mulla pahat maniat
pyydän anteeksi
13
277
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ajattele niin etten ymmärtäisi.
- Anonyymi
Saat anteeksi aina minulta. Olen tosin. vain sivujuonteesi No miten noi yleensä jakselet? :)
- Anonyymi
Saat anteeks
Possulla on toinen, koko kaupunki tietää sen kaksisuuntaisen
- Anonyymi
Tietysti saat anteeksi ❤️
- Anonyymi
Eiköhän se ole huomattu ihan ylläpidossa asti ja siitä ylöspäin.
- Anonyymi
Sepä just toisille ikiwanhaa tiatoa ko miähen kohdalla toisille pitkä naaman venähdys, mutta se on pääasia kun tieto kulkee
- Anonyymi
En oikein tykkää, että sairauksista vedetään huumoria, jotkut kärsii Maniasta pahemmassa muodossa, jotkut eivät halua edes elää enää elämää tämän sairauden kanssa
- Anonyymi
Voittamaton olo, mikäs sen parempaa.
- Anonyymi
Ei auta
Samat jutut toistuu
En vaaranna elämääni
Vain sinä pystyt muuttamaan itseäsi
Et taida haluta
- Anonyymi
Possu possuttelee nyt vaan ihan rauhassa. Kyllä tänne sikolättiin mahtuu kaikenlaista (näköjään) 🐖
- Anonyymi
Älä ny vittu jaksa. Oot ihan perus suomi mies. Se vaan ettei teidän kaa pysty enää elämäänsä viettämään. Joten muihin svääreihin. Heipatti rallaa.
virhe, en oo pahoillani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525
