huomenta kaikille päivään heränneille sukupuoleen katsomatta🌂
Ei anneta ikävän sateen masentaa.
Sateen tihkuista
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta kyllä minua masentaa ihan oikeesti.
- Anonyymi
PrivaHuomenta. Ikävä lukea että olet oikeesti masentunut. Masentuneita on kaikenikäisissä. Sateinen sää ei lukeudu lähimainkaan masennuksen piiriin. Mikä sua piristäisi, tiedätkö itsekään?
Sumuista huomenta. 🌁
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Ollaan pikkulauantaissa niin sanotusti, ihan jees.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Ollaan pikkulauantaissa niin sanotusti, ihan jees.
Jaa. Ei meinaa minulle mitään, kun olen kaksi seuraavaa iltaa töissä. Jää sinulle enemmän riiattavaa illalla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa. Ei meinaa minulle mitään, kun olen kaksi seuraavaa iltaa töissä. Jää sinulle enemmän riiattavaa illalla.
Jaaha sullekin. Keskiviikko on mullekin vaan päivä missä muutkin. Tapahtumat tekevät jostain päivästä erityisemmän, ei mitkään normisanonnat. Riiattavia ei ole näkynyt aamuisin, eikä niinkään iltaisin.
Muutamat kanttarellit haettava, on kai niitä vielä. Kaivettava sammaleen alta tutulta polulta:)
- Anonyymi
Kello on jo niin paljon, etten huomenia toivottele 🙏 Masennus tuntuu itsestä niin negatiiviselta sanalta, et itse koen olevani huonoina päivinä alakuloinen. Kun päivät ovat yhtä harmaata mössöä, eikä tapahdu mitään mainitsemisen arvoista, silloin turha odottaakaan mitään suurempaa. Energian hinnat vain nousee niin ei viitsi TVn äärelläkään olla jatkuvasti. Sentin venyttämiseen hyvä keino on ulkoilu happi rikkaassa säässä.
- Anonyymi
Oletko ajatellut että itse pystyy tekemään ja toimimaan monella lailla, kun on mieli maassa. Päivät seuraavat toisiaan harmaan sävyinä, jos ei värjäile päiviin muita mahdollisuuksia.
Telkkaankin otettava etäisyyttä. Motivointi lähtemisiin ja toteutumisiin antavat potkua pitkiksi ajoiksi. Onneksi ollaan vapaassa maassa ilman ulkonaliikkumiskieltoja.
Hyvää päivän jatkoa.
- Anonyymi
en tiedä mikä on gemini... hahmo jorain ac<aeuuajuruiza<kin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772