Tänak lopettaa

Anonyymi-ap

"Virolainen rallitähti Ott Tänak kertoo Twitter-tilillään jättävänsä Hyundain rallitallin tämän kauden päätteeksi. Tänakilla olisi ollut sopimusta tallin kanssa jäljellä vielä vuoden verran."
https://www.is.fi/ralli/art-2000009153749.html

Siirtyyköhän Fordille vai lopettaako kokonaan. Onhan sillä aikaa vaikka pitäisi välivuoden.

22

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lueppa lisää, toyota.

      • Anonyymi

        Laittavat pikkukallen välillä rippikouluun. Tänäk tuuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittavat pikkukallen välillä rippikouluun. Tänäk tuuraa.

        Tytteli ja tänak kilpailee siis hiekkalaatikolla pikkupoikien kanssa vai pääsetkö ihan peltoautokisaan :D


    • Anonyymi

      Olis hieno juttu jos menis fordille... mahdollista jos saa huyndailta palkan ens kaudesta...

      • Anonyymi

        Tuskinpa Fordille menee, koska Ford ei ole rallin mm-sarjassa. M-Sport lienee realistinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa Fordille menee, koska Ford ei ole rallin mm-sarjassa. M-Sport lienee realistinen vaihtoehto.

        Taitaavat kuitenkin kuskit ajaa fordilla, eikä m sportilla....


    • Anonyymi

      Hyundailla ei voiteta ikinä maailmanmestaruutta. Tallipäällikkökin aivan kuutamolla, joten oikea päätös.

    • Anonyymi

      Uusi talli on M-Sport.

      • Anonyymi

        Se olis hyvä uutinen!


    • Anonyymi

      Hän on ehdottomasti nopea ja tasainen kuskina, tekee varsin vähän virheitä.

      Suurin ongelma. Hän vaikuttaa olevan kaivon myrkyttäjä ja pilaa tallin ilmapiirin missä sitten onkin.

      Toivottavasti Toyota ei häntä palkkaa. Arvioin, että Latvalalla on ollut keskienen rooli siinä miten Toyotalla nyt vaikuttaa olleen hyvä ilmapiiri ja yhteishenki, jolla on merkittävä rooli tallin menestyksessä.

      Kaivon myrkyttäjää sinne ei kannata ottaa, joka riskeerasi tehdä paljon vahinkoa tallin hyvinvoinnille.

      *

      "Ott Tänak lähti ovet paukkuen – Viron rallitähden vaihtoehdot ovat vähissä."

      "Tänak voitti Toyotalla maailmanmestaruuden 2019 mutta lähti tallista ovet paukkuen kauden päätteeksi."

      - https://www.is.fi/ralli/art-2000009154227.html

      • Anonyymi

        Toyota ei tarvitsekaan kun on parhaat kuskit, jostain muualta täytyy etsiä ajopaikkaa jos haluaa ajaa ja onhan sitä muitakin sarjoja missä kokeilla. Kannattaisi opetella nöyryyttä ettei pilaa välejä joka paikkaan, ei tosin ruotsalainen tallipäällikökään ole ilmeisesti ollut paras mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei tarvitsekaan kun on parhaat kuskit, jostain muualta täytyy etsiä ajopaikkaa jos haluaa ajaa ja onhan sitä muitakin sarjoja missä kokeilla. Kannattaisi opetella nöyryyttä ettei pilaa välejä joka paikkaan, ei tosin ruotsalainen tallipäällikökään ole ilmeisesti ollut paras mahdollinen.

        Voisi kokeilla rata-autoilua USA:ssa, mutta siellä eivät siedä semminkään kukkoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei tarvitsekaan kun on parhaat kuskit, jostain muualta täytyy etsiä ajopaikkaa jos haluaa ajaa ja onhan sitä muitakin sarjoja missä kokeilla. Kannattaisi opetella nöyryyttä ettei pilaa välejä joka paikkaan, ei tosin ruotsalainen tallipäällikökään ole ilmeisesti ollut paras mahdollinen.

        Harvemmin huippu urheilijat on nöyriä missään lajissa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin huippu urheilijat on nöyriä missään lajissa....

        Nöyrä tekee tilaa paremmalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrä tekee tilaa paremmalleen.

        Ja vähemmän nöyräkin näköjään.


    • Anonyymi

      Näytti lukevan jotta Toyota pitkällä kontrahtilla

      • Anonyymi

        Olisihan se noloa kertoa haluavansa Toyotalle kun ei pääse :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se noloa kertoa haluavansa Toyotalle kun ei pääse :)

        Mitähän noloa siinä on?


    • Anonyymi

      Onhan Tänakilla jo rahaa, perustaisi oman tallin. Ajaisi vaikka Ladalla, putte antaa muutaman miljardin kehitystyöhön.

    • Anonyymi

      Toyota julkistaa japanissa jotain suurta? Liittyykö tuohon?

      • Anonyymi

        Sääli sarjan kannalta jos tänäk menee toyotalle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli sarjan kannalta jos tänäk menee toyotalle....

        Olisihan se sääli jos Toyota ei enää voittaisi Tänakin takia, mutta ei pelkoa, japsit tyytyväisiä nykyisiin kuskeihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe