kankaanpään kaupat

Anonyymi-ap

mä en kyllä tajua teitä kankaanpääläisiä, et minkä ihmeen takia ku kävin melkei joka kaupas ostamas vähä tavaraa nii tuijotetaa päästä varpaisii et kukakoha tuoki on ja heti alettiin pitään juorukerhoa kassojen luona. asun siis parkanos mut aattelin pitkästä aikaa käydä kankaanpääs kaupoissa. kyllä parkanos on paljo paremmat tavat siellä ei sentää tuijoteta eikä pidetä juorukerhoja joka paikas. tästä lähin en käy enää kankaanpääs. saatteko siitä jotai mielihyvää että katotaa jos vähänki joku tuntematon tulee käymäs nii heti ollaa porukalla joko pihalla tai muualla juonimas koko kaupungille et joo nyt kävi tälläne henkilö täällä ja osti sitä ja tätä. hävettää tollane käytös suoraa sanottuna. taitaa suurin osa olla jotai mielivikasia ku aikuset ihmiset ja nuoretki pitää tollasta lapsellista käytöstä et juorutaa toisen asiat ympäriinsä, ja ihmekkös jos viel sanotte että joo levittäkää sanaa muualleki.

18

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, Kankaanpää on kummajainen Suomenkin mittakaavassa.

Paikalliset pitävät tapojaan normaaleina ja puolustavat käyttäytymismallejaan jos joku niistä huomauttaa.

Lisääntyvällä maahanmuutolla Kankaanpäähänkin, saadaan isona kuvana ihmisten käyttäytymistavat muuttumaan normaaleimmiksi ja keskitytään enemmän omiin asioihin tuijotteluiden ja juoruilujen sijasta.

• Anonyymi

Missähän kaupas mahdoit käydä. Kyllä kattoo täytyy ettei päin kävele. Ei saa olla niin herkkähipiäinen ettei toisten katseita kestä.Silmälaput silmilläkö siä täytys kulkee. Oot varmaan vielä nuori mutta kyllä se siittä tasaantuu kun ikää tulee ettei välitä kankaanpääläisten töllötyksistä. Tutut on väliin semmosia että kaukaa kattellaan ja supistaan mutta kun tullaan lähelle ei sanota mitään ja käännetään pää poispäin tai mennään hyllyn taka piiloon .Olen sen asian huomannut.

• Anonyymi

Kankaanpäästä olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvit

• Anonyymi

Eikö ne tajua käytöstavoista mitään. Muutama kerta kun olen ollut jossain kahvilassa tms paikassa ja joku edessä istuva alkaa kiusallisesti tuijottamaan, niin olen mennyt kysymään että anteeksi mutta mitä te tuijotatte minun kahvinjuontiani, eikö teitä ole kasvatettu kun ei minkäänlaisia käytöstapoja...

• Anonyymi

Ne ovat kehareita,, jotka tuijottaa,,sen tiedän,ei normaali ihminen tuijota,,

• Anonyymi

Mutta kun nää juoruavst ämmät tukkivat käytävät,,ei paljon pääse kulkemaan,,😲yhtenä päivänä meinasi ostoskori lentää yhden ämmän päähän,kun oli vaikeaa kulkee ohi,,, eivät edes väittäneet,et sellaista,,

• Anonyymi

Pysy sit siel Parkanos vastaisuudes. Itse en Parkanossa asioi kun täältä Kankaanpäästä löytyy samat kaupat ku sieltäki. Parkanossa on vaan enemmän mustalaisia ja rasisteja.

• Anonyymi

Ihmettelinkin kuka tuo ulkopaikkakuntalainen tuijottaja on. Älä jää tuijottaan meitä ens kerralla. Tee asiasi ja häivy, että saadaan olla rauhassa keskenämme

• Anonyymi

Terve ihminen ei vahtaamisesta välitä,vahtaajia piisaa tässä kylässä.koska n.puolet on siitetty kusen sekaisella seoksella.

• Anonyymi

Kaupat jakaa nykyään ihmiset eri kastiluakkaan.

• Anonyymi

Toiveajattelua. Oikeesti ketään ei kiinnosta sä ja sun tekemiset.

• Anonyymi

Kuten yllä sanottu,lääkitys kohilleen,niin kyllä se siittä lähtee.

• Anonyymi

No et oo parkanosta. Koita kirjottaa murre oikein, jos yrität olla.

• Anonyymi

Joo sama! Se on joku kpääläinen trolli joka esittää parkanolaista ja on tehny useimman ketjun tänne sivustolle

• Anonyymi

Jotkut parkanolaiset kieltämättä ovat aika persoonallisen näköisiä ja jos harvoin käy ihmisten ilmoilla voi tuntua itsestäkin siltä että muut tuijottavat,se on vain hyväksyttävä.

• Anonyymi

Parkano pitää ykkössijaa itsemurha tilastossa,mielenkiintoista,tunnen muutaman ihmisen ko.paikkakunnalta,ja mieleen tulee aina tuo edellä msinittu fakta aina kun heidät nään🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pitkälti samaa mieltä. Citymarketista on onneksi poistunut ns. "päivystysrinki" - istuivat peliautomaattien seinustalla ja seurasivat asiakkaiden menemisiä/tulemisia. Ärsyttävintä oli, että rinkiin osallistujat olivat kaikki miehiä ja muutama oikein juoruämmiä, ei muuta ku hameet päälle!
      Samat herrat päivystävät kesäisin torilla.

• Anonyymi

Vanhaa tavaraa myynnissä tosi poljon kaupoissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      97
      6527
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3569
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2684
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      85
      1221
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      518
      1157
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1156
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1078
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1033
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      53
      964
    Aihe