tiesi, että routa Turilaankin kotiin ajaisi.
Nautti elostaan sillä aikaa, ehkä kävi muutamat
uudet töppöset ostamassa tarpeeseen,
ei tietenkään turhaan, eikä ajankuluksi.
Ikävävöi kyllä kovin, mutta lievitti sitä
nuuskimalla Turilaan tyynyä ja nukkumalla päiväunet
sen kanssa.
Eihän Helinän tarvinut kuin paistaa tuoreita
kääpäpuusteja, niin salamana oli jo toinen tuoksun saattelemana, pöydän ääresssä henkseleitä paukuttelemassa ja kertomassa suuresta seikkailustaan (joka oli kestänyt kokonaiset kuusi tuntia, vaikka puheista olisi voinut päätellä, että kyse olisi ollut kuukausista) pullan murusten lennellessä suupielestä!...
Hyvää yötä😘
Kyllä Helinä
22
75
Vastaukset
- Anonyymi
Öööö...aha.
- Anonyymi
Vähän väkinäistä tämä sinun paralleeli missä olet kuin muka viisaana kommentoisit jollekin hyvälleki tutulle nääs
- Anonyymi
Vau helinä😊kuka nuu muka. Hyvää yötä ja kauniita unia. Tieks
- Anonyymi
Muu muu🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei ollu nyt Helunalle, vaan Helinälle tämä aloitus mikäli yhtään osaan lukea tai vaikkapa arvailla, että kenellä muuuulla elämänkoulurassukalla voisi olla noin älykästä argumentaatiota nääs kuin provoilevalla miähellä itsellään.
- Anonyymi
No joo😂 tämä minua niin huvittavi, että tiukuset kilisevi
- Anonyymi
Hyvää yötä 😘😀
(helps huoks, illasta tulossa rauhallinen 😅)
- Anonyymi
Hyvä😊 nuku hyvin ja nää unta kaunista. T. Miäs
- Anonyymi
Helinäpöly yötä
- Anonyymi
Rakastan sinua
- Anonyymi
Helinältä jäi kipon korjaus kesken, korjaan sen vielä tänään.
- Anonyymi
Terveisiä täältä saarelta toivottavat menninkäinen gul, Tamp poo ja koira pär tse.😅😅😅keiju hölinälle
- Anonyymi
Ei oo kippoja rikottu.
Terkuin. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kippoja rikottu.
Terkuin. ApOot kuitenkin hajottanut astioita ikävissäs siellä😅😅😅 t. Silmälasi koopra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kuitenkin hajottanut astioita ikävissäs siellä😅😅😅 t. Silmälasi koopra
😝, ihan niinkuin vähän tuoksahtaisi tänne asti, semmoinen pikkuisen kärventyneen itsekehun haju! Enkä oo rikkonut yhtään mitään (no paitsi ehkä eilen jotain pientä 🙃), mutta rapatessa roiskuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisiä täältä saarelta toivottavat menninkäinen gul, Tamp poo ja koira pär tse.😅😅😅keiju hölinälle
Joku lie pärret mestauroi,
Nyt ne hälinä restauroi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😝, ihan niinkuin vähän tuoksahtaisi tänne asti, semmoinen pikkuisen kärventyneen itsekehun haju! Enkä oo rikkonut yhtään mitään (no paitsi ehkä eilen jotain pientä 🙃), mutta rapatessa roiskuu!
No tiesin et on ikävä ollut kun astioita/astia rikkoutuu😚ei välttämättä minua mutta jotakuta. Pus pus
- Anonyymi
Kivoja fantasioita sinulla mies, olet haluttua tavaraa erinäisissä piireissä
- Anonyymi
Sinä ja sun piirit😅
- Anonyymi
Nyt on asiaa👍
- Anonyymi
MC Mekkopojat diggaa näist, mekot solmuun jne
- Anonyymi
Tää on nyt varmaan se tuomohannaprovo hohhoijaa🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772