Huonoimmat työntekijät suomessa, ovat kantasuomalaisia. He ovat erittäin laiskoja, vaativat milloin mitäkin etuisuuksia. Ovat erittäin lakko herkkiä. Suomalaiset työläiset ovat myös ammattitaidottomia, siksi suomeen tuodaan koko ajan ulkomailta työntekijöitä. Suomalainen työläinen on sairaslomalla monta kertaa vuodessa, yleensä ei ole kipeä, lorvikatarri. Suomalinen työläinen Ei ymmärrä paikkaansa, hänen kuuluu tehdä, mitä työnantaja käskee, siitä hänelle maksetaan. He ovat myös ymmärtämättömiä, jos työpaikka, tai palkka ei miellytä, ei älytä ottaa lopputiliä. Suomalaiset koulutetut henkilöt taas ovat erittäin hyviä toimessaan.
Huonoimmat työntekijät.
5
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Montako palkatonta orjaa on firmassasi tällä hetkellä ja montako ollut viimeisen 10 vuoden aikana. Yrittäjät ei ymmärrä että työstä pitää maksaa palka työntekijälle mutta nykyisin vaan vinkuvat että pitää saada ilmainen työntekijä ja sitten itkevät työvoimapulaa. Olen mielummin laiska työtön kuin työssä orjana ilman palkkaa.
- Anonyymi
Minä palkkaan sen, kuka tekee halvimmalla, valittamatta ja mieluummin, Ei kuulu mihinkään kommunistiseen ammattiliittoon. Elämän tehtäväni on saada mahdollisimman paljon kerättyä omaisuutta. Se ei onnistu ilman, että joku muu tekee työtä minulle ja sitä kautta omaisuuteni kasvaa. Yksin en siihen pysty, ei riitä aika. Jos ette usko, esitelkää minulle työllä rikastunut duunari. Se riittää minulle, kun tekee määräämäni työt hyvin ja halvalla.
- Anonyymi
Nuoressa sukupolvessa sellaisia työntekijöitä ei enää ole, ehkä joku aasialainen maahanmuuttaja voisi tuollaiseen suostua joksikin aikaa.
- Anonyymi
Siehän se sälli oot? Onko rakkoja kainaloiss kun niin levottomia laulelet?
- Anonyymi
"Se ei onnistu ilman, että joku muu tekee työtä minulle ja sitä kautta omaisuuteni kasvaa. Yksin en siihen pysty"
eli oletko itse niin tyhmä ja saamaton urvelo että tarvit toiset tekemään työt puolestasi? Ihan selvä kokoomusnuori olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672