Hyvää huomenta mies :))

Nukuitko hyvin?

66

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole se mies kuitenkaan, mutta vastaan että nukuin ihan ok unet, vaikka ehkä vähän liian vähän.

• Itse nukuin kyllä melkein 10 tunnin unet. :D

• Sumpitpihisee kirjoitti:

Itse nukuin kyllä melkein 10 tunnin unet. :D

Minusta tuntuu että minun on nukuttava vielä vähän, että jaksan illan töissä. Nukutko yleensäkin noin pitkiä unia?

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Itse nukuin kyllä melkein 10 tunnin unet. :D

Mielenkiinnosta kysyn miltä tuollainen psykosomaattinen elämä tuntuu? Antaako se elämälle sisältöä kun kuvittelee olevansa emäntä ja kirjoittelee itelleen?

Ja kyllä, kaikki näkee että olet mies harhoinesi. Onko sinulla hoitosuhde? Jos ei niin kohta varmaan on.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Minusta tuntuu että minun on nukuttava vielä vähän, että jaksan illan töissä. Nukutko yleensäkin noin pitkiä unia?

Vapaapäivinä kyllä saatan ja nyt olen lomalla. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn miltä tuollainen psykosomaattinen elämä tuntuu? Antaako se elämälle sisältöä kun kuvittelee olevansa emäntä ja kirjoittelee itelleen?

Ja kyllä, kaikki näkee että olet mies harhoinesi. Onko sinulla hoitosuhde? Jos ei niin kohta varmaan on.

Sulla taitaa olla jo. :D

Vapaapäivinä kyllä saatan ja nyt olen lomalla. :D

Se on vaan oikein hyvä, kun saa levättyä. Minulla on ollut lepäämisen kanssa ongelmia jo pitemmän aikaa.

Se on vaan oikein hyvä, kun saa levättyä. Minulla on ollut lepäämisen kanssa ongelmia jo pitemmän aikaa.

Niin ja Hyvää lomaa. :)

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Sulla taitaa olla jo. :D

Tules tänne niin hommataan sinulle se hoitosuhde, ennen kuin teet itsellesi mitään peruuttamatonta.

Niin ja Hyvää lomaa. :)

Kiitos. :))

• Anonyymi kirjoitti:

Tules tänne niin hommataan sinulle se hoitosuhde, ennen kuin teet itsellesi mitään peruuttamatonta.

Ja siellä on taas joku kiimakalle antamassa hoitoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä pelkoa ei ole, mutta sinusta olen vähän huolissani. Kirjoitat jo sen verran sekavia.

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Sitä pelkoa ei ole, mutta sinusta olen vähän huolissani. Kirjoitat jo sen verran sekavia.

Joku kirjoittaa sekavia hahmohemmon mielestä no tämähän on oikein älyn riemuvoitto sitten nääs ja pitäisikö alkaa tutkimaan ihan perinpohjin mikä hahmohemmon agenda on, saattaisi löytyä jos jonginlaisesta ringistä mikä ei päivänvaloa kestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joku kirjoittaa sekavia hahmohemmon mielestä no tämähän on oikein älyn riemuvoitto sitten nääs ja pitäisikö alkaa tutkimaan ihan perinpohjin mikä hahmohemmon agenda on, saattaisi löytyä jos jonginlaisesta ringistä mikä ei päivänvaloa kestä

Mihin luulet pyrkiväsi tuolla meukaamisellasi? Yrität jotenkin puhdistaa palstaa? Vai onko tosiaan vaan niin köyhä elämä, et muuta sisältöä keksi?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mihin luulet pyrkiväsi tuolla meukaamisellasi? Yrität jotenkin puhdistaa palstaa? Vai onko tosiaan vaan niin köyhä elämä, et muuta sisältöä keksi?

Kyllä se jongun verran sisältöä tuo että saa tällaaset ringit paljastettua nääs, eksponentiaalisesti tuo iloa oikeastaan että laitaha poika parastas sumppi seemoines

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se jongun verran sisältöä tuo että saa tällaaset ringit paljastettua nääs, eksponentiaalisesti tuo iloa oikeastaan että laitaha poika parastas sumppi seemoines

Mistä tiedän, vaikka olisit nyt itse tuo Sumppi... Ja moni muukin hahmo.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Iltalehden etusivukamaa sanoisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tuon tarvitsisi kuin näyttää yksi rimpsu välilehtiä auki, että koen olevani noin 20 eri naista netissä ja suutahtelen voimakkaasti niille jotka ei tätä usko, niin se olis siinä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tai sitten nämä on kaikki sinun hahmojasi mies. Eikä ees mikään tai. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku sentään on järjen puolella ja tietää, että miten tämä homma toimii

• PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku sentään on järjen puolella ja tietää, että miten tämä homma toimii

Niin se toimii noin kun on umpikueroa porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se saattaa selittää nää vanhat sidonnaisuudet, että miksi ylipäätään hilluu täällä kun oli jo rätingit kerran kirjoitettu. Että eikö vois vaikka sanoa, että mites toi oikeustoimikelpoisuus, että ei taida olla sellaista

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten nämä on kaikki sinun hahmojasi mies. Eikä ees mikään tai. Sivusta

Palstanikkiteoria elää sitkeästi... Voi teitä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sääli itseäs vaan, ja selailuhistorian poisto ei muuten auta tai muukaan ämmätööri koneen puhistus

• Anonyymi kirjoitti:

Sääli itseäs vaan, ja selailuhistorian poisto ei muuten auta tai muukaan ämmätööri koneen puhistus

Ei minun tarvitse sellaista edes tehdä. Tallennan näitä sivuja kirjanmerkkeihin. Voin lukea kaikki solvaukset myöhemmin ja nostella ylös.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei minun tarvitse sellaista edes tehdä. Tallennan näitä sivuja kirjanmerkkeihin. Voin lukea kaikki solvaukset myöhemmin ja nostella ylös.

Varmaan löytyy tallenteista jos jonkinlaista ehkä viranomaisiakin kiinnostavaa kamaa

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan löytyy tallenteista jos jonkinlaista ehkä viranomaisiakin kiinnostavaa kamaa

Voithan niin kuvitella. Tänne tuskin ovat tulossa. Olen lain puolella itsekin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Joo, niinhän noi tyhjäntoimittajat koittaa näitä pitää pinnalla, mutta hieman toisella sävyllä ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ja eiköhän noita löydöksiä ole mulkaistu kerran jos toisenkin, siksi ihmetyttää että

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eli tämä siis selittää mies nämä ikivanhat nostot koskien omia aloituksiasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi näin luulisi näin. Sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tämä siis selittää mies nämä ikivanhat nostot koskien omia aloituksiasi?

En ole sitä montaa kertaa tehnyt. Ja koskee vain prinssi aloituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulisi näin luulisi näin. Sivusta

Se on ihan sama mitä te täällä nyt kuvittelette. Erikoista porukkaa, ei voi muuta sanoa. Sumppi saa näistä viesteistä koko ajan ilmoituksia. :D

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Sillä varmaan on jo hoitosuhde mu ei vain tiedä missä kun saattaa olla eri kaupungissa kui missä kyseinen hoitosuhde on aloitettu ja on henkilöllisyyttä vaihtanut ni rikosrekisteristä löytää kuvat ja sormenjäljet joilla voi henkilöllisyydenkin selvittää et ei se sen vaikeampaa ole dna näytettä ei välttis poliisi ole aina muistanu ottaa musta ne tosin otti jo aikanaan senkin kun parikymppisenä ratista paloin jot

• Anonyymi

Huomenta 🤫

• Miksi pitää olla hiljaa? :D

• Seemmo
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Miksi pitää olla hiljaa? :D

Nukuin jotenkin huonosti. Aamulla kuudelta töihin. Täällä ollaan. 10 tuntia? Eikö oo nuutunut olo?😅 T-mies on hiljaa, niin ajattelin vastata:))

• Seemmo kirjoitti:

Nukuin jotenkin huonosti. Aamulla kuudelta töihin. Täällä ollaan. 10 tuntia? Eikö oo nuutunut olo?😅 T-mies on hiljaa, niin ajattelin vastata:))

Välillä sitä tulee nukuttua huonommin.
        Ihan virkeä, tosin selkä meinaa olla kipeä. :D

Välillä sitä tulee nukuttua huonommin.
        Ihan virkeä, tosin selkä meinaa olla kipeä. :D

Sama juttu jos nukkuu pitkään ja huomenta päivää. Unohtu tosta aloituksesta. Aatelet varmaan ettei ole mitään tapoja😚onko pitkä loma? Tekee hyvää olen varma siitä😅😅

• Seemmo kirjoitti:

Sama juttu jos nukkuu pitkään ja huomenta päivää. Unohtu tosta aloituksesta. Aatelet varmaan ettei ole mitään tapoja😚onko pitkä loma? Tekee hyvää olen varma siitä😅😅

Muutaman päivän loma, mutta sekin tekee hyvää. :))
        Herrasmies. :D

Muutaman päivän loma, mutta sekin tekee hyvää. :))
        Herrasmies. :D

No joskus😅😅😅

• Seemmo kirjoitti:

No joskus😅😅😅

Nyt lähden nauttimaan päivän aktiviteeteista. :D

Nyt lähden nauttimaan päivän aktiviteeteista. :D

No mene . 😅 ja iloa päivääsi:D

• Täällä näitä naistenmiehiä riittää. Iskevät kaikki.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Täällä näitä naistenmiehiä riittää. Iskevät kaikki.

Ai niinku sie :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku sie :)

Minä en osaa iskeä ketään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minä en osaa iskeä ketään.

Iske nyrkillä ni saat naisen ku naisen

• Anonyymi kirjoitti:

Iske nyrkillä ni saat naisen ku naisen

Niin pitää äkkiä tehä hommat, ennen kuin herää?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin pitää äkkiä tehä hommat, ennen kuin herää?

Ei välttämättä jos otat sen salarakkaaksi. Kunhan et ulos laske ilman talutushihnaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä jos otat sen salarakkaaksi. Kunhan et ulos laske ilman talutushihnaa.

Kuulostaa aika rikolliselta. Kaapata joksikin orjaksi toinen... Ei ole tyyliäni.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kuulostaa aika rikolliselta. Kaapata joksikin orjaksi toinen... Ei ole tyyliäni.

Huumoria vaan

• Anonyymi

Huomenta sain nukuttua kerrankin 10 tuntia, 7 ei riitä nyt kahvia☕

• Anonyymi

Hyvää keskiviikkoa ;

vähän arvotonta
      argumentointia tässä ; /

• Anonyymi

Ihan hyvin, rouva hoiti imemällä aamujäykkyyden ja siitä aamusaunaan 👌

• Anonyymi

Suihinotto saunassa on sellainen kombo että meinaa aivot sulaa

• Anonyymi

Nukuin hyvin, aamulla kauhea stondis
      Olispa kolo mihin lykätä

• Anonyymi

Nukuin

• Anonyymi

Iltaa sumppi. Onko lomapäivä ollu rentouttava?

• Iltaa. Kyllä on ollut. Istuskelen nyt ravintolassa ja nautin kylmää lonkeroa. :D
        Täällä on näköjään rellestetty. :D

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Iltaa. Kyllä on ollut. Istuskelen nyt ravintolassa ja nautin kylmää lonkeroa. :D

Jaa vai niin, mhm

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Iltaa. Kyllä on ollut. Istuskelen nyt ravintolassa ja nautin kylmää lonkeroa. :D

Ja sieltä tarttuu mukaan joku yhden illan hoito?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sieltä tarttuu mukaan joku yhden illan hoito?

No ei tartu. :D

• En. :D

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

En. :D

Ai jaa ok

• Anonyymi

Sumppi, mikä on sun suosikkiasento sängyssä ja kuinka usein harrastat seksiä? Ei varmasti ole ottajista pulaa sulla seksihuuli?

• En kommentoi. :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      142
      8018
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2091
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2020
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      838
    Aihe