Sillon ei taida olla oikeaa seuraa se nainen mulle kun

Anonyymi-ap

Joudun miettimällä miettiä tykkäänkö vai en ja se, että minua hävettää liikkua missään sen kans, siks en liikukaa

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei? Ootteko siis jo yhdessä? Miks hävettää? :(

      • Anonyymi

        Eeeei. Tapailin...mut nii.
        Hän tuns kait kemiaa, minä en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeei. Tapailin...mut nii.
        Hän tuns kait kemiaa, minä en

        Kävitte jossain treffeillä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitte jossain treffeillä??

        Muutaman kerran joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitte jossain treffeillä??

        Lähin lähinnä fiiliksellä että mennään nyt kun ei oo muutskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähin lähinnä fiiliksellä että mennään nyt kun ei oo muutskaan.

        Jaha. Onko näin?? Onks tää tosi vai väritetty tarina ettet ois vaan tunnistettavissa?
        Miks sä kirjoitat tänne tälläsen asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha. Onko näin?? Onks tää tosi vai väritetty tarina ettet ois vaan tunnistettavissa?
        Miks sä kirjoitat tänne tälläsen asian?

        Näin on. Ja siks koska oon aikq sata varma ettei kyseinen nainen käy täällä ja on nytki töissä todennäkösesti.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti kannattaa vaan sit mennä eri suuntaan.

    • Anonyymi

      Kiitos sydämen särkemisestä. Teit sen jo.

      • Anonyymi

        Tuolla jatkuvalla juupaseipästelyllä. Hyvästi.


    • Anonyymi

      Arvasin. Ainahan mulle käy huonosti. Mutta on mulla onneksi ihmisiä jotka rakastaa mua sellaisena kuin olen ja muutenkin. 😭 kyllä kai tästä toipuu. Oot ainakin tosi lapsellinen. Sen näkee tuosta kehtaamisesta. Pinnallinen.

      • Anonyymi

        Ööööö? No tuskinpa oot hän.


      • Anonyymi

        Jos yhtään lohduttaa niin et menettänyt mitään, jos itsellesi kävi tämä. Vaikka nyt sattuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööö? No tuskinpa oot hän.

        Mistäs muuten tiedät? Oon vaan ihastunut erääseen mieheen ja varmaan sen huomannutkin 😂 Mutta ei siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs muuten tiedät? Oon vaan ihastunut erääseen mieheen ja varmaan sen huomannutkin 😂 Mutta ei siitä sen enempää.

        Varattu voko joko ei saanu haavii


    • Anonyymi

      Mitähän mieltä tarkoittamasi nainen mahtaa olla sinusta, oletko sitä miettinyt?

      • Anonyymi

        Kysytkö tosissasi yksinpuhelijagubbelta noinkin haudanvakavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö tosissasi yksinpuhelijagubbelta noinkin haudanvakavia.

        Kysyin ap:lta, en sinulta, paitsi jos olet ap.


      • Anonyymi

        Tiedän. Tuntee kemiaa. Lähettelee viestejä, lähesryy somessa jne. Mut keksin vaikka tekosyitä kun minä taas en tunne kemiaa. Ymmärs ksi kohtekiaisuuteni vähän muuks. Treffeille lähin ihan vaan kun ei sillon ollu muutakaan.
        Nyt taas oon jutellu jo toiselle naiselle. Hän on sen sijaan kiinnostava ja tavataan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö tosissasi yksinpuhelijagubbelta noinkin haudanvakavia.

        Niinpä, tässäkin aloituksessa vastaillut itse itselleen lähes kaikki kommentit kuten esim tuon särjit sydämmeni ym älyttömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Tuntee kemiaa. Lähettelee viestejä, lähesryy somessa jne. Mut keksin vaikka tekosyitä kun minä taas en tunne kemiaa. Ymmärs ksi kohtekiaisuuteni vähän muuks. Treffeille lähin ihan vaan kun ei sillon ollu muutakaan.
        Nyt taas oon jutellu jo toiselle naiselle. Hän on sen sijaan kiinnostava ja tavataan pian.

        Älä mee lainailee mekkoja sit kysymät huulihemmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, tässäkin aloituksessa vastaillut itse itselleen lähes kaikki kommentit kuten esim tuon särjit sydämmeni ym älyttömät.

        En oo sama kuin aloittaja! Terveisin useampi kommentti kyllä. Ihan peittelmättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Tuntee kemiaa. Lähettelee viestejä, lähesryy somessa jne. Mut keksin vaikka tekosyitä kun minä taas en tunne kemiaa. Ymmärs ksi kohtekiaisuuteni vähän muuks. Treffeille lähin ihan vaan kun ei sillon ollu muutakaan.
        Nyt taas oon jutellu jo toiselle naiselle. Hän on sen sijaan kiinnostava ja tavataan pian.

        Miksi pitää sit olla tollanen luuseri. Sano sille suoraan! Se on voi voi. Parempi niin niin pääsette kumpikin eteenpäin.


    • Anonyymi

      Älä ny, ehkä yrittävät kattoo kieroon, mutta salaa karheina se o sitä klassista arvonmitätöintiä nääs. Itse aloitus ei sinänsä mainitsemisen arvoinen , enemmän kuulostaa siltä, että hiljaista on sinun muiden ihmisten kanssa liikkumiset

    • Anonyymi

      Siis tommonen 159cm ja 20kg ylipainonen plödö jolla ohut tukka, henki haisee, luonnottomsn iso nenä. Siis ruma nainen, vsikkei oo kun 27v.

      -ap

      • Anonyymi

        Sehän on sit ku kaverin kihlattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sit ku kaverin kihlattu.

        Kuin minun miniä :) Voi poika parkaani :)


    • Anonyymi

      Sitä ei tarvi kertoa tänne vaan voit ihan omassa mielessäsi ja elämässäsi tehdä tarvittavat toimenpiteet eli ei enää tapailua ja antaa jutun hiipua. Miten tyhmiä nykyihmiset on?

      • Anonyymi

        No noita kuvatuksia nyt on pakko pilkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noita kuvatuksia nyt on pakko pilkata

        Joo on, sillon kun on sairas mieleltään. Eihän sun kaltainen apina mitään muutakaan kyllä osaa. Et kyllä ansaitsekaan mitään.

        Olet sitten se muita haukkuva mustasukkainen lahna tai mies. What ever. Samanlaiseen lokeroon kuulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on, sillon kun on sairas mieleltään. Eihän sun kaltainen apina mitään muutakaan kyllä osaa. Et kyllä ansaitsekaan mitään.

        Olet sitten se muita haukkuva mustasukkainen lahna tai mies. What ever. Samanlaiseen lokeroon kuulut.

        Mutta mull8n aina hauskaa ja kun voi lorottaa kuspäiden päähän.


    • Anonyymi

      Juu, mulla on tuon aloittajan kohtalo, ymmärrän sinua täysin. Ihan säälistä lähdin sen ruman, laiskan ja yksinkertaisen
      naisen kanssa treffeillä käymään, kun se oli niin ihastunut minuun, on tietysti vieläkin. Täysin yksipuolista. Tavattiin niin ettei kukaan muu vaan nähnyt meitä. En minä sellaista naista kehtaisi päivän valossa kellee näytellä, kyllä hävettäisi, mutta hyvin kävi hetken laastariksi. Nyt minulla on sellainen kaunotar koukussa, että kateellisia on puoli pitäjää ja kaikki varmasti asiasta tietoisia.
      Tsemppiä sulle aloittaja, uuden ihastuksen löydettyäsi ei tarvitse tuollaisia enää miettiä.

      • Niin, että nainen on sulle vaan joku esittelykappale? Joku palkinto. Vähän kuin se bemari pihassa.


      • Anonyymi

        No juurikin tälleen.


      • Miten naiset lähtee tällasten urpojen matkaan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, että nainen on sulle vaan joku esittelykappale? Joku palkinto. Vähän kuin se bemari pihassa.

        No juurikin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin niin.

        Varmasti kivaa olla se esittelykappale. No joillakin ehkä on niinkin.


      • Anonyymi

        Hyi millainen sika olet. Miten edes kehtaat kusettaa ja rikkoa toisen sydämen. Ei ulkonäkö kerro ihminen arvosta mitään. Voisit sanoa kauniisti suoraan. Miehet vaan ovat niin säälittäviä noissa huomionhakuisuuksissaan että eivät silti halua sanoa suoraan. Nauttivat kuitenkin huomiosta. Itsekkäitä paskakasoja.
        Toivottavasti menee mönkään juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi millainen sika olet. Miten edes kehtaat kusettaa ja rikkoa toisen sydämen. Ei ulkonäkö kerro ihminen arvosta mitään. Voisit sanoa kauniisti suoraan. Miehet vaan ovat niin säälittäviä noissa huomionhakuisuuksissaan että eivät silti halua sanoa suoraan. Nauttivat kuitenkin huomiosta. Itsekkäitä paskakasoja.
        Toivottavasti menee mönkään juttusi.

        Täh?? No en minä nyt hitsi vie petolinnun peetä ota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh?? No en minä nyt hitsi vie petolinnun peetä ota!

        Kuka pakotti ottamaan? Käyttäydy.


    • Anonyymi

      Yksi tärkeä, mutta osin myös vaikea asia oppia, mutta on opittavissa, on se, että toisen puolesta ei pidä hävetä. En oikein muutenkaan ymmärrä miksi ihmisiä pitäis hävetä. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, esim. toisen dorkaa käytöstä ja tällloin luonnollisesti ei ole toisen seurassa.

    • Anonyymi

      Tämä on taas näitä tyhjänuppisen juttuja. Ajatusmaailma ei ole aikuisen tasolla.
      Antaisit poikaressu naisten olla vielä muutaman vuoden rauhassa jotta pystyisit aikuismaisesti elämään heidän rinnallaan.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä se todella isonenäinen nainen?

    • Anonyymi

      Nainen väisti selvästi luodin. Hyvä sinä!

    • Anonyymi

      Selvältä peliltä kuulostaa. Mitä edes mietit?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe