Haetaan palvelukseen

Anonyymi-ap

Löytyisikö tätä kautta apua tarpeeseen ikääntyneen eläkkeellä olevan upseerin avuksi kodinhoito ja henkilökohtaisena avustajana.

Työhön kuuluisi asunnon siistinä pitäminen, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, tiskikoneen käyttö ja pyykkien pesettäminen Prisman maksullisessa pesulassa.

Myös Kaupassakäynti, elintarvikkeet, Apteekissa käynti, lääkkeet ja Alkossa käynti, päivittäinen Konjak tai Brandy lääkinnälliseen tarpeeseeni.

Kokovartalohieronta. Varpaiden kynsien leikkuu (selkä ei taivu enää tarpeeksi).

Työehdoista voidaan sopia ns. pimeästi, kuten palkastakin (käteisellä, tai Pay Pal, mikäli SAK ja Verottaja näyttää vihreää valoa.

Muinoin meillä upseereilla oli henkilökohtaiset palvelijat armeijan puolesta virassa ollessa. Eläköitymisen jälkeen moni upseeri onnpalkannut ns.sisäkön josta tässäkin on nyt kyse.

Työaika voisi olla ympärivuorokautinen hälytysluonteinen kertakäynti, tai 24/7 etäyhteydellä nykyteknisin AV laittein.

Kielitaitovaatimus, Suomi, Ruotsi, Englanti, Thai.
Ikävaatimus, mielellään yli 18v.
Sukupuolivaatimus, nainen, Hetero.

Ennen työsuhteen vaginaistamista lyhyt 2vk intensiivinenn harjoittelujakso, jossa annetaan alussa mainittujen työtehtävien "työnäytteet" ja mahdollinen hyväksyntä, jonka jälkeen sovitaan palkka ja allekirjoitetaan työsopimus.

Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä tähän suoli24hämeenlinna ketjuun.

Nostoväen Ylikersantti, Tykistö
Ananias Ketunhäntä

9

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä löytyy. Täältä tulee kohta Tamara mersun kanssa, Feija heittää.

• Anonyymi

Vanhuksen vanhushuumoria taaskin. Ei naurata eikä ole edes yhtään hauskaa. So last season.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhuksen vanhushuumoria taaskin. Ei naurata eikä ole edes yhtään hauskaa. So last season.

Nauroin kuollakseni... Hauska

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai shaatana

• Anonyymi

Niin oli varsinkin toi nimimerkki ketunhäntä. Googlasin mitä se tarkoittaa ja sehän on jokin 40- luvun sananlasku jollekin asialle joka ei oo totta. Lmaotin melkein pisut housuun. Kikatin ihan huolella. Eka luulin että vain jokunormi jammusetä vaan keikalla. Saanks mä nuolla sun nekkua linjalla.

• Anonyymi

Tuossa alotuksessa on vissi perä. Upseereilla oli todellakin omat sotilaspalvelijat. He tottuivat palvelusaikana siihen, että pussihousut ja paidat silitettiin ja saappaat lankattiin, kahvit keitettiin, asunnon puulämmitteiset uunit lämmitettiin ja lattiat hinkattiin kiiltäviksi. Palvelusajan jälkeen moni eläköitynyt upseeri otti todellakin palvelijan, sisäkön kotiapulaisen vielä 1960 luvullakin.

• Anonyymi

Totta. Suomenkasarmin upseeriasuntolassa Turuntien varrella olevassa punatiilisessä kerrostalossa asui palveluksessa olevia upseereita perheineen. Monessa prrheessä oli kotiapulainen joka hoiti käytännön huushollia.

• Anonyymi

Aloitus ei mahdollisesti ole feikki. Kyllä monella selkä jäykistyy ikää myöten, ettei saa taivuttua leikkaamaan varpaankynsiä ilman apua ainakaan. Upseerithan ovat joutuneet seisomaan selkä jäykkänä asennossa paraateissakin tuntikausia päiväkausia viikkokausia kuukausia jopa palvelusajasta kakkki asennossa seisomiset kantapäät yhdessä yhteenlaskettuna aikana, joten tälläkin aloituksen evp. upseerilla voi hyvinkin olla niin vitun jäykkä selkä ettei saa kynsisaksi- sormiaan alas kuin nilkkoihin asti. Minusta aloitus voi olla hyvinkin totta.

• Anonyymi

Mannerheim toivoi kai ennemmin palveluspoikaa kuin piikaa. Onko miespuoliselle piialle joku nimitys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1664
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      239
      845
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      36
      786
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      755
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      645
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      598
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      564
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      552
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      550
    Aihe