Rintojen imeminen

Anonyymi-ap

Olen aina pitänyt siitä, että rintojani hyväillään seksin aikana. Eräs mies on saanut minut kuitenkin fantasioimaan enemmästä. Onko miehistä aivan tyhmää imeä rintoja? Siis ihan kunnolla ja ajan kanssa.

46

2449

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa se on 💋

    • Kyllä rinnat on mieleen ensin hyväillä varoen ja siitä sitten paidan alta puristellen ja hyväillen . Riisua paita pois että voi alkaa suukotella ja imer nännejä sekä samalla hyväillä ensin selkää ja siitä alemmas....ja sitten kun on pano menossa niin silloinkin imeä ja hyväillä rintoja ....namia on

      • Anonyymi

        Kertoo mies joka ei ole kertaakaan naista saanut ja ainoa kumppani ollut oma käsi, niin surullinen elämä teillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo mies joka ei ole kertaakaan naista saanut ja ainoa kumppani ollut oma käsi, niin surullinen elämä teillä.

        Kerrotko itsestäsi tumputtaja
        Itselläni on jo useampi lapsikin tehtynä joten koita ottaa faktat esiin äläkä epäile kaikkia samasta mitä itse olet.
        Hyvää jatkoa sulle jos oma ei riitä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo mies joka ei ole kertaakaan naista saanut ja ainoa kumppani ollut oma käsi, niin surullinen elämä teillä.

        Dissaus on surullista. Kertoo lähinnä dissaajan huonosta olosta., ehkä kateudesta.
        Dissaamasi kuvaus oli ihan hyvä ja aloittajalle, ettei ole tyhmää.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole,tykkään ineskellä ja puristella naisten tissejä kauan.Se kiihottaa minua paljon,
      Eikä tarvitse olla mitkään meijerit
      Toki kohtalaisen isot ja kiinteät rinnat aina huomaan:)
      Mutta nautin kaikenkokoisten rintojen käsittelystö

      • Anonyymi

        Näin se just on. Kyllä rintoja on mukavaa puristella ja imeskellä. Siitä on sitten mukava siirtyä pikkuhiljaa alas päin.


    • Anonyymi

      No hyvä, jos se on monista noin mukavaa. Yleensä miehet imevät sen verran, että nännit kovettuvat ja sitten jatkavat alaspäin. Kun itse haaveilen todella pitkästä sessiosta. Ja voi siinä siis muutakin imeä, mutta pääasiassa noita rintoja.

      • Anonyymi

        Kyllä nännien imeminen on miehistä puuhaa vaikka ei miehille ole tarkoitettukaan.
        Me miehet ja naisetkin on imeväisiä👶


      • Anonyymi

        Taitaa olla lain vastaista toisten ihmisten yhteystietojen jakaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla lain vastaista toisten ihmisten yhteystietojen jakaminen

        Itse varmaan ovat ne tänne ensin laittaneet aina niitä täällä joku poimii ja kirjoittelee ylös sillai myös voi seurailla niitä epätoivoisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla lain vastaista toisten ihmisten yhteystietojen jakaminen

        Vai sattuiko jokin noista olemaan oma yhteystietosi ja olit unohtanut että olet sen jo joskus tänne kirjoittanut


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet? Mielelläni imeskelisi ja puristelisin rintojasi


        mark56atmeiliboxi.fi


      • Itse nautin tosi paljon rintojen ja nännien nuolemisesta ja imemisestä. Se on tosi kiihottavaa js voi tehdä vaikka kuinka kauan .
        Olen myös opetellut erilaisia tapoja tehdä sitä, niin että se parhaimmillaan voi johtaa nänniorgasmiin..
        Mutta edellyttää tosiaan monenlaista tekniikkaa,
        Huikean mahtavaa, myös näin miehestä.
        Jos mahdollisuus löytyy ja muutoin natsaa, niin olen aina valmis,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet? Mielelläni imeskelisi ja puristelisin rintojasi


        mark56atmeiliboxi.fi

        Sitä täällä odottelen intoa piukas!!!


    • Anonyymi

      Voiko mies laueta vain naisen rintoja imemällä?

      • Anonyymi

        Ehkä teinipoikana olisin voinut laueta vain nökemällä paljaat tissit ..
        Kyllä rintojen imeminen aina kiihottaa ja tissien väliin olen useinkin ruiskinut mutta ei imeminen saa vielä ruiskimaan, nainen kyllä siitä saa orkut
        Muutama viikko sitten eräs nuori nainen avonaisessa topissa kumartui kysymään jotain ja jäin vain tuijottamaan anteliasta kaula-aukkoa ja myös pikku jorma reagoi tuntuvasti..v


      • Anonyymi

        Kyllä voi. Oikein intensiiviseen mielentilaan päästessä, spermaa valuu ihan huikeita määriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Oikein intensiiviseen mielentilaan päästessä, spermaa valuu ihan huikeita määriä.

        Tuo olisi ihanaa


    • Anonyymi

      Kyllä rintoja on mukava hyväillä. Ensin puseron päältä hieroa ja siitä sitten vähitellen risua paita ja hyväillä rintsikoiden läpi ja
      lopuksi poistaa rintaliivit ja imeä rintoja.

      • Anonyymi

        Kumpa saisinki tollasta kohteluu mun rinnoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa saisinki tollasta kohteluu mun rinnoille

        Onnistuu kyllä. Mistä päin olet?


    • Se on aivan ihanaa. Imee nännejä ja hyväillä rintoja

    • Sehän on oikein kivaa :)

      • Anonyymi

        Tulipa tehtyä ilmianto sääntöjen vastaisesta profiilistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulipa tehtyä ilmianto sääntöjen vastaisesta profiilistasi.

        Olipa rohkea veto.


    • On se, oikein pitkän kaavan mukaan nautiskella.
      Vielä on kokematta oikein isot tissit, tai isoilla nänneillä varustetut tissit. Parasta on sellainen, että naisella ei ole valtaa keskeyttää ja ehdottaa panemiseen siirtymistä, vaan ”joutuu” olemaan tissien käsittelyssä niin pitkään kun mies tykkää. Voi sitä vaikeroinnin ja kostumisen määrää, aivan ihanaa.

      • Useimmiten törmää naisiin, jotka eivät malta keskittyä pidempään tissittelyyn kun se kiima alkaa olemaan jo liian kova….tarve saada täytettä yltyy kestämättömäksi.


      • Anonyymi
        Kouluttajasi kirjoitti:

        Useimmiten törmää naisiin, jotka eivät malta keskittyä pidempään tissittelyyn kun se kiima alkaa olemaan jo liian kova….tarve saada täytettä yltyy kestämättömäksi.

        Totta puhut, naiset tuppaa olemaan vähän liian hätäisiä, ei toki kaikki.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä tekis mieli hyväillä rintoja ja imee niitä. Onko ketään täällä p-savon seudulla joka kaipais hyväilyjä kivalta mieheltä. Rintojen koolla ei ole väliä

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja vapaa vai varattu?


    • Anonyymi

      Minä ainakin pidän naisen rintojen hyväilystä sekä imemisestä pidemmän kaavan mukaan

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä kun nännejä ja rintoja imetään ja puristellaan. On niin herkät nännit että meinaa alapääkin siinä touhussa laueta. Voi kun sais joka päivä sitä hoitoo 😆 Kun on oikein tarve imen omia nännejäni, onneks ylettyy suuhun asti..

      • Onpas kiihottavan kuuloista, voisin tulla imemään vakkaristi


      • Tuu minun luo niin imetään sun nännejä jos ne on herkät ja hyvät imee😋


      • Anonyymi

        Kyllä rintojen kanssa on mukava puuhailla ja tietysti tissipano on todella kiihottavaa. Useimmat naiset vaan haluavat miehen ohittavan ne pikaisesti ja pakottavat siirtymään alakertaan. Olis makeeta löytää sinunlainen nainen joka aidosti nauttii ja kiihottuu moisesta. Uskoakseni moni nainen jostain kumman syystä häpeää rintojaan ja eivät sen takia saa kunnon nautintoa siitä


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Onpas kiihottavan kuuloista, voisin tulla imemään vakkaristi

        Tämäkin alussa kiihottaa ku ite puseron. päältä niitä puristelee. Ihanaa tekee Aaah!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin alussa kiihottaa ku ite puseron. päältä niitä puristelee. Ihanaa tekee Aaah!!!

        No kyllä, tämä on todella nautinnollista. Olisi nautinnollista ajan kanssa puristella ja imeä, kiireettä. Kypsempikin nainen (50+) olisi varsin mukava kumppani tällaiseen


    • Anonyymi

      Empä ny sillai naisten rinnoista kiihotu kauniin pyöreä peppu on se mikä ulkoisesti kiinnittää parhaiten huomion ei sillai Eipä ole montaakaan naista kerennä ohi kävel etteikö olis takapuolta keren vilkasta ja seksissä kiihottaa parhaiten se märkä pillu tietää että nainen itsekin haluaa

    • Jos Lahdesta joku haluaa tissien imua ja hyväilyä niin täällä on vapaaehtoinen 50v

      • Anonyymi

        Tämä sai minut toisiin aatoksiin:
        Pahus. Profiilia ei löytynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sai minut toisiin aatoksiin:
        Pahus. Profiilia ei löytynyt.

        [email protected] Lahesta..;p


    • Anonyymi

      Löytyykö rollosta naista joka haluaa kunnon leikit rinnoilleen?

    • Anonyymi

      Täällä olisi 46 .v mies Turusta joka haluaa

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­­­um­me sinut kä­­ymään uude­­ss­­a chatis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://1705555.com/H/3Tzf1 👈

    • Anonyymi

      Huomasit kuinka kiimaisesti katselin rintojasi ,eikö,?
      Se valkoinen avonainen toppi ' kaluni kovettui hetim..

    Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3912
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      188
      2778
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      55
      1674
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1667
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1388
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1263
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      88
      1205
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      74
      1184
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1181
    Aihe