Näillä seuduilla hmiset ääntelee vaan jotain taustapulpatusta, mutta kukaan ei sano mitään.

Anonyymi-ap

Keskustelu mahdotonta. Enkä ole ainoa muualtatullut, joka kummastellut samaa.

Kyräily ja omien prskarvojen suojelu se pääpointti. Peitenaurun ohella.

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomattu on.Toivottavasti löydät vertaistasi seuraa.

• Anonyymi

Kyllä täällä kakista voi keskustella avoimesti ja myös sukkahousuista. Kyllä ihmiset ovat hyvin avoimia ja rehellisiä kun on kyse kakista ja sukkahousuista. Panettelet turhaan.

• Anonyymi

Näähän pälpättää keskenään pääosin, siis ns. originaalit. Helpompi levittää valeita muista kun pitää piirin sellasena ettei siellä kukaan mitään epäile tai halua uskoa, onneks on ihmisiä jotka osaa tarkistaa asiat ja sepä se vasta vituttaa omissa porukoissa pyöriviä pikku possuja. Jatkakaa, upotatte itse itsenne.

• Anonyymi

Kakkia ei epäile kukaan, sillä kakki on rehellinen. Kakin kanssa on helppo keskustella. Kakki on kaunis ja viisas.

• Anonyymi

Kyllä onkin melkoisia possuja kun keksitään sellaisista henkilöistä pahaa sanottavaa joilla ei ole ollut mitään tekemistä heidän kanssaan ,tai edes tehneet yhtikäs mitään..kateus usein saa huonon itsetunnon oireilemaan epäuskoisia juttuja kun itsellä ei ole millä piirtää..Ei todellakaan paljon tarvita..Onneksi tuollaiset jossain vaiheessa jää kiinni puheistaan ja kukaan ei usko juttujaan..

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on mitä jotkut puhuu?
        Ei pidä olla niin yliherkkä maailmalle.
        "Älä ota itseäsi niin vakavasti, eiväthän muutkaan ota."

• Anonyymi

Pääosin kilttejä maalaisia jotka siirtyneet "kaupunkiin" asumaan ja nyt pyyhkivät senkin ominaisuuden itsestään rietastelemalla turhuuksien keskellä.
      Puolet torin päivän pällistelijöistä sekakäyttäjiä , nettiriippuvaisia tai muuten vaan järjestelmän orjia ilman mitään hajuakaan vapaudesta...taida puolet edes riittää.
      Lapset etsivät itselleen huumeita kun vanhemmista ei ole mihinkään. Tällaista tosin on koko maassa havaittavissa.
      Oikein suomalaista unelmaa made in USA.

JJM

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1706
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1292
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      871
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      828
    Aihe