Oksettaa tuo TUULAN näytteleminen.

Anonyymi-ap

TUULA ULOS ETTEI TARVITSISI SANOA IRTIRUUTUA ennen aikojasn. Muka ITKUA TIRISTÄÄ VÄKISIN. Nyt on TUULAN AIKA JÄTTÄÄ TALO. NÄYTTELYT ON NÄHTY.

10

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänä iltana eniten ällöttää tuo diivaava Pikkarainen!!! 😝

    • Anonyymi

      Mulla oli ennen jonkinlainen kunnioitus Tuulaa kohtaan, mutta meni täysin maku Heidin läksyttämisen ja Reeon nuoleskelun jälkeen. Jopa lempeä Kuronen ihmetteli Tuulan noloa matelua Reeon edessä.

      • Anonyymi

        Ei mitään sanottavaa tai rakentavaa keskustelun yritystäkään tuon ikäisellä ihmisellä. Hokee vain että minä minä minä. Suuttuu kun saa häätöpisteitä. Mielistelee vähän sinne ja tänne. Ja se saatanan vanha kepun vaalilause kyllä kansa tietää vuodelta kivi ja kirves saa kohta pääni räjähtämään. Ontto ihminen tuon ikäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään sanottavaa tai rakentavaa keskustelun yritystäkään tuon ikäisellä ihmisellä. Hokee vain että minä minä minä. Suuttuu kun saa häätöpisteitä. Mielistelee vähän sinne ja tänne. Ja se saatanan vanha kepun vaalilause kyllä kansa tietää vuodelta kivi ja kirves saa kohta pääni räjähtämään. Ontto ihminen tuon ikäiseksi.

        Sori se vaalilause oli tietenkin Veikko Vennamon ja puolue SMP ja vuosi jotain 1969.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään sanottavaa tai rakentavaa keskustelun yritystäkään tuon ikäisellä ihmisellä. Hokee vain että minä minä minä. Suuttuu kun saa häätöpisteitä. Mielistelee vähän sinne ja tänne. Ja se saatanan vanha kepun vaalilause kyllä kansa tietää vuodelta kivi ja kirves saa kohta pääni räjähtämään. Ontto ihminen tuon ikäiseksi.

        Ikä on vain numeroita. Olen Tuulaa vanhempi, mutta ihmeen tätimäinen ja avuton esim. keittiössä minunkin mielestäni hän on. Ja nuo nolot teinivaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä on vain numeroita. Olen Tuulaa vanhempi, mutta ihmeen tätimäinen ja avuton esim. keittiössä minunkin mielestäni hän on. Ja nuo nolot teinivaatteet.

        Olen itsekin vanhempi täti-ihminen. Käyn rock-konserteissa nahkarotsi päällä. Mutta en vedä tollaista teintyttöroolia enkä jauha jaskaa. Voi kunpa lentäisi ulos sunnuntaina. Patalaiska turhan puhuja ja mielistelijä.


    • Anonyymi

      Älkääs nyt. Suuri johtaja ylistää osaamistaan nuoremmille.

    • Anonyymi

      tuula mielistelee narsissi reeoo Molemmat pellolle...

      • Anonyymi

        Voi sitä onnen tunnetta, jos todella Tuula ja Reeo putoaisivat!! 👏👏👏


    • Anonyymi

      No äänestäkää Tuula ulos. Mitä siinä valitatte ja haukutte.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe