mulla pahat maniat
pyydän anteeksi
13
175
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ajattele niin etten ymmärtäisi.
- Anonyymi
Saat anteeksi aina minulta. Olen tosin. vain sivujuonteesi No miten noi yleensä jakselet? :)
- Anonyymi
Saat anteeks
Possulla on toinen, koko kaupunki tietää sen kaksisuuntaisen
- Anonyymi
Tietysti saat anteeksi ❤️
- Anonyymi
Eiköhän se ole huomattu ihan ylläpidossa asti ja siitä ylöspäin.
- Anonyymi
Sepä just toisille ikiwanhaa tiatoa ko miähen kohdalla toisille pitkä naaman venähdys, mutta se on pääasia kun tieto kulkee
- Anonyymi
En oikein tykkää, että sairauksista vedetään huumoria, jotkut kärsii Maniasta pahemmassa muodossa, jotkut eivät halua edes elää enää elämää tämän sairauden kanssa
- Anonyymi
Voittamaton olo, mikäs sen parempaa.
- Anonyymi
Ei auta
Samat jutut toistuu
En vaaranna elämääni
Vain sinä pystyt muuttamaan itseäsi
Et taida haluta
- Anonyymi
Possu possuttelee nyt vaan ihan rauhassa. Kyllä tänne sikolättiin mahtuu kaikenlaista (näköjään) 🐖
- Anonyymi
Älä ny vittu jaksa. Oot ihan perus suomi mies. Se vaan ettei teidän kaa pysty enää elämäänsä viettämään. Joten muihin svääreihin. Heipatti rallaa.
virhe, en oo pahoillani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734762Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272942Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966