummanruskea. :))
        Ei kai se pikku harmaus haittaa. :D

• Sumpitpihisee kirjoitti:

Musta tai tummanruskea. :))
        Ei kai se pikku harmaus haittaa. :D

Olen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)

Olen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)

Näin se menee. Toki sen miehen pitää kantaa itsensä hyvin. Pelkkä hiusten väri ei vaikuta. Harmaantunut itsevarma mies vetoaa, mutta jos on "anteeksi olen olemassa", niin ei missään nimessä.

• Anonyymi

En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.

Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.

• 😕😕

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.

Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl

• Anonyymi kirjoitti:

Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl

Onhan hän kiva sellainen. :)

• Tummat ja ristiveriset miehet ♥️

• Anonyymi
      • Anonyymi

No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍

Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
        Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
        Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin....

Ja tuo perhonen.. Joskus kun piirtelin kaikki mustalla oli vai yksi piirustus, jonka värjäsin värein. Sinä olet kaunis, sait sen lentämään. Kiitos ♥️

• Anonyymi

Kaljut miehet💋

• Anonyymi

Parta tekee miehen.

• Anonyymi

Ensisilmäyksellä saattaa brunette viedä voiton mutta ei se minua blondeillekaan sokeaksi tee...

• Anonyymi

Luonnonkihara vähän jo harmahtavaa joukossa oman hiusvärin omaava mies. Nuorenpana vaalea.

• Anonyymi

Vaaleita olleet ne miehet,joihin aina haksahtanu
      t. brunette nainen

• Anonyymi

Ai. Tiedätkö ne kaikki????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Tiedätkö ne kaikki????

yks vaan merkkaa tällä hetkellä ;)

• Anonyymi

Naisella suorat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset paras, myös ruskeat hiukset eri sävyissä on upeat, kunhan mittaa löytyy.

• Anonyymi

Kumpikin menee, itselle on enemmän väliä sillä minkä väriset silmät sitten on. Ruskeista silmistä en oo ikinä välittänyt oikein ja harvemmin ruskeat silmät on mitenkään kauhean nättejä, ehkä 3 nätit ruskeat silmät nähnyt ikinä naisilla.

• Nyyh..

T. Ruskea-vihreä silmäinen

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Nyyh..

T. Ruskea-vihreä silmäinen

Yksi niistä naisista joilla on mielestäni nätit ruskeat silmät omisti sellaiset vihertävän ruskeat.

Mutta ei se yksiin silmiin kaadu homma, jos on muuten sitten menevä tapaus.

• Anonyymi

Ei mitään merkitystä hiusten värillä. Ihana ihminen mutta väärän väriset hiukset? Kannattais varmaan vilkasta peiliin että sielläkö se ihanuus nyt sitte on.

• Anonyymi

Ei ole merkitystä, sisäinen kauneus pursuaa ulospäin.

• Anonyymi

Naisellinen kauneus ei ole hiutenväristä kiinni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3792
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2639
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2146
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1424
    8. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1401
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      70
      1392
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1274
    Aihe