Mun pitäisi nyt tehdä hakemus lisäopintoajalle tammikuussa alkavalle lukukaudella, mutta jos sen teen, sitten pitää tammikuussa paikan saatuani kertoa koululle, että saan tammikuussa tuomion, menen joko vankilaan tai yhdyskuntapalveluun. Opinto-oikeuteni on loppumassa yliopistossa, se on tämä kevät tai sitten ei mitään, sillä muuten menetän pari vuotta jo kiitettävästi opiskeltua yliopistoani ja enkä saa myöhemmin jatkaa. En myöskään voi käydä klo 8-16 yhdyskuntapalvelutöissä, koska yliopiston kursseilla on läsnäolopakko enkä myöskään saa oikeutta suorittaa yliopistoa normitahtia hitaammin, koska se on jo tapahtunut ja nyt on pakko tehdä normitahtiin tämä kandin turkinto josta on enää vähän jäljellä. En olisi ikinä tehnyt rikosta ellen olisi Einsteinille sukua, tulokseni ovat hyvin poikkeukselliset hyvällä tavalla opinnoissa ja työelämässä, mutta kuten kaikki Einsteinit, minäkin olen autismikirjolla, ja siihen ainoa lääke on kannabis. Jäin rattijuopumuksesta taas kiinni, kun se prkl näkyy testeissä vaikka ei olisikaan polttanut ennen ajoa. Ei pysäytetty ajotavan takia.
Luultavasti olisi helpompaa saada opiskella 8-20 joka päivä vankilassa etäluennoilla läppärillä, kuin mennä yhdyskuntapalveluun jolloin ei jaa aikaa olla läsnä luennoilla, mutta en todellakaan halua luokkakavereiden tietävän, että vankilasta käsin olen osa luentoa, sittenhän en saa töitä valimistuttuani kun tulevat kollegat pääsee juoruamaan, se on huumehörhö, älkää vaan sitä palkatko.
Menetänkö opiskelupaikkani yliopistossa?
Anonyymi-ap
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962