maistui 😁😚.
Kivaa päivää!
Kylläpä taas
12
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä maistui?
- Anonyymi
"Ei makeaa mahan täydeltä."
- Anonyymi
Kultturellia makuelämystä tullut jo niin, että posket kipeänä pureskelusta. Itsekseen naureskeleva hullun maine saatu jälkiruoaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultturellia makuelämystä tullut jo niin, että posket kipeänä pureskelusta. Itsekseen naureskeleva hullun maine saatu jälkiruoaksi.
Se on kiva kuulla. Nauru ei pelkästään pidennä ikää, se myös oikein käytettynä vahvistaa vatsalihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva kuulla. Nauru ei pelkästään pidennä ikää, se myös oikein käytettynä vahvistaa vatsalihaksia.
Sinulla on perin outo tapa harjoittaa vatsalihaksiasi.
Kerro ihmeessä, miten ne ovat vahvistuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kyllä kunnossa 💪.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on perin outo tapa harjoittaa vatsalihaksiasi.
Kerro ihmeessä, miten ne ovat vahvistuneet.Minulla on sangen hyvä tapa käytössä.
- Anonyymi
Niin maistui. Ripaus kaunista naista silmillä syötynä.
- Anonyymi
Töissä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä näit?
Hän oli töissä. Itse olen lomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli töissä. Itse olen lomalla.
Voi harmi, mä taas näin hänet (miehen) tänään töissä.
Ei tässä enää muista miltä se maistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511