viimeksi sinua näin? Miksi niin kireä tunnelma.. ajatuksia nyt kuitenkin sinne Hämeentien tuntumaan, vaikka tuskin sinä siellä nyt olet.. blondinen :)
Tais olla 19.8.2022 kun..
12
81
Vastaukset
- Anonyymi
No en olekkaan. Mitä se sua enää kiinnostaa ? Enkä ole enää blondinen
- Anonyymi
Enkä asu siellä enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä asu siellä enää
Noo.. jos olen ihan suora, niin olet väärä. Ei mennyt mansesteriin.. siis aloitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo.. jos olen ihan suora, niin olet väärä. Ei mennyt mansesteriin.. siis aloitus
En oo ikin manses asunutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipäollut Hellsinkiinkänkäään aloitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manses on hämeenkatu, Stadeis on hämeentie!
Manse on hämeessä ja siksi se kuja on nimetty hämeenKADUKSI, Stadissa se tie vei manseen ja siksi se on nimetty hämeentieksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manses on hämeenkatu, Stadeis on hämeentie!
Manse on hämeessä ja siksi se kuja on nimetty hämeenKADUKSI, Stadissa se tie vei manseen ja siksi se on nimetty hämeentieksi!Ei mennyt Kurwiinkaan aloitus
- Anonyymi
Ikävä
- Anonyymi
Niin noh, mikä sitten onkin.. niin kyllä on :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noh, mikä sitten onkin.. niin kyllä on :)
jatkan.. miks sun blondi pitää olla niin pölijä.. käyttäytyisit kauniisti minua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan.. miks sun blondi pitää olla niin pölijä.. käyttäytyisit kauniisti minua kohtaan
kuuliksää hömppä mitämnää snosin sulle ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346