Kummasta tykkäät enempi?
Blondi vai brunette
34
102
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hassu kysymys, kun hiukset voi nykyisin olla keltaiset, siniset, vihreät, lilat ... ja mitä nyt näitä onkaan. Hiusten väri on äkkiä vaihdettavissa jos asiat on siitä kiinni.
- Anonyymi
Ei se oo sama asia
Blondeihin heikkona, mutta brunetetkin on söpöjä. Niin on ihan mustatukkaisetkin. Ei se ole hiusten väristä kiinni.
- Anonyymi
👎👎👎
Sumpitpihisee kirjoitti:
Pidän tummahiuksista miehistä. :))
Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan mustatukka? Entä jos on harmaata?
Musta tai tummanruskea. :))
Ei kai se pikku harmaus haittaa. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Musta tai tummanruskea. :))
Ei kai se pikku harmaus haittaa. :DOlen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen kuullut, että harmaa on naisella harmia, mutta miehillä charmia. :)
Näin se menee. Toki sen miehen pitää kantaa itsensä hyvin. Pelkkä hiusten väri ei vaikuta. Harmaantunut itsevarma mies vetoaa, mutta jos on "anteeksi olen olemassa", niin ei missään nimessä.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt sellaista naista, jolle sopii musta tukka.
Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oi etkö? Minä olen nähnyt montakin. Ja mieti vaikka japanilaisia. Niillä on kaikilla.
Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl
Anonyymi kirjoitti:
Sä tykkäät pienistä. Pienet sopii yhteen joka kohdasta😂 eikös se sun naises ollu joku babygirl
Onhan hän kiva sellainen. :)
Tummat ja ristiveriset miehet ♥️
- Anonyymi
luonnolliset värit ovat kauniita,
https://youtu.be/avYHVoQZUH8
.- Anonyymi
No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhhuh vouh. Kuka tämä oli? 😍
Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait minut näkymään palstallakin :) Laitoin tuon Erinin. Jonkun hölmön impulssin aina kaipaan ollakseni näkyvä. Melkoinen taikuri olet ♥️😘😍
Löydän luoksesi näiden kautta niin hölmöä kuin se onkin....Ja tuo perhonen.. Joskus kun piirtelin kaikki mustalla oli vai yksi piirustus, jonka värjäsin värein. Sinä olet kaunis, sait sen lentämään. Kiitos ♥️
- Anonyymi
Kaljut miehet💋
- Anonyymi
Parta tekee miehen.
- Anonyymi
Ensisilmäyksellä saattaa brunette viedä voiton mutta ei se minua blondeillekaan sokeaksi tee...
- Anonyymi
Luonnonkihara vähän jo harmahtavaa joukossa oman hiusvärin omaava mies. Nuorenpana vaalea.
- Anonyymi
Vaaleita olleet ne miehet,joihin aina haksahtanu
t. brunette nainen- Anonyymi
Ai. Tiedätkö ne kaikki????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Tiedätkö ne kaikki????
yks vaan merkkaa tällä hetkellä ;)
- Anonyymi
Naisella suorat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset paras, myös ruskeat hiukset eri sävyissä on upeat, kunhan mittaa löytyy.
- Anonyymi
Kumpikin menee, itselle on enemmän väliä sillä minkä väriset silmät sitten on. Ruskeista silmistä en oo ikinä välittänyt oikein ja harvemmin ruskeat silmät on mitenkään kauhean nättejä, ehkä 3 nätit ruskeat silmät nähnyt ikinä naisilla.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Nyyh..
T. Ruskea-vihreä silmäinenYksi niistä naisista joilla on mielestäni nätit ruskeat silmät omisti sellaiset vihertävän ruskeat.
Mutta ei se yksiin silmiin kaadu homma, jos on muuten sitten menevä tapaus.
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä hiusten värillä. Ihana ihminen mutta väärän väriset hiukset? Kannattais varmaan vilkasta peiliin että sielläkö se ihanuus nyt sitte on.
- Anonyymi
Ei ole merkitystä, sisäinen kauneus pursuaa ulospäin.
- Anonyymi
Naisellinen kauneus ei ole hiutenväristä kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463