Uskon, että elämä kanssasi olisi mielenkiintoista ja ainakin ajoittain viihdyttävää. Ja koska niin ei tapahtunut, niin olen monet kerrat kuvitellut hetkiä kanssasi. Keskustelutuokioita, yhdessä tekemistä ja naurua. En voi ymmärtää vaikutustasi minuun. Koen sisälläni iloa sinusta, vaikka meillä ei edes ole mitään. Jo ajatus sinusta saa minut hyvälle tuulelle, joten älä ihmettele, että olin kiinnostunut sinusta. Tästä olen ajatellut, että mitähän se olisi, jos oikeasti olisit osa elämääni. Halkeaisin onnesta, luulisin.
Olisin halunnut sinut vaimokseni
101
2217
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö meillä enää ole aikaa jäljellä? Tosin vaimoa minusta ei saa helpolla.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, helpolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat, helpolla?
Olen päättänyt etten ikinä mene naimisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni sama ajatus, että ei koskaan enää naimisiin, mutta jos sopivan löytäisin, niin elämänkumppanina hänen (n) kanssaan voisin elää loppuelämän.
m sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni sama ajatus, että ei koskaan enää naimisiin, mutta jos sopivan löytäisin, niin elämänkumppanina hänen (n) kanssaan voisin elää loppuelämän.
m sivustaMiksi ei tahtoisi naimisiin… ?
sivusta n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tahtoisi naimisiin… ?
sivusta nTiedän mitä avioliitossa ja avoliitossa oleminen on.
Jos nyt tulisi tilanne eteen, että kumpainen tulisi valita, niin kyllä minä avoliiton valitsisin.
Molemmissa suhteissa voi samalla tavoin tuntea läheisyyttä ja rakastaa.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisiinhan mennään siksi että liitetään kaks sukua toisiinsa. Se just mättää. Haluaisin vain olla oman muruni kanssa kahden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä avioliitossa ja avoliitossa oleminen on.
Jos nyt tulisi tilanne eteen, että kumpainen tulisi valita, niin kyllä minä avoliiton valitsisin.
Molemmissa suhteissa voi samalla tavoin tuntea läheisyyttä ja rakastaa.
mItse olen naimisiin menon kannalla.
sivusta n
- Anonyymi
Tätä kaikkea samaa ajattelen miehestä, minkälainen vaikutus hänellä on minuun. Lisäisin vain vielä, että välillä iskee haikeus ja ikävä, kun hän ei oikeasti ole elämässäni niin, kuin haluaisin.
- Anonyymi
miettinyt oon,osaisinko enää taipua vaimoksi,miehen tahtoon?
- Anonyymi
tarviiko vaimona taipua miehen tahtoon? en itse tahdotonta vaimoa haluaisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tässäpä vasta jotain…hyvältä kuulostavaa todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tässäpä vasta jotain…hyvältä kuulostavaa todellakin.
Vaik en ole ikinä itselleni ukkoa hakenut, mutta jos olisin tuo lause olisi unelmani kuninkaalta. Jotain mitä olisin tarvinut aina, että saisin tuikkia omana minänä samoin mies saisi olla mies jota voisin ihailla ja kunnioittaa. Noiden sanojen takana olevaa tosiaan voisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko? Ei tarvitse, mutta on miehissä ja naisissa näitä vinksahtaneita, joihin joku aina erehtyy. Siinä vaiheessa jos/kun päähän pälkähtää sekunnin miljoonasosalla ajatus "on liian hyvä, ollakseen totta", niin äkkiä eri suuntaan.
- Anonyymi
Ajoiko aika mahdollisuuksien yli? Onko hän jatkanut jo matkaa?
- Anonyymi
Älä jaksa puhua paskaa ja kauniita sanojas! Olet aivan toista kun on tosi kyseessä. Oot jänis. Meen uuteen elämään.. elä sä pilvessäs.. oon vaan niin kypsä suhun. Varmaan haudassakin sun leuat jauhaa tota samaa. Juna meni jo
- Anonyymi
Sinä olet jänis ja jänistänyt joka kerta. Enkä kirjoita tämmöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti kuvittelet että joku noin apaattisen kiihkeästi sinulle täällä raivoisi, selvä se ja herätys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti kuvittelet että joku noin apaattisen kiihkeästi sinulle täällä raivoisi, selvä se ja herätys
En ota mitään kritiikkiä vastaan ihmiseltä, joka avautuu anonyymipalstoilla. Sen tiedän, että jotkut ei kykene rehellisyyteen oikeassa elämässä vaan mieluummin pakenevat ja kuvittelevat omiaan vaikka tällaisissa paikoissa. Sinunkin pitäisi sanoa sanottavasi suoraan, eikä tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota mitään kritiikkiä vastaan ihmiseltä, joka avautuu anonyymipalstoilla. Sen tiedän, että jotkut ei kykene rehellisyyteen oikeassa elämässä vaan mieluummin pakenevat ja kuvittelevat omiaan vaikka tällaisissa paikoissa. Sinunkin pitäisi sanoa sanottavasi suoraan, eikä tänne.
Et ota kritiikkiä vastaan mutta kritisoit itse anonyymisti anonyymia, no logiikka se tuokin. Ja minä olen sanottavani kyllä sanonut oikeassa elämässä, tiedätkö paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin sun luokses ja heitit oven päin näköä. Älä kulvittele että mä ikinä matelisin sun edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sanonut. On se kumma kun ei mee jakeluun
- Anonyymi
Miksi kokisit elämäsi olevan ajoittain viihdyttävää ja toimivaa? Ja millä tasolla olette olleet yhteydessä?
- Anonyymi
Meillä synkkasi hyvin ja keskustelutuokiot olivat aika riehakkaita. Sieltä löytyy osaksi selitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä synkkasi hyvin ja keskustelutuokiot olivat aika riehakkaita. Sieltä löytyy osaksi selitys.
Olette kuitenkin tavanneet? Ei ehkä muuten ymmärrettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kuitenkin tavanneet? Ei ehkä muuten ymmärrettävissä.
Ei.
- Anonyymi
Hän voi olla osa elämääsi vaikkei olisi vaimosi. Hänen läsnäolo tekee sinulle hyvää, se riittää (ainakin toistaiseksi).
- Anonyymi
Kuka sinä olet sanomaan kuka voi olla osa kenenkin elämää?
- Anonyymi
Hyvin sanottu tuo, että hänen läsnäolonsa tekisi hyvää minulle. Ihan varmasti tekisi. Mutta tarvitsisin saada hänet itselleni, se riittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu tuo, että hänen läsnäolonsa tekisi hyvää minulle. Ihan varmasti tekisi. Mutta tarvitsisin saada hänet itselleni, se riittäisi.
Sinun pitää myös huomioida toisen valinnat ja hyväksyä ne.. oli se valinta mitä tahansa. Onko kuvasi hänestä pelkän mielikuvituksesi tuotosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää myös huomioida toisen valinnat ja hyväksyä ne.. oli se valinta mitä tahansa. Onko kuvasi hänestä pelkän mielikuvituksesi tuotosta?
Ei. Kuten jo todettua. Hän saa minussa paljon hyvää liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kuten jo todettua. Hän saa minussa paljon hyvää liikkeelle.
Entä jos ei tule vaimoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei tule vaimoksi?
Ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät ettei naimisiin meno tee hänestä omaisuuttasi? Helppo yrittää omistaa, vaikeampaa pitää.
- Anonyymi
Rakas mies onpa ihanasti sanottu. :) Minäkin olisin halunnut ja haluan edelleen miehekseni sinut. Kaikki haaveet ja käymättömät keskustelut ja yhteiset tekemiset ja olemiset ollaan käyty yhdessä haavemaailmassa ja usein olen tuntenut ison tunteiden skaalan sinut nähdessäni ajatuksissa ja viime vuonna.
- Anonyymi
Näköjään ei ollutkaan minulle. Mutta eletään sitten omaa toivotonta elämää. Hän pärjää varmasti jossain kun on niin fiksu ja menestynyt mies.
- Anonyymi
lahtine#4270 haluutko mut?
- Anonyymi
Tunnustan, olen useasti haaveillut meistä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Tulit kuitenkin kommentoimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit kuitenkin kommentoimaan?
Aloitus oli loukkaava.
Aika kiva kirjoitus. :))
- Anonyymi
Upeeta huulipunaa ätmillä
- Anonyymi
En oikein ole vaimo matskua, mutta pikkuvaimon velvoitteet ja kodin ja myyn ympäristöön kuuluvan hoidan kyllä. Palloa en vaan nilkkaan halua. Ja jos olet hän; olet tästä myös tietoinen..
- Anonyymi
Luulen että olisit hätää kärsimässä. Halkeasit vitukseen. Osaan olla kolmen V vaimo eli vinkua, valittaa sekä vaatia. En sitä kohtaloa kellekään toivo.
- Anonyymi
Mutta lorttoläski olet oikeasti ja en kepilläkään koskisi. Aidsin ansaitsisit.
- Anonyymi
Ruma oot.
- Anonyymi
Älä ala avautumaan
- Anonyymi
Mee tiskaa
- Anonyymi
Moni kuvitelma haihtuu jos se konkretisoituu. Ajattele sinä poika mitä haluat, mutta asiat pysyy tällaisina.
- Anonyymi
Mistä mahdat puhua?
- Anonyymi
Oot rakkahin ja takaisin sut haluaisin.
- Anonyymi
taitaa tosiaan olla modella jotain henkilökohtaista nyt kun poistelee kommentteja
- Anonyymi
Kysymys aloittajalle: Haluatko hänet yhä osaksi elämääsi ja mitä olet valmis tekemään asian eteen?
- Anonyymi
Kato nyt vähän tuota kommentointia. Eiköhän ainoa asia minkä elämään saa ole hoitosuhde ja sähhöshokit
- Anonyymi
Olisiko aika tehdä niiden haaveiden eteen jotain? Elämässä ei saavuta mitään ilman töitä. Haavemaailma on kiva paikka, koska siellä ei kukaan satuta. Vahva ihminen elää oikeaa elämää ja kohtaa kaikki ne tunteet mitä pelkää.
- Anonyymi
Minä en ainakaan voisi sanoa haluavani ketään vaimoksi, jos ei olla edes seurusteltu. Älkää naiset siis kuvitelko tämän olevan mieheltä, jota ette edes ole tapailleet.
- Anonyymi
Järkipuhetta. Se että haavemaailmassa menee hyvin, niin todellisuus on ihan toista. Kamala pettymys, kun se toinen ei ollutkaan se unelmien nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkipuhetta. Se että haavemaailmassa menee hyvin, niin todellisuus on ihan toista. Kamala pettymys, kun se toinen ei ollutkaan se unelmien nainen.
Enymmärrä miten voi puhua pettymyksestä, koska juuri sanoin, että JOS ei ole edes seurusteltu. Sen voin sanoa, että en usko miesten lähtevän näihin juttuihin etsien sitä unelmien naista. Kyllä se unelmointi on enemmän naisten hommia. Miesten kiinnostus lähtee yksinkertaisista tarpeista tai haluista ja kasvaa sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enymmärrä miten voi puhua pettymyksestä, koska juuri sanoin, että JOS ei ole edes seurusteltu. Sen voin sanoa, että en usko miesten lähtevän näihin juttuihin etsien sitä unelmien naista. Kyllä se unelmointi on enemmän naisten hommia. Miesten kiinnostus lähtee yksinkertaisista tarpeista tai haluista ja kasvaa sen mukaan.
Oikein vastattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tälläkin palstalla noita haaveilija miehiä löytyy. Vieläpä ihan nimimerkillä😉
- Anonyymi
No eikai herrandyydelis kukaan tätä vakavasti ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tälläkin palstalla noita haaveilija miehiä löytyy. Vieläpä ihan nimimerkillä😉
Mielensairaudet ja utopistinen haaveilu kulkee käsikynkkää kyllä
- Anonyymi
Kauanko olet tulevan vaimosi tuntenut?
- Anonyymi
20 vuotta. En oo saannu aikaseks vaa mitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on hidasta toimintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on hidasta toimintaa
Ai vähän vaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣
Ihan 🔟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin mitään täällä kysyn tai edes kirjoitan, mutta kerro lisää tästä 20v. haaveilusta. Olisikohan mahdollista, että tarkoitat meitä? 🤔😃 En kyl ihan usko, mutta katsotaan mitä vastaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin mitään täällä kysyn tai edes kirjoitan, mutta kerro lisää tästä 20v. haaveilusta. Olisikohan mahdollista, että tarkoitat meitä? 🤔😃 En kyl ihan usko, mutta katsotaan mitä vastaat.
En ole tuota kommenttia kirjoittanut. Ollaan tunnettu jotain 3 - 4 vuotta.
t. ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuota kommenttia kirjoittanut. Ollaan tunnettu jotain 3 - 4 vuotta.
t. apSamasta kaupungista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 20-vuotta utoppisesti haaveilee toisesta ihmisestä.
Voidaan todeta yksinkertaisesti, että peli on menetetty.
Se mikä on myöhäistä ja myös tarpeetonta ei onnistu enää.
Yksi elämä jokaisella meillä täällä, jonka jokainen saa elää yksin halutessaan.
- Anonyymi
Suunnitellaanko taloa ja juhannus häitä.
- Anonyymi
Tiedän yhden miehen johon olisin halunnut tutustua paremmin ja mennä vaikka naimisiin lopulta.
Jotain ihmeellistä hänessä on. - Anonyymi
Tietkö.. mitä enemmän seurustelet noiden akkojes kanssa ni sitä enemmän verkkos kiristyy. Minä en ole mukana niitä selvittelemässä kun alkavat vaatia isyystestejä tai rahoja/oikeuksia. Sait ihan itse elämäs valita. Ota nyt niistä joku. Minä en enää tule sun luo. IKINÄ!
- Anonyymi
Koska kirjoitat tuon tänne, joko se on valhetta tai sitten asialle ei enää mitään voi tehdä. Päätä sinä kumpi.
- Anonyymi
Ihana kirjoitus. Vaikka en vaimoksi olisi pyrkimässä, ainakaan heti. Oletteko jo kokeillut yhteiseloa, vai jäikö tämä ihastumisasteelle?
- Anonyymi
Ei me olla seurusteltu. Kyse on vain toiveista, jotka ei taida toteutua.
PS. Tänne on tullut paljon kommentteja minun nimissäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla seurusteltu. Kyse on vain toiveista, jotka ei taida toteutua.
PS. Tänne on tullut paljon kommentteja minun nimissäni.Jotain välillänne on kuitenkin ollut, mitä? Oletteko vieläkin tekemisissä, jotenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain välillänne on kuitenkin ollut, mitä? Oletteko vieläkin tekemisissä, jotenkin?
En itsekään tiedä tai osaa kuvailla, mitä meillä on ollut. Jotain kipinää mielestäni on ollut, en muuten osaa selittää kaikkia hetkiä hänen kanssaan. Jotain hyvin kummaa.
Nyt ei olla missään tekemisissä keskenämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itsekään tiedä tai osaa kuvailla, mitä meillä on ollut. Jotain kipinää mielestäni on ollut, en muuten osaa selittää kaikkia hetkiä hänen kanssaan. Jotain hyvin kummaa.
Nyt ei olla missään tekemisissä keskenämme.Kovin kevein perustein oisit vaimoksi huolinut🤔. Oletteko tavanneet palstan ulkopuolella, irl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin kevein perustein oisit vaimoksi huolinut🤔. Oletteko tavanneet palstan ulkopuolella, irl?
Hetket hänen kanssaan. Miten tuon voi ymmärtää miuten kuin irl?
Eikä ole kevyttä, vaan raskasta sarjaa tämä tarina.
- Anonyymi
No miksi et halunnut?
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat.
Vahingossa osunut terveestä Renny Harlin ja vaimo silmään, normisti en katso juuri mitään mut jos sattuu TV olla auki siellä missään oon, katson ja ihailen hänen ja vaimonsa yhteyttä. T. Kalat Nainen - Anonyymi
Unelmointi on parempaa kuin tosielämä. Usko pois. Onnelisempi olo kuvittellen.
- Anonyymi
Kiitos, tulen vaimoksesi heti!❤️
- Anonyymi
😂👍👍
- Anonyymi
Moni asia oli jo pitkälle suunniteltu ja viimeiseen tapaamiseemme saakka olin ollut siinä luulossa, että hänen (n) kanssaan tulisimme elämään yhdessä loppuelämämme. Mutta toisin kuitenkin kävi.
Hän alkoi perumaan puheitaan ja kaikki tulevaisuuden suunnitelmat menivät romukoppaan. En alkanut kuitenkaan vihaamaan häntä, mutta olin pettynyt. Vei oman aikansa kun asiasta selvisin henkisesti.
Olen miettinyt asiaa jälkeenpäin ja ajatellut, että silloin ei vaan ollut oikea aika meille.
m - Anonyymi
😭 Kuka kirjoittaa näin kauniita sanoja täällä? ❤️
- Anonyymi
Mikset sano tätä kaikkea suoraan sille jota niin kovasti rakastat?
- Anonyymi
Rakkaus on kaunista, mutta jos se on yksipuolista, se on polku synkeässä metsässä.
- Anonyymi
Ei pitäis lukea näitä omat ajatukset menee ihanasti sekaisin .
Pitää lopettaa näitten lukeminen
Ja keskittyä arkeen harmaaseen - Anonyymi
Ajottain viihdyttävää, Hyvä, että alottaja ei kaipaa mitään jatkuvaa viihdytysautomaattia, kun elämähän on paljon muutakin iloineen ja suruineen. Tottakai sitä kaikki kaipaa rinnalleen ihmistä jonka kanssa viihtyy.
- Anonyymi
Rakastan luonnon kurittamia ja hylättyjä kissoja ja koiria koko sydämestäni ja muutamia läheisiä ihmisiä.
En luota tuntemattomaan mieheen niin sokeasti, että uskoisin mihinkään kummempaan, yhteisymmärrykseen täällä maallisessa elämässä.- Anonyymi
Kirjoituksesi oli arvoituksellinen. Mitähän mahdoit tarkoittaa. Jokin tietty mies, jonka tiedät on tuntematon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi oli arvoituksellinen. Mitähän mahdoit tarkoittaa. Jokin tietty mies, jonka tiedät on tuntematon?
Tarkoitan et elämässäni ei ole ketään vastakkaista sukupuolta eikä tähän elämääni ole tulossa ketään toistaiseksi. Koska olen itsenäinen yksineläjä tiedän mitä tarvitsen ja mitä haluan, mitä ilman en ehkä haluaisi elää elämää joka kiitää vanhuutta kohti.
Olen aina rakastanut kissoja, koiria ja kaikenlaisia eläimiä.
Eläimet kuuluvat perheeseeni ja ovat yksi tärkein osa arkea.
Paljon hyväksyn paljon siedän mielestäni. En hyväksy kuitenkaan palstalla asumista, että henkilökohtainen elämä on täällä ja siinä on kaikki.
Vaadin kunnioitusta, rehtiyttä ja aitoja tunteita.
Eläimet korvaavat lähes sen mitä toinen ihminen ei aina pysty antamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan et elämässäni ei ole ketään vastakkaista sukupuolta eikä tähän elämääni ole tulossa ketään toistaiseksi. Koska olen itsenäinen yksineläjä tiedän mitä tarvitsen ja mitä haluan, mitä ilman en ehkä haluaisi elää elämää joka kiitää vanhuutta kohti.
Olen aina rakastanut kissoja, koiria ja kaikenlaisia eläimiä.
Eläimet kuuluvat perheeseeni ja ovat yksi tärkein osa arkea.
Paljon hyväksyn paljon siedän mielestäni. En hyväksy kuitenkaan palstalla asumista, että henkilökohtainen elämä on täällä ja siinä on kaikki.
Vaadin kunnioitusta, rehtiyttä ja aitoja tunteita.
Eläimet korvaavat lähes sen mitä toinen ihminen ei aina pysty antamaan.En ymmärrä mitä teet sitten ikäväpalstalla, vai onko tarkoituksesi sitten ylistää sitä, että sinäpä pärjäät yksin? Vai oletko sittenkin vain hieman ihmisseurankipeä? Kissasi ja koirasi tätä ei ainakaan lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä teet sitten ikäväpalstalla, vai onko tarkoituksesi sitten ylistää sitä, että sinäpä pärjäät yksin? Vai oletko sittenkin vain hieman ihmisseurankipeä? Kissasi ja koirasi tätä ei ainakaan lue.
Aivan en seurustele vastakkaisen sukupuolen kanssa täällä.
En ole mitenkään riippuvainen palstasta.
Toisinaan ihmettelen erinäisiä asioita palstaa lukiessa.
Esimerkiksi että kuinka pitkälle ihminen voi viedä pakkomielteensä, kuvitellessaan -
että palstalla olo ratkaisee jotenkin hänen tilanteensa ja muuttaa sen jonain päivänä parisuhteeksi. Palstalle tullaan, tänne jäädään pysyvästi eikä täältä päästä irti useiden vuosienkaan jälkeen. Oma henkilökohtainen pärjääminen elämässä pärjääminen murskataan tällä tavalla. Jokainen ihminen tarvitsee seuraa silloin tällöin arkeensa.
Mutta riippuuvuuden luominen tarkoituksellisesti johonkin toiseen ihmiseen tai vahingollisesti vaikuttavaan asiaan ei ole hyvä juttu.
Useimmat ihmiset pärjäävät itsenäisesti näin halutessaan.
Mutta seuran hakeminen vääristyy silloin, jos sitä haetaan tuntemattomalta taholta.
- Anonyymi
Nykyrakkauden muoto on hyvien viestien, meemien jakaminen, online-keskustelu vieraiden kanssa, salaperäisten suhteiden pitäminen.Se on väärennetty emotionaalinen ansa, ajantuhlausta pahimmillaan. Etärakkaus ei voi koskaan olla rakkauden muoto, sillä sitä on yhteiselämä. Et voi koskaan toteuttaa todellista rakkautta tapaamatta henkilöä. Et voi koskaan tuntea sitä tunnelmaa, ennen kuin kohtaat keskinäisen kiintymyksen. Et voi koskaan kokea sit jaettua helppoutta ennen kuin näet silmiin vastavuoroisesti. Tällainen rakkaus on osa elämää, eikä mikään uhraus.
- Anonyymi
Haluatko kääntää veistä haavassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kääntää veistä haavassa?
Ei, tuo on mennyt varmasti niin kuin tarkoitettu on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103