Ihanaa, kun on saanut rentoutua. :D
Mitenkäs miehen ilta mennyt?
33
102
Vastaukset
- Anonyymi
kiitos hyvin on mennyt. Päikkärit otettu. Teetä tullu juotua. Mites sinä sumppi? Saako kysyä ketä miestä tarkoitat?
Sumpitpihisee kirjoitti:
Miehen nimi alkaa T- kirjaimella, mutta tuskin hän näitä lukee.
Niin ei varmaan,. On hiljanen tiistai. Onko ollut mukava päivä vai normi. Täällä on tullut vettä. Mites siellä? saako muuten sanoa sumpiksi?
Seemmo kirjoitti:
Niin ei varmaan,. On hiljanen tiistai. Onko ollut mukava päivä vai normi. Täällä on tullut vettä. Mites siellä? saako muuten sanoa sumpiksi?
Mukava päivä, lomailemassa olen.
Sumppi käy hyvin. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Mukava päivä, lomailemassa olen.
Sumppi käy hyvin. :DOnko toi nici tarkkaan mietitty😅täällä on toinen vähän samaa ideaa käyttävä. Siitä saa heti mielikuvan ,että jutut voi olla korkealentoisia😅😅tai viistossa
Seemmo kirjoitti:
Onko toi nici tarkkaan mietitty😅täällä on toinen vähän samaa ideaa käyttävä. Siitä saa heti mielikuvan ,että jutut voi olla korkealentoisia😅😅tai viistossa
Huumoria. :D
- Anonyymi
Seemmo kirjoitti:
Onko toi nici tarkkaan mietitty😅täällä on toinen vähän samaa ideaa käyttävä. Siitä saa heti mielikuvan ,että jutut voi olla korkealentoisia😅😅tai viistossa
No sen takia mä aloin haaveilee et sumppi vois run-kata mut. Ja hullupiisi kans.
Anonyymi kirjoitti:
No sen takia mä aloin haaveilee et sumppi vois run-kata mut. Ja hullupiisi kans.
Runkkaile yksinäs. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Kiusanhenki. :D
Niin mä olin se juna tyyppi eilen. Luin näit juttaja siinä ja heitin ..... pökköä pesään:Dsiis bensaa liekkeihin jos ymmärrät mitä tarkoitan😅
Seemmo kirjoitti:
Niin mä olin se juna tyyppi eilen. Luin näit juttaja siinä ja heitin ..... pökköä pesään:Dsiis bensaa liekkeihin jos ymmärrät mitä tarkoitan😅
Ymmärrän. :D
Näitä runkkujuttuja ollut viimeaikoina paljon. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Ymmärrän. :D
Näitä runkkujuttuja ollut viimeaikoina paljon. :DNe ei lopu ikinä. Ohan se vähän hullua täällä kaikkien kanssa puhua pehmosia. Mä yritin olla sarkastinen nois vänkkäysjutuissa. Toivottavasti et saannut traumoja😇
Seemmo kirjoitti:
Ne ei lopu ikinä. Ohan se vähän hullua täällä kaikkien kanssa puhua pehmosia. Mä yritin olla sarkastinen nois vänkkäysjutuissa. Toivottavasti et saannut traumoja😇
En nyt niin herkästi. :D
- Anonyymi
Seemmo kirjoitti:
Ne ei lopu ikinä. Ohan se vähän hullua täällä kaikkien kanssa puhua pehmosia. Mä yritin olla sarkastinen nois vänkkäysjutuissa. Toivottavasti et saannut traumoja😇
Kyllä sä haluisit päästä nusauttamaan sumppia junan vessassa
Anonyymi kirjoitti:
No jos semmonen ihme ois ollut että ois samassa junassa oltu ja kemiat osunut kohalleen niin miks ei.:))
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän konnaria yrittänyt. :D
Seemmo kirjoitti:
No jos semmonen ihme ois ollut että ois samassa junassa oltu ja kemiat osunut kohalleen niin miks ei.:))
Sitäpä ei ole tullut vielä kokeiltua. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Ai junassa. No en mäkään. Eikä siellä ois tarvinnu wessaan mennä. Tyhjä junavaunu. Siinä ois ollut mukava nuccia . Konnaria ei näkynyt sumppi. Sähän voisit pukeutua konnariksi ja tulla R junaan😅😅
Seemmo kirjoitti:
Ai junassa. No en mäkään. Eikä siellä ois tarvinnu wessaan mennä. Tyhjä junavaunu. Siinä ois ollut mukava nuccia . Konnaria ei näkynyt sumppi. Sähän voisit pukeutua konnariksi ja tulla R junaan😅😅
En muistakaan milloin junassa tullut oltua. Nuorempana tuli paljon matkusteltua.
Vai konnari. :D Olisit tietysti ilman lippua ja maksu pitäisi ottaa luonnossa. :D- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Siinä vaan penkillä ratsastamaan
Sumpitpihisee kirjoitti:
En muistakaan milloin junassa tullut oltua. Nuorempana tuli paljon matkusteltua.
Vai konnari. :D Olisit tietysti ilman lippua ja maksu pitäisi ottaa luonnossa. :DNo tietysti oisin ilman lippua. Sit sitä lippua etsittäisiin niin et vaatteet pitäis ottaa pois kokonaan. Sit löisit sillä vanhan ajan leimasimella reiät pusseihin. Jos muistat sen paperilippuhin ku tuli leima. Joo luonnossa:D
Seemmo kirjoitti:
No tietysti oisin ilman lippua. Sit sitä lippua etsittäisiin niin et vaatteet pitäis ottaa pois kokonaan. Sit löisit sillä vanhan ajan leimasimella reiät pusseihin. Jos muistat sen paperilippuhin ku tuli leima. Joo luonnossa:D
:D Niinhän niitä tais 80- luvulla olla.
Sumpitpihisee kirjoitti:
:D Niinhän niitä tais 80- luvulla olla.
Pitäis koittaa nukkua. Outo sänky, niin saa nähdä miten uni tulee. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Pitäis koittaa nukkua. Outo sänky, niin saa nähdä miten uni tulee. :D
Joo kai se ois mentävä sänkyyn. Mennääkö samaan......... aikaan. Hyvää yötä sumppi😚
Seemmo kirjoitti:
Joo kai se ois mentävä sänkyyn. Mennääkö samaan......... aikaan. Hyvää yötä sumppi😚
Mennään vaan. Hyvää yötä. :))
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Miehen nimi alkaa T- kirjaimella, mutta tuskin hän näitä lukee.
T niin kuin tonttu?
Penaa täällä kaipailen👵
- Anonyymi
Pena on varmaan naisissa
- Anonyymi
Hyvin on mennyt. Sienestyksen ja seksin merkeissä lomaviikon tiistai sujunut ☺️
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Sieniä ja seksiä. :D
Jep. Himot iski kesken tetsaamisen ja ei muuta kun auton lämppäri päälle ja penkki makuuasentoon. Oli jännittävä uusi kokemus ja rouvakin nauttim
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832