Siellä taas niittykadulla joku nisti vähä lämmittäny taloa
Koivuhaassa tulipalo
10
982
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä nyt ihmeessä tarkempaa informaatiota...
- Anonyymi
Joku oli pärreensä poltanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku oli pärreensä poltanut
Vai onko käämit palanut? Todennäköisesti bonanzapannun kanssa tullut ongelmia, tai sitten sammunut ja sapuska jäänyt liedelle...
- Anonyymi
Narkit joutaa palaa elävältä
- Anonyymi
Oli lehdessä kirjoitus asiasta. Koivuhaka narkkien ghetto
- Anonyymi
olipa jännä otsikko lehdessä
- Anonyymi
Sais koko haapajärvi palaa maantasalle.
- Anonyymi
voi teitä. eikö muuta hpj.llä tapahdu? tiedättekö että täällä haapajärvellä jopa "hienot" ihmiset polttelee kannabista eli pahinta huumetta mitä voi ollakkaan :) helvetti firmojen pomoja tiedossa.. urheilijoita yms. ja minä. vaikka en täällä asukkaan. eikö jumalauta täällä tehä muuta ku jauhetaan paskaa? kahtokaa peiliin te "hienot" ihmiset ja sanokaa että on se alkoholi hieno juoma! kaikki paska mitä tässä "kaupungissa" tapahtuu nii johtusko alkoholista.. miettikää!!!!! ja saattaa joskus ittelläki lätty palaa pohjaan ilman alkoa tai mitn. muuta. varmasti jollai joskus palaa käpy tai vaikka jopa lettu.. vai?
- Anonyymi
Elä elä sinä mesoa, antaa pössyn palaa rauhassa, siinähän se menee sivussa yks rivarinpätkäki, eisole niin vakavaa.
- Anonyymi
Elämämkoulu läsnä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569