Välttelin katsekontaktia

Anonyymi-ap

En siksi, etten haluaisi sitä, mutta koska pelkään muiden huomaavan tai sen johtavan sopimattomiin asioihin. Silti oli ihanaa, kun tulit lähemmäs kuin koskaan.

49

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis millä tavalla sopimattomiin asioihin? Ja milloin se lähellä olo tapahtui?

      • Anonyymi

        Silmäpelistähän ne muutkin pelit lähtevät liikkeelle😉


    • Anonyymi

      Viime vuonna välttelit niinkö?

    • Anonyymi

      Nyt on pakko kysästä että mitä ne sopimattomat asiat on?

      • Anonyymi

        Varmaan jotain asioita mitä ei ole sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jotain asioita mitä ei ole sovittu.

        Tuo mullakin tuli ensimmäisenä mieleen 😂


      • Anonyymi

        Sopimattomista tulee nopeasti mieleen varatut.
        Sivusta.


      • Anonyymi

        Varmaan jotain seksuaalista voisi voisin kuvitella.


    • Anonyymi

      Itsekin välttelen katsekontaktia toisinaan silloin, kun se tuntuu itsestä kiusalliselta. Eli on tullut jollain tavalla noteeratuksi. Tuntee itsensä silloin avuttomaksi ja riisutuksi aseista. Pelkoa ja epävarmuutta, miten toinen voi reakoida siinä tilanteessa. Hyvällä vai pahalla tai ei ollenkaan, jännitystä on silloin ilmassa.

      • Anonyymi

        Olen mies, moikattu ollaan naisen kanssa, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, moikattu ollaan naisen kanssa, ei muuta.

        Ootte moikannu ja silti oot noin syvässä päädyssä. Ei hitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte moikannu ja silti oot noin syvässä päädyssä. Ei hitsi.

        Hitsin vitsi. Aika vaikuttaa, arkuus ei lähennä, mut saa mielikuvituksen liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte moikannu ja silti oot noin syvässä päädyssä. Ei hitsi.

        SE ON USKOMATON TUNNE!!!
        Mua on katsellut nyt yksi mies ja upposin! 🤣


    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle?

      Olen huomanut miehen vähentäneen radikaalisti katsekontaktin ottamista keskutellessa, tuijottelee maahan ja vaikka toisinaan hymyilee niin välillä vaikuttaa että hän sitten katsoo jollain tapaa kulmat kurtussa jos koitan keventää tunnelmaa rennommaksi. Etenkin silloin kun muita on lähellä niin ei vaikuta ystävälliseltä. Jotain ihastumista ollut kauan ilmassa, mutta voi olla että hän ei ole enää ja siksi käyttäytyy näin. Toimii kyllä sillä etäännyn itsekkin ja olen alkanut vihdoin katselemaan muitakin.

      • Anonyymi

        Itsellä hyvin samankaltainen tilanne. Sillä erotuksella etten osaa keventää tunnelmaa vaan alan jännittämään yhä enemmän. En pysty rentoutumaan. Mikä taas aiheuttaa sen, että etäännyn miehestä yhä enemmän.


      • Anonyymi

        Viitteitä vahvasta kiinnostuksesta. Epävarma jostain syystä, ehkä? Koitappas rohkaista seuraavalla kerralla jotenkin vaikka koskettamalla se avaa yleensä pelin. Jos tämä ei auta, niin mies ei ole kiinnostunut.


      • Anonyymi

        Jos olet Tnainen. Lopeta jojoilu ja iske kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitteitä vahvasta kiinnostuksesta. Epävarma jostain syystä, ehkä? Koitappas rohkaista seuraavalla kerralla jotenkin vaikka koskettamalla se avaa yleensä pelin. Jos tämä ei auta, niin mies ei ole kiinnostunut.

        Tuo koskettaminen, ainakin omassa tapauksessani, menisi liian henkilökohtaiselle tasolle. Olemme sellaisessa ympäristössä, että molemmille tulisi hieman vaivautunut tunnelma, jos asia ei menisikään niinkuin toivoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koskettaminen, ainakin omassa tapauksessani, menisi liian henkilökohtaiselle tasolle. Olemme sellaisessa ympäristössä, että molemmille tulisi hieman vaivautunut tunnelma, jos asia ei menisikään niinkuin toivoisin.

        Ymmärrän. Mutta se koskettaminen (hipaisu) voisi olla kuitenkin se ratkaiseva liike suuntaan tai toiseen. Eikö olekin näin? Koska se on jo tullut selväksi, että ollaan toisiimme ihastuneita, näkeehän sen. Sivusta tämä ehdotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Mutta se koskettaminen (hipaisu) voisi olla kuitenkin se ratkaiseva liike suuntaan tai toiseen. Eikö olekin näin? Koska se on jo tullut selväksi, että ollaan toisiimme ihastuneita, näkeehän sen. Sivusta tämä ehdotus.

        Kunhan ei vallan rintojen lääpimiseksi mene. Hipaista voisi muka vahingossa ja katsoa reaktiota, jos ei sitten menisi heti seksuaalisen häirinnän piikkiin, eli pitäisi miettiä kannattaisiko edes vahingossakaan tehdä mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet Tnainen. Lopeta jojoilu ja iske kiinni.

        Mä olen T-nainen mutta en jojoile kuin painon kanssa 😂


    • Anonyymi

      On siitä aikaa yli 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Älä pelkää, ei pelkät katseet vie mihinkään yhteiseen punkkaan. Siihen tarvitaan vähän enemmän.

    • Anonyymi

      Ännältä Teelle.

      • Anonyymi

        Aloitus T-naiselle?


    • Anonyymi

      pelkään muiden huomaavan tai sen johtavan sopimattomiin asioihin. Silti lähemmäs kuin koskaan.
      Juurikin niin ; )

    • Anonyymi

      Puhutko jostain yksittäisestä tilanteessa, missä katsetta vältelty ja tultu lähelle vai onko tämä pidemmän ajanjakson tapahtumia?

    • Anonyymi

      Olet valloittava n.

      • Anonyymi

        Kiitos😁


    • Anonyymi

      Huomattu on😊oot kyl kauheen sulonen. Tuijotat mua ja sun silmät tummenee. Et saa sun silmiä irti musta haluat tulla aina jutteleen. Tuntuu kivalle

      • Anonyymi

        Älä siitä ole moksiskaan se johtuu sinusta🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siitä ole moksiskaan se johtuu sinusta🙈

        ☺️🥰sulosta! Tunsin siis oikein


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä on useita trollivastauksia teeskennellen olevansa AP. Eivät ole. Tämä on ensimmäinen aloittajan kirjoittama vastaus ketjussa. Aloitus oli A-mieheltä.

      • Anonyymi

        Tämä ensimmäinen trolli. Tiedän apn ei kirjoita noin😊


      • Anonyymi

        Harmi, A olisi oikein, mutta kamalan lähellä en ole ollut. Se mitä sopimattomuuksiin tulee, niin sen oikean A:n kanssa voisi harkita.


    • Anonyymi

      hyvää huomenta ; )

      paljon kirjoittajia

      • Anonyymi

        No hyvää yötä, eikun on taas kohta huomenta, mutta minähän lähden siitä huolimatta nukkumaan😴


    • Anonyymi

      Silti oli ihanaa

    • Anonyymi

      Missä kaupungissa se tapahtui? Vuosikin olisi ihan mukava lisä. :)

    • Anonyymi

      Kemi 06

    • Anonyymi

      Minä en välitä siitä mitä sivulliset meistä ajattelevat , riittää jos tiedän sinun viihtyvän ja kokevan myönteiset tunteet yhteisistä hetkistämme . SE on meidän juttu

      • Anonyymi

        😁 oot sä kyl jotain! 🤗😍mulla pyörii sukat jaloissa


    • Anonyymi

      Minäkin aion jatkossa toimia näin. Toverini saa puhuakkin minun puolesta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minkä värisiä silmiä välttelet?

    • Anonyymi

      Tänään oli sateita ja usva peitti puiden latvoja. ; )

      parikolmetuntia ihmisten ilmoilla.

    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Taisi mennä se vimenenkin tilaisuus.,
      Mutta elä vielä hättäile.
      Ta hand om meij.
      Pipolakinen luistelija jäällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe