Roskanuski

Anonyymi-ap

Onko tosi että Suomessa nuoret roska kuskit keräävät jätteitä roska-autolla kahteen mieheen.

Tänään hieraisin silmiä kun hakivat naapurista roskia. Olen pistänyt merkille tämmöistä tapahtuvan lähivuosina.

Kuinka yleistä tämä on?

6

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On, siinä kaksi miestä tienaa hyvin.
      Onhan se nyt järkevää työllistää kaksi vrt yksi.

    • Anonyymi

      Tai olisko kyseessä koulutus. Välillä näkee jakeluautossakin kaksi.

    • Anonyymi

      Laiskan miehen hommaa, kaksi miestä autossa ja palkka n. 3500 /kk, yksi kuorma päivässä keräys n 30 paikkaa ja tyhjennyskuorma 15 kilometrin päähän

      • Anonyymi

        Oikeati nykyään ajetaan yksin mitään apumiestä ei ole ja tana raskas homma , yksi kovimmista hommista on roskakuskin työ ja pieni palkka.


    • Anonyymi

      Kun itse ei työtä tee ei tiedä mitä työ on ,ei sen raskaudesta ei kokonaiskuvasta koko päivän aikana.Joten nimenomaan työttömien on helppo arvostella. Kun toiset tekee duunia ja kytätä ikkunasta lämpimässä kodissa tekemättä mitään itse. Kuin nostamalla kelan rahoja ja tukia.Joten menen tekee hommaa edes 1 viikko ja palaa arvosteluusi udellen. Akka joka sanoo hukusimme paskaan ilman roskakuskeja ja kerostalojen siivojia ,metrojen ,ymm tilojen.Terv.noita akka itä Helsingistä

    • Anonyymi

      Yhden vuoron olin harjoittelussa roska-autossa. 6 tuntia kuljettaja ajeli kauhealla kiireellä, itse en päässyt ajamaan, mutta tyhjensin astioita ohjeiden mukaan. Muistaakseni reitillä oli noin 250 kpl 600 litran astioita. Painoa siitä tuli polttolaitokselle noin 5,5 tonnia. Osa astioista oli kokonaan tyhjiä tai sisälsi vain muutaman pussin, jotka otettiin käsin täydempiin, joten olisiko ehkä 200 astiaa kipattu. Yhdestä astiasta siis painoa keskimäärin noin 28 kg.

      Myöhemmin ei mitään kuulunut firmasta, enkä olisi ehkä mennytkään uudelleen, sen verran tuntui raskaalta tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe