maistui 😁😚.
Kivaa päivää!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mikä maistui?
- Anonyymi
"Ei makeaa mahan täydeltä."
- Anonyymi
Kultturellia makuelämystä tullut jo niin, että posket kipeänä pureskelusta. Itsekseen naureskeleva hullun maine saatu jälkiruoaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultturellia makuelämystä tullut jo niin, että posket kipeänä pureskelusta. Itsekseen naureskeleva hullun maine saatu jälkiruoaksi.
Se on kiva kuulla. Nauru ei pelkästään pidennä ikää, se myös oikein käytettynä vahvistaa vatsalihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva kuulla. Nauru ei pelkästään pidennä ikää, se myös oikein käytettynä vahvistaa vatsalihaksia.
Sinulla on perin outo tapa harjoittaa vatsalihaksiasi.
Kerro ihmeessä, miten ne ovat vahvistuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kyllä kunnossa 💪.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on perin outo tapa harjoittaa vatsalihaksiasi.
Kerro ihmeessä, miten ne ovat vahvistuneet.Minulla on sangen hyvä tapa käytössä.
- Anonyymi
Niin maistui. Ripaus kaunista naista silmillä syötynä.
- Anonyymi
Töissä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä näit?
Hän oli töissä. Itse olen lomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli töissä. Itse olen lomalla.
Voi harmi, mä taas näin hänet (miehen) tänään töissä.
Ei tässä enää muista miltä se maistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081317
- 94802
- 57718
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123696- 84672
Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36653Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett106649- 77570
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49530Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215519