tiesi, että routa Turilaankin kotiin ajaisi.
Nautti elostaan sillä aikaa, ehkä kävi muutamat
uudet töppöset ostamassa tarpeeseen,
ei tietenkään turhaan, eikä ajankuluksi.
Ikävävöi kyllä kovin, mutta lievitti sitä
nuuskimalla Turilaan tyynyä ja nukkumalla päiväunet
sen kanssa.
Eihän Helinän tarvinut kuin paistaa tuoreita
kääpäpuusteja, niin salamana oli jo toinen tuoksun saattelemana, pöydän ääresssä henkseleitä paukuttelemassa ja kertomassa suuresta seikkailustaan (joka oli kestänyt kokonaiset kuusi tuntia, vaikka puheista olisi voinut päätellä, että kyse olisi ollut kuukausista) pullan murusten lennellessä suupielestä!...
Hyvää yötä😘
Kyllä Helinä
22
110
Vastaukset
- Anonyymi
Öööö...aha.
- Anonyymi
Vähän väkinäistä tämä sinun paralleeli missä olet kuin muka viisaana kommentoisit jollekin hyvälleki tutulle nääs
- Anonyymi
Vau helinä😊kuka nuu muka. Hyvää yötä ja kauniita unia. Tieks
- Anonyymi
Muu muu🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei ollu nyt Helunalle, vaan Helinälle tämä aloitus mikäli yhtään osaan lukea tai vaikkapa arvailla, että kenellä muuuulla elämänkoulurassukalla voisi olla noin älykästä argumentaatiota nääs kuin provoilevalla miähellä itsellään.
- Anonyymi
No joo😂 tämä minua niin huvittavi, että tiukuset kilisevi
- Anonyymi
Hyvää yötä 😘😀
(helps huoks, illasta tulossa rauhallinen 😅)
- Anonyymi
Hyvä😊 nuku hyvin ja nää unta kaunista. T. Miäs
- Anonyymi
Helinäpöly yötä
- Anonyymi
Rakastan sinua
- Anonyymi
Helinältä jäi kipon korjaus kesken, korjaan sen vielä tänään.
- Anonyymi
Terveisiä täältä saarelta toivottavat menninkäinen gul, Tamp poo ja koira pär tse.😅😅😅keiju hölinälle
- Anonyymi
Ei oo kippoja rikottu.
Terkuin. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kippoja rikottu.
Terkuin. ApOot kuitenkin hajottanut astioita ikävissäs siellä😅😅😅 t. Silmälasi koopra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kuitenkin hajottanut astioita ikävissäs siellä😅😅😅 t. Silmälasi koopra
😝, ihan niinkuin vähän tuoksahtaisi tänne asti, semmoinen pikkuisen kärventyneen itsekehun haju! Enkä oo rikkonut yhtään mitään (no paitsi ehkä eilen jotain pientä 🙃), mutta rapatessa roiskuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisiä täältä saarelta toivottavat menninkäinen gul, Tamp poo ja koira pär tse.😅😅😅keiju hölinälle
Joku lie pärret mestauroi,
Nyt ne hälinä restauroi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😝, ihan niinkuin vähän tuoksahtaisi tänne asti, semmoinen pikkuisen kärventyneen itsekehun haju! Enkä oo rikkonut yhtään mitään (no paitsi ehkä eilen jotain pientä 🙃), mutta rapatessa roiskuu!
No tiesin et on ikävä ollut kun astioita/astia rikkoutuu😚ei välttämättä minua mutta jotakuta. Pus pus
- Anonyymi
Kivoja fantasioita sinulla mies, olet haluttua tavaraa erinäisissä piireissä
- Anonyymi
Sinä ja sun piirit😅
- Anonyymi
Nyt on asiaa👍
- Anonyymi
MC Mekkopojat diggaa näist, mekot solmuun jne
- Anonyymi
Tää on nyt varmaan se tuomohannaprovo hohhoijaa🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483