Paljon voi taso laskea vuodessa. Tämän vuoden pölkkypäillä on iso tekeminen sarjapaikan säilyttämisessä. Äkkiä uusi passari ja hakkuri ainakin jos ensi kaudella vielä liigaa pelataan. Tämän illan pelin oli jo hävettävää katsottavaa.
Umpisurkea Pölkky Kuusamo
Anonyymi-ap
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Oli sentään vastassa huippu joukkue. Kyllä tää joukkue pärjää kun saa pelin kohdalleen. Sama juttu jääkiekossa Kärpissä
- Anonyymi
Jääkiekko ja lentopallo on eri laji😄 kyllä se näin on että ei paka/pölkky pärjää enää häntäpään joukkueita ovat. Voittohan se on sekin
- Anonyymi
Pelaako tuossa joukkueessa yhtään kuusamolaista?
- Anonyymi
Ei taida pelata
- Anonyymi
Onkohan tuo menestymättömyys mikään ihme,jos päävalmentaja ilmestyy kuvioihin pariviikkoa ennen sarjan alkua.
Raha se on mikä ratkaisee,tuskin seurassa ranassa kylvetään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408