NYT tarvitaan kertomusta siitä miltä kunnon ryöstökeikka tuntuu!
Iso rikoskeikka - miltä se oikeasti tuntuu
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Perustelu tuolle tarpeelle, kiitos.
- Anonyymi
Ilmeisesti kysyjällä on jotain piilossa olevia, agressioita, vihaa, katkeruutta ja noussut tarve saada ne kaikki purettua jollain tavalla. Yleensä väkivallalla ja rikoksilla mässäily ja tarve saada yksityiskohtaisia kuvauksia esim.julmuuksista todellakin kertoo sisäisistä vihan ja agression tunteista.
Tässä lienee jotain kaunaa omistavaa tahoa kohtaan joka koetaan itseä rikkaammiksi ja menestyneiksi ja siksi kadehditaan heitä ja halutaan se kaikki pois, , itselle.
Fantasioidaan ryöstämisestä jossa itselle saaadaan jotain jonka kuvittelee kuuluvan itselleen tai johon olettaa olevan jonkilainen oikeus. Näkymättömäksi itsensä kokeminen, sivullisuuden ja hyljeksityksi tulemisen kokemukset taustalla, tarve ssaada hyvitystä huonolle kohtellulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688