Huomenna voin lähteä vasta klo 11 töihin säätiedotuksen mukaan, vettä tulee siihen asti

Anonyymi-ap

https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/details/20221025

Pitelen säitä sisällä ja Skodani on pihalla pressun alla suojassa. Aamulla joudun menemään myöhässä töihin kun sataa vettä. Kerran tein sen virheen että sjoin skodallani sateessa ja ovipahvithan siinä kastui samantien. Kastematoja kasvaa edelleen ovien sisällä. Tykkään käydä ongella joten tämä ei ole minulle ongelma mutta vedestä ja loiskinnasta en pidä ajon aikana.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
        Maailman menoa
        288
        2876
      2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
        Kotimaiset julkkisjuorut
        62
        2512
      3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
        Maailman menoa
        109
        1262
      4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
        Tuusniemi
        92
        874
      5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
        Ikävä
        54
        843
      6. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
        Maailman menoa
        244
        751
      7. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
        Ikävä
        46
        723
      8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
        Ikävä
        35
        711
      Aihe