Sumuisen aamun huomenta

Pimeää. Sumuinen ja jäinen tie. Kesärenkaat. Huonosti nukuttu yö ja kiire töihin... ☕

48

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta Rinssi! Elä aja sumussa oho työpaikan. Mukavaa työpäivää! T.pinkki sininen

      • Hyvää huomenta pinkki sininen. Selvisin kuitenkin. Kivaa päivää myös sinulle. 😊


    • Anonyymi

      Mutta aina tänne on ehdittävä tekemään aamun aktivointialoitus !

      • Näin on.


      • Anonyymi

        Kuulostaa hieman... kuka tietää miltä!?


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta rinssi.
      T.Mustikkasuu

      • Hyvää huomenta mustikkasuulle. 😊


    • Anonyymi

      Minä haluan tuonne töihin missä olet kun kerkeää töissä kirjoittamaan 24/7 palstalle. Voiko sitä työnteoksi edes kutsua? Monessa paikassa kännykän käyttö työaikana on kielletty.

      • Shhhh... 🤫


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Shhhh... 🤫

        Missä olet töissä jos saa kysyä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet töissä jos saa kysyä? :)

        En voi tähän vastata. Valitan. 🫤


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En voi tähän vastata. Valitan. 🫤

        Kaupassa. Mutta en kerro tarkemmin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaupassa. Mutta en kerro tarkemmin.

        Siellä varastohommissa? Eikö teille riitä töitä vaan istut jossain ja päivystät kännykkää koko ajan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä varastohommissa? Eikö teille riitä töitä vaan istut jossain ja päivystät kännykkää koko ajan?

        En ole täällä aina... Vain jos on hiljaista. En puhu työstäni täällä yhtään enempää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole täällä aina... Vain jos on hiljaista. En puhu työstäni täällä yhtään enempää.

        Sinä olet 24/7 täällä myös työaikana. Päivystät. On jo huomattu että viesteihin vastataan 5 minuutin sisällä. Mitähän pomosi olisi tuosta mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet 24/7 täällä myös työaikana. Päivystät. On jo huomattu että viesteihin vastataan 5 minuutin sisällä. Mitähän pomosi olisi tuosta mieltä?

        Tarviiko tuota enempää miettiä?
        Sivusta.


    • Rinssillä työkiireitä. :D
      Hyvää huomenta. Pakkasta edelleen.
      Kohta laukut auton kyytiin ja menoksi. :D

      • Hyvää huomenta Sumppi. Ajelehan varovasti ja hyvää matkaa. 😊

        Ps. Palaan tänne vasta työpäivän jälkeen, niin ei mene herne nenuun kellään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää huomenta Sumppi. Ajelehan varovasti ja hyvää matkaa. 😊

        Ps. Palaan tänne vasta työpäivän jälkeen, niin ei mene herne nenuun kellään.

        Kiitos. :)) Pitää ajella varovasti.


    • Anonyymi

      Pistän paremmaksi: kotiin viime yönä, kesärenkaat, ABS-järjestelmä rikki, kaikki jarruvalot palaa, hirviä ja peuroja tien reunat täynnä.

      Nim. Vauhti se on joka tappaa

    • Anonyymi

      Myöhäiset huomenet tai iltapäivähän nyt on.

      Eipä onneksi ole pakko yleensä autolla ajella aamuisin. Aamulla on lämpötila 5 ja loppuviikolle luvattu lämpimämpää, ei vielä ihan viitsi talvirenkaita vaihtaa. Aamulla muksu hammaslääkäriin ja sitten saatoin kouluun, siitä kiirellä kotiin aloittelemaan etätyöpäivää ja nyt viimein lounasaika.

      terveisin eilisiltainen graafikkojuttukumppanisi

      • Heippa! Kiitos ja mukavaa iltapäivään sinnekin. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Heippa! Kiitos ja mukavaa iltapäivään sinnekin. 😊

        Olipa sinulla lyhyt työpäivä kun jo nyt pääsit töistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sinulla lyhyt työpäivä kun jo nyt pääsit töistä.

        Eikö teillä pidetä töissä lainkaan taukoja? Ainakin näin luovalla alalla työskentelevänä täytyy todeta, että tauot ovat välttämättömyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä pidetä töissä lainkaan taukoja? Ainakin näin luovalla alalla työskentelevänä täytyy todeta, että tauot ovat välttämättömyys.

        En ole vielä päässyt pois. Tottakai taukoja on, ruoka/kahvi. Saan itse päättää milloin. Tätä sivuakin vaan joskus vilkaisen. En päivystä jatkuvasti, niin kuin voisi luulla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole vielä päässyt pois. Tottakai taukoja on, ruoka/kahvi. Saan itse päättää milloin. Tätä sivuakin vaan joskus vilkaisen. En päivystä jatkuvasti, niin kuin voisi luulla.

        Sinä olet täällä koko ajan vastailemassa. Jos miettii työaikaa niin on vähän enemmän täällä kuin ruoka ja kahvitauot vaan ihan työajalla koko ajan täällä päivystää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet täällä koko ajan vastailemassa. Jos miettii työaikaa niin on vähän enemmän täällä kuin ruoka ja kahvitauot vaan ihan työajalla koko ajan täällä päivystää.

        Taidat itse päivystää täällä yhtä kyytiä.


    • Viimein himassa. Se oli semmoinen päivä. Jonkin ajan päästä treenaamaan. Rakas päiväkirjani...

    • Siinä sitä olikin sitten.

    • Ei tässä ole millään enää paskankaan väliä.

      • Anonyymi

        Kohtahan kesä taas tulee 😄 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtahan kesä taas tulee 😄 🐔

        Mitä silläkään on väliä? Yksin saan viettää senkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä silläkään on väliä? Yksin saan viettää senkin.

        Eikö palstahöyläykset tyydytä? Pyydä lääkäriltäsi seuraavaksi lääkitys kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön..


      • Anonyymi

        Sinun mielialanvaihtelut on kyllä ihan omaa luokkaansa. Taasko näit tytön jonkun toisen kainalossa tai jotain vastaavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielialanvaihtelut on kyllä ihan omaa luokkaansa. Taasko näit tytön jonkun toisen kainalossa tai jotain vastaavaa.

        Et nähnyt mutta minua kiusattiin täällä eilen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Et nähnyt mutta minua kiusattiin täällä eilen.

        Mitä sinä nyt minkään random-anomuumin lätinöistä välität.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä nyt minkään random-anomuumin lätinöistä välität.

        Kyllä niissä mentiin henkilökohtaiseen asiaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä niissä mentiin henkilökohtaiseen asiaan.

        Ei kai kenenkään tuntemattoman sanomisien kuitenkaan mitenkään pitäisi vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kenenkään tuntemattoman sanomisien kuitenkaan mitenkään pitäisi vaikuttaa.

        Ei ehkä ollut ihan tuntemattomia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ehkä ollut ihan tuntemattomia.

        Melkosta suurella todennäköisyydellä oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkosta suurella todennäköisyydellä oli.

        Tyttö oli varmaan poikakaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö palstahöyläykset tyydytä? Pyydä lääkäriltäsi seuraavaksi lääkitys kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön..

        Olen kyllä samaa mieltä. Pelkkä masennuslääke pahentaa kaksisuuntaista. Ja nuo nopeatempoiset mielialanvaihtelut ei hyvältä kuulosta. Sekin, että kehittää pakkomielteitä johonkin naiseen ja nyt toisessa ketjussa raivoaa, kun joku muu saa huomiota. Ei hyvä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Pelkkä masennuslääke pahentaa kaksisuuntaista. Ja nuo nopeatempoiset mielialanvaihtelut ei hyvältä kuulosta. Sekin, että kehittää pakkomielteitä johonkin naiseen ja nyt toisessa ketjussa raivoaa, kun joku muu saa huomiota. Ei hyvä...

        En minä raivoa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tyttö oli varmaan poikakaverin kanssa.

        Kuvittelet omias.


    • Anonyymi

      Onneksi on loma. Ei tarvitse ajella liukkaassaa kelissä.

      • Onneksi ei ole. Ehkä törmään puuhun vielä. Täytyykin nyt lähteä reeneihin.


    • Anonyymi

      Älä oo niin ronkeli naisten suhteen. Onko sulle tullut uusia kavereita?

      • Minua ei nyt kiinnosta kukaan kun en neitokaan saa kaipailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe