Huonoimmat työntekijät suomessa, ovat kantasuomalaisia. He ovat erittäin laiskoja, vaativat milloin mitäkin etuisuuksia. Ovat erittäin lakko herkkiä. Suomalaiset työläiset ovat myös ammattitaidottomia, siksi suomeen tuodaan koko ajan ulkomailta työntekijöitä. Suomalainen työläinen on sairaslomalla monta kertaa vuodessa, yleensä ei ole kipeä, lorvikatarri. Suomalinen työläinen Ei ymmärrä paikkaansa, hänen kuuluu tehdä, mitä työnantaja käskee, siitä hänelle maksetaan. He ovat myös ymmärtämättömiä, jos työpaikka, tai palkka ei miellytä, ei älytä ottaa lopputiliä. Suomalaiset koulutetut henkilöt taas ovat erittäin hyviä toimessaan.
Huonoimmat työntekijät.
5
1107
Vastaukset
- Anonyymi
Montako palkatonta orjaa on firmassasi tällä hetkellä ja montako ollut viimeisen 10 vuoden aikana. Yrittäjät ei ymmärrä että työstä pitää maksaa palka työntekijälle mutta nykyisin vaan vinkuvat että pitää saada ilmainen työntekijä ja sitten itkevät työvoimapulaa. Olen mielummin laiska työtön kuin työssä orjana ilman palkkaa.
- Anonyymi
Minä palkkaan sen, kuka tekee halvimmalla, valittamatta ja mieluummin, Ei kuulu mihinkään kommunistiseen ammattiliittoon. Elämän tehtäväni on saada mahdollisimman paljon kerättyä omaisuutta. Se ei onnistu ilman, että joku muu tekee työtä minulle ja sitä kautta omaisuuteni kasvaa. Yksin en siihen pysty, ei riitä aika. Jos ette usko, esitelkää minulle työllä rikastunut duunari. Se riittää minulle, kun tekee määräämäni työt hyvin ja halvalla.
- Anonyymi
Nuoressa sukupolvessa sellaisia työntekijöitä ei enää ole, ehkä joku aasialainen maahanmuuttaja voisi tuollaiseen suostua joksikin aikaa.
- Anonyymi
Siehän se sälli oot? Onko rakkoja kainaloiss kun niin levottomia laulelet?
- Anonyymi
"Se ei onnistu ilman, että joku muu tekee työtä minulle ja sitä kautta omaisuuteni kasvaa. Yksin en siihen pysty"
eli oletko itse niin tyhmä ja saamaton urvelo että tarvit toiset tekemään työt puolestasi? Ihan selvä kokoomusnuori olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852107- 431690
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!651427- 741218
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261134- 481133
- 591051
- 37913
- 39884