Olo on niin lohduton. Tämä ikävä syöksee minut syvälle pyörteisiin, mustaan aukkoon. Jotenkin vaistoan, että et voi minua auttaa, et halua. Tätä se on loppuun asti.
Taas ikävä sinua, A-nainen
62
1685
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Ei se uskalla vastata. Provoaa vaan...
- Anonyymi
Eiköhän se ole ihan sama milloin, jos tilanne on tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä todennäköisesti edes kaipaa A-naista vaan esittää kaipaajaa. Nämä kaikki A-naiselle osoitetu viestit kun ovat todella provokatiivisia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä todennäköisesti edes kaipaa A-naista vaan esittää kaipaajaa. Nämä kaikki A-naiselle osoitetu viestit kun ovat todella provokatiivisia kaikki.
Totta. Kyllästyttää lukea. A:t tulee kommentoimaan, mutta itse AP pysyy hiljaa. Tämä on se kaava yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla provokatiivisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla provokatiivisia?
Riittää ihan vaan "A nainen...nyyhkis, nyyhkis" sitten on lauma kirjoittamassa ja anelee tunnisteita. Niitä tunnisteita ei koskaan tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää ihan vaan "A nainen...nyyhkis, nyyhkis" sitten on lauma kirjoittamassa ja anelee tunnisteita. Niitä tunnisteita ei koskaan tule.
Jospa hän ei halua olla liian tunnistettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ap on ujo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan sama milloin, jos tilanne on tuo.
antaa sen vaan raivota omassa mokissaan jos se tulee sinne raivoamaan coita poliisit niin paasee valilla putkaan raivoamaan
- Anonyymi
Tottakai ikävä on, muttei voi mitään.
- Anonyymi
Älä puhu ihmiselle jonka kanssa et ole oikeasti missään yhteydessä? Jokseenkin törkeää tällainen.
- Anonyymi
Mitä sinä muiden yhteyksistä tiedät? Ajatukset liikkuvat täällä moneenkin suuntaan. Ajatus menee täällä aina jonnekin, joku ottaa siitä kopin.
Toivoa voi, että ajatus saavuttaisi tietyn kohteen, toivoa aina saa. En ole ap.
- Anonyymi
Anna vai Anni ?
- Anonyymi
Sama ku kysyisi onko hänen nimipäivä 9.12 siellä ne A:t on hyvin edustettuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ku kysyisi onko hänen nimipäivä 9.12 siellä ne A:t on hyvin edustettuna
"Seuraavaksi eniten nimipäivän viettäjiä on 9.12., jolloin nimipäivän juhlintaan on aihetta yhteensä 106 851 Annalla, Annella, Anulla, Annilla, Annikalla, Annukalla, Annelilla, Annulla ja Annikilla."
Eli 106851 mahdollisuutta osua... Sitten vielä kaikki muina päivinä viettävät Ada, Amanda jne. - Anonyymi
Anne?
- Anonyymi
Aloittaja: Laitappas nyt kehiin edes jotain tunnisteita ketä A-naista ikävöit noin kovasti.
Esim. Paikkakunta tai jotain, jos nyt sitten sattuisi oikea vaikka sinulle vastailemaan, ettei mies noin "huonoksi" mene ja varmasti oikea A-nainen lukiessaan jotenkin sinuun ottaa yhteyttä/kommentoi. - Anonyymi
Milloin näit viimeksi tämän a naisen?
- Anonyymi
Edelleenkään hän ei vastaa...
- Anonyymi
Siitä on jo aikaa. Aivan liikaa. Sekin on musertavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on jo aikaa. Aivan liikaa. Sekin on musertavaa.
Useita vuosia aikaa viime näkemisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukausia.
No sittenhän ei ole aika eikä mikään. Eikun viestiä vain sille a naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vuosikymmeniä välissämme, olin silloin vielä ripa, nykyään olen kynnys, vai olenko?
Jeesus tuntee sun parhaiten
T.se on kaveri pari nakkipakettia mitä ei tallota varpaitten välissä, ettet vaan tulostekoneella runkaten kopioknappia....
Knappia..
https://m.youtube.com/watch?v=fLxJmeyl29o - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukausia.
No jospa hän tulee vielä vastaan jossain. Toki tuollainen pidempi ikävä kyllä kertoo pidemmästä seurustelusta. Exiin ei kannata palata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vuosikymmeniä välissämme, olin silloin vielä ripa, nykyään olen kynnys, vai olenko?
Jeesus tuntee sun parhaiten
T.se on kaveri pari nakkipakettia mitä ei tallota varpaitten välissä, ettet vaan tulostekoneella runkaten kopioknappia....
Knappia..
https://m.youtube.com/watch?v=fLxJmeyl29oKun tuon Ismo Alangon biisin kuuntelee, niin oletko etunimeltäsi Ari ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jospa hän tulee vielä vastaan jossain. Toki tuollainen pidempi ikävä kyllä kertoo pidemmästä seurustelusta. Exiin ei kannata palata.
voi palataan taas huomenna kauniita unia sinulle
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa A nainen?
Jos se on etunimen kirjain, niin...
Tässä on A- Anonyymi
Etunimen eka kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimen eka kirjain.
Kiitos.
- Anonyymi
Aloittaja: Etkö mitenkään saa viestiä puhelimen kautta laitettua, niin kyseinen henkilö saisi ikäväsi ainakin tietoonsa varmasti.
- Anonyymi
Ikävä on kaunista ja surullista. Yksipuoleisena vielä vähän vaikeampaa. Olen A mutta mua tuskin kukaan kaipaa ikävä mielessä. Tällä hetkellä. Ehkä joskus vielä. Toivottavasti sinun A:si tavoittaa edes viestin.
- Anonyymi
Ei siitä oo kiinni ettenkö haluais, mun pittee suaha vuoan ensin tästä lähempöö se uus asunto jota käyn kohta kattomassa, jossa ei kuulu seinistä läpi. .....
- Anonyymi
Pistäppä sille sun A naisellesi viestiä muualla äläkä nyyhki palstalla taas... Ei tosta sun touhusta tuu mitää😜...
Itse pistin taas yhdelle Ihannalle J miehelle viestii menee🤩🤩
A- nainen
Mietin kyllä hetken pitäiskö yhdelle T miehellekki pistää mut sit annoin olla... 😏.- Anonyymi
niin onkin parempi
- Anonyymi
Jos kaipaisit oikeasti, tekisit asialle jotain. Minä kaipaan miestä edelleen joka päivä, ja sentään yritin säilyttää yhteytemme. Vaikea edelleen uskoa, etten näe häntä enää.
- Anonyymi
Et ole enää koskaan yksin, rakastan sinua aina ja mustassa aukossakin olen sydämessäsi sinun kanssasi ja kyllä tiedät tämän💋❤
Ehkä vaistoat, että olen väsynyt ja en oikein jaksa enää uskoa, että näkisimme enää koskaan, ainakaan tässä elämässä.
Minusta tuntuu, että olet jatkanut elämääsi kauas minusta, toisiin elämiin, jonkun toisen kanssa etkä enää edes muista minua. Jos muistatkin, niin pienesti vaan naurahdat omille hölmöilyillesi.
Se oli silloin joskus, kun oma elämäsi ei ollut vielä kunnolla alkanutkaan.
Minun elämäni kaatuu jo iltapäivän puolelle, verkkaisiin tunteihin, hämyisiin huoneisiin ja muistoihin myöskin.
Siitä viimeisestä rakkaudesta. Siitä annetusta katseesta yli muiden. Sinun sydämesi sykkeestä.
A.- Anonyymi
Ihan kuin ap olisi kirjoittanut juuri sellaisen viestin, minkä olisi Anaiselta halunnut. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin ap olisi kirjoittanut juuri sellaisen viestin, minkä olisi Anaiselta halunnut. 🤣
Tämä 🤣🤣👌
Taitaa nyt jollekkin olla A-nainen riesa ja suru.
Eikä tyupillä oo mitään syytä toivotella toselle edes sitä parempaa jatkoa....
Haluaisi vain että A-nainen on surullinen elämänsä loppuun eikä eläisi eteenpäin 😎
On tainut jokin A-naiseen liityvä asia kolhaista mies raukkaa syvätä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä 🤣🤣👌
Taitaa nyt jollekkin olla A-nainen riesa ja suru.
Eikä tyupillä oo mitään syytä toivotella toselle edes sitä parempaa jatkoa....
Haluaisi vain että A-nainen on surullinen elämänsä loppuun eikä eläisi eteenpäin 😎
On tainut jokin A-naiseen liityvä asia kolhaista mies raukkaa syvätä.....Näin on tainnut käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on tainnut käydä.
Höpsistä! Menkää nyt töihin siitä, ei kahvitunnilla ole aikaa roikkua netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä! Menkää nyt töihin siitä, ei kahvitunnilla ole aikaa roikkua netissä.
Luulis eikä puhelimella on niillä lepposasti asiat töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis eikä puhelimella on niillä lepposasti asiat töissä
Vapaalla voi olla työaikaankin palstalla 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin hyvin reflektiivinen ja aloituksen pinta oli omiaan kuvastamaan tunteitani...
Joskus voi elämässä kohdata ihmisen jota jää rakastamaan, eihän siinä mitään ihmeellistä tai pahaa ole.
Joskus voi myös käydä niin, ettei sen oikeankaan rakkauden siemen pääse edes itämään, vaan huuhtoutuu tuulessa pois siltä maalta millä sen piti kasvaa ja kukoistaa.
Mitä me olemme siinä virrassa?
Muistan aina sen ihmisen ja tunteen joka oli meidän välillämme. Millainen olisin, jos vaan pyrkisin kiiresti sen unohtamaan tahi korvaamaan jollain halvemmalla?
Jos elämässä saa jotain arvokasta, olkoonkin se vaikka kaunis muisto, niin sitä pitää vaalia, muuten se kuluu, rikkoutuu ja likaantuu.
Jos on kerrankin rakastanut ja tuntenut, niin on jo saanut paljon! - Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä laillahan ihminen saa mieluisan viestin.
🤣
Tosin sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin hyvin reflektiivinen ja aloituksen pinta oli omiaan kuvastamaan tunteitani...
Joskus voi elämässä kohdata ihmisen jota jää rakastamaan, eihän siinä mitään ihmeellistä tai pahaa ole.
Joskus voi myös käydä niin, ettei sen oikeankaan rakkauden siemen pääse edes itämään, vaan huuhtoutuu tuulessa pois siltä maalta millä sen piti kasvaa ja kukoistaa.
Muistan aina sen ihmisen ja tunteen joka oli meidän välillämme. Millainen olisin, jos vaan pyrkisin kiiresti sen unohtamaan tahi korvaamaan jollain halvemmalla?
Jos elämässä saa jotain arvokasta, olkoonkin se vaikka kaunis muisto, niin sitä pitää vaalia, muuten se kuluu, rikkoutuu ja likaantuu.
Jos on kerrankin rakastanut ja tuntenut, niin on jo saanut paljon!Kauniisti kirjoitettu. Kaunosieluisen sanoja todella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Kaunosieluisen sanoja todella!
Kiitos🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kerrankin rakastanut ja tuntenut, niin on jo saanut paljon!sanon sinulle vaan etta anna tuollaisen pirttihirmun olla toivottavasti loytaa pian itselleen pian uunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä laillahan ihminen saa mieluisan viestin.
🤣
Tosin sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.sillako muka on ala vaan vastaa sille mitaan taitaa olla aika hermoheikko nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Kaunosieluisen sanoja todella!
kuule nyt mina lepaan mutta palaan kylla koneelle
- Anonyymi
Voi teitä miehet, kun te ette uskalla puhua tunteista oikeassa elämässä.
- Anonyymi
No ei me kaikki naisetkaan osata...
- Anonyymi
AKK kaipailen
- Anonyymi
sepa hyvä
- Anonyymi
Anaisen peruuq kunnossa?
- Anonyymi
Ei A-naisella ole peruukkia.
- Anonyymi
A-naiselle hyvää yötä! Kauniita unia ja hyviä kelejä tuleville päiville!
- Anonyymi
Hirveä PÄÄ och body
- Anonyymi
Ai jollain A--naisellako
- Anonyymi
🤗😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650