Mun pitäisi nyt tehdä hakemus lisäopintoajalle tammikuussa alkavalle lukukaudella, mutta jos sen teen, sitten pitää tammikuussa paikan saatuani kertoa koululle, että saan tammikuussa tuomion, menen joko vankilaan tai yhdyskuntapalveluun. Opinto-oikeuteni on loppumassa yliopistossa, se on tämä kevät tai sitten ei mitään, sillä muuten menetän pari vuotta jo kiitettävästi opiskeltua yliopistoani ja enkä saa myöhemmin jatkaa. En myöskään voi käydä klo 8-16 yhdyskuntapalvelutöissä, koska yliopiston kursseilla on läsnäolopakko enkä myöskään saa oikeutta suorittaa yliopistoa normitahtia hitaammin, koska se on jo tapahtunut ja nyt on pakko tehdä normitahtiin tämä kandin turkinto josta on enää vähän jäljellä. En olisi ikinä tehnyt rikosta ellen olisi Einsteinille sukua, tulokseni ovat hyvin poikkeukselliset hyvällä tavalla opinnoissa ja työelämässä, mutta kuten kaikki Einsteinit, minäkin olen autismikirjolla, ja siihen ainoa lääke on kannabis. Jäin rattijuopumuksesta taas kiinni, kun se prkl näkyy testeissä vaikka ei olisikaan polttanut ennen ajoa. Ei pysäytetty ajotavan takia. 
Luultavasti olisi helpompaa saada opiskella 8-20 joka päivä vankilassa etäluennoilla läppärillä, kuin mennä yhdyskuntapalveluun jolloin ei jaa aikaa olla läsnä luennoilla, mutta en todellakaan halua luokkakavereiden tietävän, että vankilasta käsin olen osa luentoa, sittenhän en saa töitä valimistuttuani kun tulevat kollegat pääsee juoruamaan, se on huumehörhö, älkää vaan sitä palkatko.
Menetänkö opiskelupaikkani yliopistossa?
Anonyymi-ap
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti805656
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset695218
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut373793
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052897
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k362724
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132001
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161746
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2341624
- 1561394