Terveisiä Kamuttajalta!

Täällä minä olen Piiroislouhilla odotellut Lieksalaisia käymän kylässä.
Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin joutuu tässä itse juomaan kahvit, ja juottamaan tuolle karhulle, joka täällä kiertelee.
Taidan ottaa sen talveksi tänne luolaan nukkumaan.

Vai olette te jo juoneet hautajaiskahvejani, ettekä ole kutsuneet minua mukaan.
Koettakaa pärjätä, mutta poiketkaa joskus täällä Piiroislouhilla moikkaamassa!


Täällä Kamuttaja ihan ite hyvissä sielun ja ruumiin voimissa, ainakin toistaiseksi.

29

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä helpotus,kun legendaarisenpi,kuin Gari Grandi on elossa👍

      • Anonyymi

        Mistä tulee nimi kamuttaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulee nimi kamuttaja?

        Hän kerran selitti sen ja jäi mieleen kun minun ukki käytti aikoinaan samaa sanaa. Kuulema tarkoittaa sellaista joka korjailee ja remontoi yhtenään jotain, kamuttelee (koputtelee) aina jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kerran selitti sen ja jäi mieleen kun minun ukki käytti aikoinaan samaa sanaa. Kuulema tarkoittaa sellaista joka korjailee ja remontoi yhtenään jotain, kamuttelee (koputtelee) aina jotain.

        Ei kamuttele vaan kaputtelee, muistat ihan viärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kamuttele vaan kaputtelee, muistat ihan viärin.

        Kyllä sitäkin sanaa käytetään, taitaa olla eri puolilla Lieksaa hieman erilainen sanamuunnos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulee nimi kamuttaja?

        Kamuttaja tarkoittaa kaikkien kaveria, tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa, sosiaalinen hyväntahtoinen veijari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuttaja tarkoittaa kaikkien kaveria, tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa, sosiaalinen hyväntahtoinen veijari

        Moninkertainen linankundi se on eikä ole lieksassa ikinä käynytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moninkertainen linankundi se on eikä ole lieksassa ikinä käynytkään

        Taitaa muuten ollut jossain vaiheessa poliisi joka on sitten lukenut muutaman vuoden, ja opiskellut uuden ammatin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuttaja tarkoittaa kaikkien kaveria, tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa, sosiaalinen hyväntahtoinen veijari

        Osaa olla myös tarvittaessa jämäkkä. Suorapuheinen, rehellinen lakia noudattava mies, komeakin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa olla myös tarvittaessa jämäkkä. Suorapuheinen, rehellinen lakia noudattava mies, komeakin vielä.

        Sinä taidat tuntea tuon veijarin siis Kamuttajan. Vihjaa vähän kenestä o kyse, on niin kauan veikkailtu henkilöllisyyttä.


    • Anonyymi

      Takana on jippo, Kamuttaja = Piiroislohi. Ne ovat yski ja sama asija.

    • Anonyymi

      Kerro kamu mikä vei Kukkosen Ossin sormet?

    • Anonyymi

      Kapistaja tiällä terve.

      • Anonyymi

        Niin oletko kamuttaja uudella nimellä, vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletko kamuttaja uudella nimellä, vai mitä tarkoitat?

        Taitaa olla uusi suurus näillä sivuilla.


      • Hei vaen "Kapistaja", tule poekkeemmaan tiällä louhilla, niin muistellaan viime vuosituhanne aekoja Lieksassa ja Pielisjärvellä.


    • Anonyymi

      Voitkos Kamu käydä vastaamassa Kukkosen Ossin kysymykseen.

      • Anonyymi

        Sano edes tiedätkö vai et?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano edes tiedätkö vai et?

        Aekani etin ja löysin pienen maeninnan, jotta voen sannoo tietäväni jonnii verran.
        Mittee varten se assii on noussu nuin tärkkeeksi?


    • Anonyymi

      ,,,,Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin joutuu tässä itse juomaan,,,,

      Ponupannut vai. Älä kaikkea yksin juo, voi maksa jhaljeta.

      • Voe voe, etkö lukenna kunnolla mitä kirjottelin?
        Kahviihan minä kerron keitteleväni, vaekka en sitä ite juo.


    • Anonyymi

      ...Kerro kamu mikä vei Kukkosen Ossin sormet?.....

      Olitko itse koululla silloin kun se tapahtui ?

      • Anonyymi

        Ei kai se missään koululla tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se missään koululla tapahtunut.

        Tapahtui se koululla !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui se koululla !

        No tuota missä tapahtui, minulla ei ollut kortistossa, löytyy vain, että sellainen tapahtui.
        Hieman siitäkin mikä sen aiheutti.
        En kyllä ymmärrä miksi se on nyt alkanut jotain niin kovasti kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Kamuttajan piiroslouhella on hakkuut käynnissä, komea kuusikko kallion päältä laitettu sileäksi.
      -ruskisoldat-

      • Vai tekee ne siitä kaljun louhikon.


    • Vai tekee ne siitä kalun louhikon.

      • Piti kirjoittaa "kaljun".


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe