TUULA ULOS ETTEI TARVITSISI SANOA IRTIRUUTUA ennen aikojasn. Muka ITKUA TIRISTÄÄ VÄKISIN. Nyt on TUULAN AIKA JÄTTÄÄ TALO. NÄYTTELYT ON NÄHTY.
Oksettaa tuo TUULAN näytteleminen.
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä iltana eniten ällöttää tuo diivaava Pikkarainen!!! 😝
- Anonyymi
Mulla oli ennen jonkinlainen kunnioitus Tuulaa kohtaan, mutta meni täysin maku Heidin läksyttämisen ja Reeon nuoleskelun jälkeen. Jopa lempeä Kuronen ihmetteli Tuulan noloa matelua Reeon edessä.
- Anonyymi
Ei mitään sanottavaa tai rakentavaa keskustelun yritystäkään tuon ikäisellä ihmisellä. Hokee vain että minä minä minä. Suuttuu kun saa häätöpisteitä. Mielistelee vähän sinne ja tänne. Ja se saatanan vanha kepun vaalilause kyllä kansa tietää vuodelta kivi ja kirves saa kohta pääni räjähtämään. Ontto ihminen tuon ikäiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään sanottavaa tai rakentavaa keskustelun yritystäkään tuon ikäisellä ihmisellä. Hokee vain että minä minä minä. Suuttuu kun saa häätöpisteitä. Mielistelee vähän sinne ja tänne. Ja se saatanan vanha kepun vaalilause kyllä kansa tietää vuodelta kivi ja kirves saa kohta pääni räjähtämään. Ontto ihminen tuon ikäiseksi.
Sori se vaalilause oli tietenkin Veikko Vennamon ja puolue SMP ja vuosi jotain 1969.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Olen Tuulaa vanhempi, mutta ihmeen tätimäinen ja avuton esim. keittiössä minunkin mielestäni hän on. Ja nuo nolot teinivaatteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Olen Tuulaa vanhempi, mutta ihmeen tätimäinen ja avuton esim. keittiössä minunkin mielestäni hän on. Ja nuo nolot teinivaatteet.
Olen itsekin vanhempi täti-ihminen. Käyn rock-konserteissa nahkarotsi päällä. Mutta en vedä tollaista teintyttöroolia enkä jauha jaskaa. Voi kunpa lentäisi ulos sunnuntaina. Patalaiska turhan puhuja ja mielistelijä.
- Anonyymi
Älkääs nyt. Suuri johtaja ylistää osaamistaan nuoremmille.
- Anonyymi
tuula mielistelee narsissi reeoo Molemmat pellolle...
- Anonyymi
Voi sitä onnen tunnetta, jos todella Tuula ja Reeo putoaisivat!! 👏👏👏
- Anonyymi
No äänestäkää Tuula ulos. Mitä siinä valitatte ja haukutte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661