Miten täällä otettu tätä humpuuki rokotetta? Itse pakolla ottanu 2 rokotetta. Oli pakko saada koronapassi. No kun sen sain otettua 2 rokotetta niin eipä sillä passilla mitään tehnyt. On niin kusetettu olo mut enää ei yhtään tätä piilkiä ota. Eikä ole ollut koronaa vaikka se nyt onkin nyt korkeintaan pikku nuha
Korona rokotukset
Anonyymi-ap
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se monille on paljon vakavampi tauti kuin "pikku nuha". Mistäpä sinäkin tiedät kuinka pahasti se olisi sinuunkin voinut iskeä. Rokotehan ei estä tartuntaa, mutta antaa suojaa vakavammalta tautimuodolta.
- Anonyymi
Aika kulunut väite ilman tutkittua totuuspohjaa 🤣
- Anonyymi
Ei oo ensimmäistäkään otettuna ja itselle se oli ihan pelkkä räkätauti. Pahempiakin on koettu ja todennäköisesti olisi ollut pahempi rokotteiden kera ;) ei kiitos haittavaikutuksia tai edes riskiä niistä, olen ilman jatkossakin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398