Onko kylmiä vieläkin VW konsernin autot talvella?

Anonyymi-ap

ei lämpene hytti sitten millään?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja juuri tänä aamuna n -5c on oma vag touran tdi. Auto oli lohkolämmittimessä ja tyhjäkäynnillä n30min sisäkierto päällä puhallin päällä ja lämpöpyynti täydet 30min jälkeen ei edes reikää ikkunassa huurteessa!!! Myöhästyin töistä minuutteja vaikeaa nähdä liikennettä kun lähdin raaputus kohdista tirkistellen ja luulin etä aukeaa ajossa nopeaa mutta ei aivan saatanallinen talviauto!!! JA minä omistan tämän ehjän huolletun auton ja monesta paikasta useasti korjatun auton. EN vittuuttttanikaan vaihda vielä vaan aiheutan itselle ja perheelle kärsimystä tällä helevetin pakastimella vielä yli 100tkm että saan 400tkm täyteen ja sitten nauraen PAALIIN!!!Uskoikaa että vw VAG on surkea auto. PUHUN KOKEMUSKELLA MONLTA VUODELTA OMISTAMASTANI AUTOSTA!

      • Anonyymi

        hyvä kesäauto kun korjaa joka vuosi parilla tonnilla


      • Anonyymi

        Tourani on yllättävän hyvä auto kun opettelet autolla ajamaan ni samalla voisit opetella muutakin omassa tdi:ssäni aikanaan kun en sitä käyntilämmitintä huollattanu tilttas lämmitys motaril piti ajaa vähintäänkin melkein sitä sataa kahtakumppiä et puhalsi lämmintä sisälle mu jos jaksoi ikkunaa raahata hyvän matkaa ni ei hätiä mitiä


    • Anonyymi

      Sähköautot on hiukan kylmiä kovemmalla pakkasella mutta kunnon toppatakki auttaa.

    • Anonyymi

      Ainakin nuo trollaajat lämpenevät, kun heille kertoo, että heidän juttunsa ovat pötyä.

    • Anonyymi

      Ei kuule ole mitään trollaamista. Onneton merkki on VW talvikäytössä.

      • Anonyymi

        Höpö Toyotan omapoika elää taas aikaa toistakymmentä vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Kandee opetel sitä läppäriä käyttään ja jos on dieseli ni sitä ajonaikasta lämmitintäkin pitäs huoltaa huollattaa

    • Anonyymi

      Lämpiä on.
      Se kylmäaikakausi oli kauan sitten silloin kun dieselien päästöjä piti leikata nopeasti ja reilusti ja se johti hetkeksi tuohon lämmityksen heikkouteen.

    • Anonyymi

      ja moottorit jäätyy pakkasessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe