Koskaan ennen että joku vetää thaimaassa mikroruokaa ihan päivittäin.
En ole kuullut.
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole koskaan kuullut että sinä olisit syönyt yhtään mitään thaimaassa.
Raikas tuore salaatti maistuu parhaalta kun sen laittaa pakastimeen ja sitten lämmittää mikrossa muutaman kerran uudelleen. Näin viime yönä unta että oon Viktoria Begham. Kieli taidottomille tiedoksi niin sukunimi tarkoittaa "kerjää kinkkua". David oli siinä kellohameessa ja tanssi polkkaa. Taustalla soi humu pekka.
https://www.youtube.com/watch?v=EFdGzGImEps- Anonyymi
Hyva piisi.
- Anonyymi
Jaaha, sitä näköjään tulee kirjoiteltua sitä sun tätä lääke tokkurassa.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä tapahtuukin... täällä thaimaassa 24/7.
- Anonyymi
Ei siellä kannata enää olla. Pilalla koko maa.
- Anonyymi
Niin se sano ladamieskin että "En ottais vaikka iliman saisin", kun naapurin ukko uuden S-mersun osti.
Mitkä lie sitten motiivinsa moiseen toteamukseen hänellä ja mitkä lie syyt moiseen toteamukseen sinulla. Ne syyt on varsin selviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sano ladamieskin että "En ottais vaikka iliman saisin", kun naapurin ukko uuden S-mersun osti.
Mitkä lie sitten motiivinsa moiseen toteamukseen hänellä ja mitkä lie syyt moiseen toteamukseen sinulla. Ne syyt on varsin selviä.Ja ne syyt ollen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne syyt ollen?
Tiedät kyllä mistä on kyse. Kuusi kirjainta, alkaa k-kirjaimella ja päättyy s-kirjaimeen. Suomalaisten perisynti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416