Nyt loppu keskustan sokoksella ja s-marketissa asiointi. Nuoriso porukka häiriköi maksavia asiakkaita. Ihme ettei noita saada kuriin. Onneksi on muitakin kauppoja.
Nuoriso porukka
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käyn päivittäin noissa kaupoissa eikä nuoriso ole koskaan häiriköinyt. Ainoa häirikkö on ollut keski-ikäinen mies, joka örvelsi kännissa kassalle ja välillä huusi puhelimeensa.
Käyn vastakin - ehkä sinunlaisesi ruttuturvat onkin hyvä pitää pois keskustan liikkeistä, joku häiriintyy sinunlaisistakin - Anonyymi
Yhdyssanavirhe. Se on nuorisoporukka. Kävitkö joskus koulua itse?
- Anonyymi
Ootko kieli polliisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kieli polliisi?
En, vaan kielioppinatsi. Sähköisku jokaisesta yhdyssanavirheestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan kielioppinatsi. Sähköisku jokaisesta yhdyssanavirheestä.
Niio. Koulut käömätä ja yhteiskunta maksaa netin
- Anonyymi
Oisko vanhemmat liian läheistä sukua keskenään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749