Nukuitko hyvin?
Hyvää huomenta mies :))
66
108
Vastaukset
En ole se mies kuitenkaan, mutta vastaan että nukuin ihan ok unet, vaikka ehkä vähän liian vähän.
Sumpitpihisee kirjoitti:
Itse nukuin kyllä melkein 10 tunnin unet. :D
Minusta tuntuu että minun on nukuttava vielä vähän, että jaksan illan töissä. Nukutko yleensäkin noin pitkiä unia?
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Itse nukuin kyllä melkein 10 tunnin unet. :D
Mielenkiinnosta kysyn miltä tuollainen psykosomaattinen elämä tuntuu? Antaako se elämälle sisältöä kun kuvittelee olevansa emäntä ja kirjoittelee itelleen?
Ja kyllä, kaikki näkee että olet mies harhoinesi. Onko sinulla hoitosuhde? Jos ei niin kohta varmaan on. PalstaRinssi kirjoitti:
Minusta tuntuu että minun on nukuttava vielä vähän, että jaksan illan töissä. Nukutko yleensäkin noin pitkiä unia?
Vapaapäivinä kyllä saatan ja nyt olen lomalla. :D
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn miltä tuollainen psykosomaattinen elämä tuntuu? Antaako se elämälle sisältöä kun kuvittelee olevansa emäntä ja kirjoittelee itelleen?
Ja kyllä, kaikki näkee että olet mies harhoinesi. Onko sinulla hoitosuhde? Jos ei niin kohta varmaan on.Sulla taitaa olla jo. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Vapaapäivinä kyllä saatan ja nyt olen lomalla. :D
Se on vaan oikein hyvä, kun saa levättyä. Minulla on ollut lepäämisen kanssa ongelmia jo pitemmän aikaa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on vaan oikein hyvä, kun saa levättyä. Minulla on ollut lepäämisen kanssa ongelmia jo pitemmän aikaa.
Niin ja Hyvää lomaa. :)
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Sulla taitaa olla jo. :D
Tules tänne niin hommataan sinulle se hoitosuhde, ennen kuin teet itsellesi mitään peruuttamatonta.
Anonyymi kirjoitti:
Tules tänne niin hommataan sinulle se hoitosuhde, ennen kuin teet itsellesi mitään peruuttamatonta.
Ja siellä on taas joku kiimakalle antamassa hoitoa.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä pelkoa ei ole, mutta sinusta olen vähän huolissani. Kirjoitat jo sen verran sekavia.
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Sitä pelkoa ei ole, mutta sinusta olen vähän huolissani. Kirjoitat jo sen verran sekavia.
Joku kirjoittaa sekavia hahmohemmon mielestä no tämähän on oikein älyn riemuvoitto sitten nääs ja pitäisikö alkaa tutkimaan ihan perinpohjin mikä hahmohemmon agenda on, saattaisi löytyä jos jonginlaisesta ringistä mikä ei päivänvaloa kestä
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoittaa sekavia hahmohemmon mielestä no tämähän on oikein älyn riemuvoitto sitten nääs ja pitäisikö alkaa tutkimaan ihan perinpohjin mikä hahmohemmon agenda on, saattaisi löytyä jos jonginlaisesta ringistä mikä ei päivänvaloa kestä
Mihin luulet pyrkiväsi tuolla meukaamisellasi? Yrität jotenkin puhdistaa palstaa? Vai onko tosiaan vaan niin köyhä elämä, et muuta sisältöä keksi?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mihin luulet pyrkiväsi tuolla meukaamisellasi? Yrität jotenkin puhdistaa palstaa? Vai onko tosiaan vaan niin köyhä elämä, et muuta sisältöä keksi?
Kyllä se jongun verran sisältöä tuo että saa tällaaset ringit paljastettua nääs, eksponentiaalisesti tuo iloa oikeastaan että laitaha poika parastas sumppi seemoines
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se jongun verran sisältöä tuo että saa tällaaset ringit paljastettua nääs, eksponentiaalisesti tuo iloa oikeastaan että laitaha poika parastas sumppi seemoines
Mistä tiedän, vaikka olisit nyt itse tuo Sumppi... Ja moni muukin hahmo.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Iltalehden etusivukamaa sanoisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, kaikki näkee että olet mies harhoinesi. Onko sinulla hoitosuhde? Jos ei niin kohta varmaan on.Ei kai tuon tarvitsisi kuin näyttää yksi rimpsu välilehtiä auki, että koen olevani noin 20 eri naista netissä ja suutahtelen voimakkaasti niille jotka ei tätä usko, niin se olis siinä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tai sitten nämä on kaikki sinun hahmojasi mies. Eikä ees mikään tai. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sentään on järjen puolella ja tietää, että miten tämä homma toimii
Anonyymi kirjoitti:
Joku sentään on järjen puolella ja tietää, että miten tämä homma toimii
Niin se toimii noin kun on umpikueroa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se saattaa selittää nää vanhat sidonnaisuudet, että miksi ylipäätään hilluu täällä kun oli jo rätingit kerran kirjoitettu. Että eikö vois vaikka sanoa, että mites toi oikeustoimikelpoisuus, että ei taida olla sellaista
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten nämä on kaikki sinun hahmojasi mies. Eikä ees mikään tai. Sivusta
Palstanikkiteoria elää sitkeästi... Voi teitä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sääli itseäs vaan, ja selailuhistorian poisto ei muuten auta tai muukaan ämmätööri koneen puhistus
Anonyymi kirjoitti:
Sääli itseäs vaan, ja selailuhistorian poisto ei muuten auta tai muukaan ämmätööri koneen puhistus
Ei minun tarvitse sellaista edes tehdä. Tallennan näitä sivuja kirjanmerkkeihin. Voin lukea kaikki solvaukset myöhemmin ja nostella ylös.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei minun tarvitse sellaista edes tehdä. Tallennan näitä sivuja kirjanmerkkeihin. Voin lukea kaikki solvaukset myöhemmin ja nostella ylös.
Varmaan löytyy tallenteista jos jonkinlaista ehkä viranomaisiakin kiinnostavaa kamaa
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan löytyy tallenteista jos jonkinlaista ehkä viranomaisiakin kiinnostavaa kamaa
Voithan niin kuvitella. Tänne tuskin ovat tulossa. Olen lain puolella itsekin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo, niinhän noi tyhjäntoimittajat koittaa näitä pitää pinnalla, mutta hieman toisella sävyllä ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja eiköhän noita löydöksiä ole mulkaistu kerran jos toisenkin, siksi ihmetyttää että
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eli tämä siis selittää mies nämä ikivanhat nostot koskien omia aloituksiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi näin luulisi näin. Sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä siis selittää mies nämä ikivanhat nostot koskien omia aloituksiasi?
En ole sitä montaa kertaa tehnyt. Ja koskee vain prinssi aloituksia.
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi näin luulisi näin. Sivusta
Se on ihan sama mitä te täällä nyt kuvittelette. Erikoista porukkaa, ei voi muuta sanoa. Sumppi saa näistä viesteistä koko ajan ilmoituksia. :D
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Sillä varmaan on jo hoitosuhde mu ei vain tiedä missä kun saattaa olla eri kaupungissa kui missä kyseinen hoitosuhde on aloitettu ja on henkilöllisyyttä vaihtanut ni rikosrekisteristä löytää kuvat ja sormenjäljet joilla voi henkilöllisyydenkin selvittää et ei se sen vaikeampaa ole dna näytettä ei välttis poliisi ole aina muistanu ottaa musta ne tosin otti jo aikanaan senkin kun parikymppisenä ratista paloin jot
- Anonyymi
Huomenta 🤫
Sumpitpihisee kirjoitti:
Miksi pitää olla hiljaa? :D
Nukuin jotenkin huonosti. Aamulla kuudelta töihin. Täällä ollaan. 10 tuntia? Eikö oo nuutunut olo?😅 T-mies on hiljaa, niin ajattelin vastata:))
Seemmo kirjoitti:
Nukuin jotenkin huonosti. Aamulla kuudelta töihin. Täällä ollaan. 10 tuntia? Eikö oo nuutunut olo?😅 T-mies on hiljaa, niin ajattelin vastata:))
Välillä sitä tulee nukuttua huonommin.
Ihan virkeä, tosin selkä meinaa olla kipeä. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Välillä sitä tulee nukuttua huonommin.
Ihan virkeä, tosin selkä meinaa olla kipeä. :DSama juttu jos nukkuu pitkään ja huomenta päivää. Unohtu tosta aloituksesta. Aatelet varmaan ettei ole mitään tapoja😚onko pitkä loma? Tekee hyvää olen varma siitä😅😅
Seemmo kirjoitti:
Sama juttu jos nukkuu pitkään ja huomenta päivää. Unohtu tosta aloituksesta. Aatelet varmaan ettei ole mitään tapoja😚onko pitkä loma? Tekee hyvää olen varma siitä😅😅
Muutaman päivän loma, mutta sekin tekee hyvää. :))
Herrasmies. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Muutaman päivän loma, mutta sekin tekee hyvää. :))
Herrasmies. :DNo joskus😅😅😅
Sumpitpihisee kirjoitti:
Nyt lähden nauttimaan päivän aktiviteeteista. :D
No mene . 😅 ja iloa päivääsi:D
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Täällä näitä naistenmiehiä riittää. Iskevät kaikki.
Ai niinku sie :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä en osaa iskeä ketään.
Iske nyrkillä ni saat naisen ku naisen
Anonyymi kirjoitti:
Iske nyrkillä ni saat naisen ku naisen
Niin pitää äkkiä tehä hommat, ennen kuin herää?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin pitää äkkiä tehä hommat, ennen kuin herää?
Ei välttämättä jos otat sen salarakkaaksi. Kunhan et ulos laske ilman talutushihnaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä jos otat sen salarakkaaksi. Kunhan et ulos laske ilman talutushihnaa.
Kuulostaa aika rikolliselta. Kaapata joksikin orjaksi toinen... Ei ole tyyliäni.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuulostaa aika rikolliselta. Kaapata joksikin orjaksi toinen... Ei ole tyyliäni.
Huumoria vaan
- Anonyymi
Huomenta sain nukuttua kerrankin 10 tuntia, 7 ei riitä nyt kahvia☕
- Anonyymi
Hyvää keskiviikkoa ;
vähän arvotonta
argumentointia tässä ; / - Anonyymi
Ihan hyvin, rouva hoiti imemällä aamujäykkyyden ja siitä aamusaunaan 👌
- Anonyymi
Suihinotto saunassa on sellainen kombo että meinaa aivot sulaa
- Anonyymi
Nukuin hyvin, aamulla kauhea stondis
Olispa kolo mihin lykätä - Anonyymi
Nukuin
- Anonyymi
Iltaa sumppi. Onko lomapäivä ollu rentouttava?
Iltaa. Kyllä on ollut. Istuskelen nyt ravintolassa ja nautin kylmää lonkeroa. :D
Täällä on näköjään rellestetty. :D- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Iltaa. Kyllä on ollut. Istuskelen nyt ravintolassa ja nautin kylmää lonkeroa. :D
Täällä on näköjään rellestetty. :DJaa vai niin, mhm
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Täällä on näköjään rellestetty. :DJa sieltä tarttuu mukaan joku yhden illan hoito?
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
En. :D
Ai jaa ok
- Anonyymi
Sumppi, mikä on sun suosikkiasento sängyssä ja kuinka usein harrastat seksiä? Ei varmasti ole ottajista pulaa sulla seksihuuli?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838