Kotiaho vihertää

Anonyymi-ap

Katajan kynästä lähtee kaikenlaista.
Netistä löytyy myös J. Kotiahon yltiövihertäviä vaatimuksia. Taitaa olla näitä kiilusilmäisiä hän

"Kotiaho antaa sapiskaa "pölyisissä kammioissaan" kyyhöttävälle yliopistoväelle ja vaatii Suomea panostamaan miljardi euroa vuodessa luonnonsuojeluun"

Mihin tässä voi enään luottaa?

21

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perus-suomalaiset ovat työtä tekemättömiä ääliöitä ja valittajia.

• Anonyymi

Puhut siis itsestäsi taas kerran loisija

• Anonyymi

Kyseessä ei ole kansanedustaja Jouni Kotiaho vaan aivan eri J Kotiaho, joka ilmeisesti tahallaan haluaa sotkea nimimerkillä oikeaa Jouni Kotiahoa tällaisiin. Tiedän oikean Jouni Kotiahon kannan esimerkiksi tähän pähkähulluun luonnon ennallistamisen esitykseen. Ja se kanta on jyrkän kielteinen. Kotiaho kirjoitti tästä vähän aikaa sitten myös hyvän kolumnin Keskisuomalaisessa.

• Anonyymi

Nyt se Kotiaho on parhaillaan teeveessä julistamassa luontokatoa.

• Anonyymi

Eu ennallistamis suunnitelmista on kohistu.
      Kotiahon mukaan luonnon tila heikkenee. Kotiaho haluaa maa- ja metsätalouden maksajiksi koska ovat haitan aiheuttaneetkin.

• Anonyymi

Jännää ihanko totta

• Anonyymi

kotivalo äänesti aborttilakiin EI. Niin joo poikia ei voi esim. "raiskata et tulis paksus" :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kotivalo äänesti aborttilakiin EI. Niin joo poikia ei voi esim. "raiskata et tulis paksus" :(

ei mies voi tulla raskaaksi, jos naisella pikkusen jöpöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paksuksi, mutta raiskata voi.
        Ei tykkäisi Sebastian Tynkkynen jos vasten omaa tahtoa näin tehtäisiin.
        Vai tykkäisikö?

• Anonyymi

Ouluun aikovat investoida muutama miljardia metsänjalostusteollisuuteen.

On se vaan hyvä kun ei ole Kotiaho vallassa. Miehen mielestä ei pidä biotuotetehtaita Suomeen rakentaa.

• Anonyymi

Perus-suomalaiset elävät omissa sairaista haaveissaan.90 prosenttia tulee toimeen yhteiskunnan verorahoilla,silti valitetaan ja ollaan niin viisaita.jos ne olisivat vallassa,silloin täällä olisivat asiat vielä enempi perseellään,onneksi eivät ole,ei tule.nuo pummit.

• Anonyymi

Kotiahon mukaan suomalaisten on vähennettävä kulutustaan 70%.

Kaikkien muidenkin kuin vaalipäällikön.

• Anonyymi

Ja eritoten myös lausunnon antajan.

• Anonyymi

Sebastian Tynkkynen on kova poliitikko!!toivottavasti valitaan pressa ehdokkaaksi.se tietää paljon mm.työperäisestä maahanmuutosta ja tavallisten ihmisten pohjattomasta nälästä.

• Anonyymi

Sebu olisi oikeasti oikea valinta ja edustaa sukupolvea, joka ei ole vielä kalkkeutunut. Yksi viisaimpia kansanedustajiamme.

• Anonyymi

On eri Kotiaho kyseessä.

• Anonyymi

Samanlainen ääni ja parta naamalla oli töllöttimessä

• Anonyymi

PERSUT PARAS JEE;JEE

• Anonyymi

Toki. Toivat 45 000 maahanmuuttajaa 2015.

• Anonyymi

EI OLLU PERSUT......

• Anonyymi

Nyt kun eivät ole vallassa, niin uhoavat laittaa kaiken sekoilun kuntoon.
        Silloin kun ovat vallassa sekoilevat itse kahta rankemmin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1350
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1168
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1011
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      935
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      911
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      82
      766
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      730
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      55
      704
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      633
    Aihe