Oletteko alkaneet boikotoida Siilinjärven Teboileja? Minä olen varsinkin Vuorelan Tebskaa. En halua tukea sotaa sentilläkään..
Teboil boikotti
33
1834
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!!
- Anonyymi
Vuorelan teboilista olisi hyvä tehdä ABC-asema niin asiakkaita kyllä riittäisi.
Nykyisin siellä istuu vain poliisit ja joku paikallinen pultsari sulassa sovussa.
- Anonyymi
En ole, enkä boikotoi oman kylän yrittäjiä.
- Anonyymi
Katohan ite yrittäjä no minä en tue sotaa asioimalla tb:a.
- Anonyymi
On parempi käyttää kotimaisia yrityksiä kuten Neste, ABC, SEO ja ST1.
Miksi ihmeessä Teboil ia, joka ei ole Suomalainen. Myös ruuan maksusta menee osa Venäjälle.
- Anonyymi
En ole boikotoinut. Asioin kuten aiemminkin, tosin aika harvaan.
- Anonyymi
Käyn syömässä siellä mutten osta poltto-aineita.
- Anonyymi
En boikotoi ukrainan takia, vaan onnettoman asiakaspalvelun takia.. On muutakin tekemistä, kun seisoa kassalla myyjää odottamassa, joka on viihdyttämässä kavereitaan/asiakkaita, eikä ole huomaavinaan mitä kassalla tapahtuu..
- Anonyymi
Eli olet putinisti pöljältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet putinisti pöljältä.
Ei sota eikä ilmastomuutos pysähdy suomalaisten toimesta!
- Anonyymi
Juurikin näin. En ole missään törmännyt yhtä onnettomaan asiakaspalveluun. YÄK!!!
- Anonyymi
Sotaa on ja käydään jo Euroopassa. Sitä, tappelemista, tai ylipäätään turhaa provosoimista ei tarvita enää yhtään enempää tännekään.
- Anonyymi
Tietenkin tankkaan Teboililla ja samalla tuen Venäjää ja samalla toivon että kateellinen ja ahdasmielinen suomen nukkevaltio liitetään Venäjään.
- Anonyymi
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
No sulla ei edes ole sitä romua. :D
- Anonyymi
Vain vihervassarit käy teboililla, rys.sän ideologisia kun ovat.
- Anonyymi
Jaa a, eiköhän kuitenkin nämä Teboililla käyvät ja "suomalaisen yrittäjän tukemista" huutavat tule kuitenkin persu-kokoomus-akselilta.
- Anonyymi
Näkyy tuolla persutkin istuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy tuolla persutkin istuvan.
Ja hevosmiehet ja uteliaat kyttärit
- Anonyymi
Boikottiin vaan Lukoil.
- Anonyymi
Paska paikka siis vuorelan teboil
- Anonyymi
Vuorelan teboilin omistaja taitaa olla varsinainen kyrpä, mitä juttuihin on uskomista ja omiinkin kokemuksiin...
- Anonyymi
Minne oli kiire ja hoppu? Töihinkö? ...
Tuommoisella tekstillä varustettu kuva kiertää netissä. Kuvassa on Volvo jonka rekkari näkyy ja tankkaaja. - Anonyymi
Pakko käydä siellä, kun Temun paketit ohjautuu ko. Matkahuollon asiakaspisteeseen.
- Anonyymi
En kyllä suosittele kenelekkään putlerin paikkoja.
- Anonyymi
En ole vuosiin tankannut,
- Anonyymi
Mikä auto sulla on?
- Anonyymi
Omm kylän yrittäjä on sopimusta tehdessään.tiennyt mihin laittaa nimensä.
On turhaa nyt vikistä. Kaikki sivistyneet on aina tienneet mistä Teboil tulee. Ihan de facto. - Anonyymi
Teboil on ollut aina sovjetsajus jne paska juttu tyhmille idiooteille.
Vielä näkyy mittareilla iduootteja. - Anonyymi
Olen ihmetellyt miten Kankaanpääläisiä idiootteja riittää Teboilin mittarilla.
Ja kaupungin koneita ja herroja..
Tanan kommarit. - Anonyymi
Miksi ei tee sopimusta SEOn kanssa?
- Anonyymi
Ei kannata ajella afalttiteilläkään. Siellä on sitä venäläistä bitumia. Ja asfaltinteossa kaasukin on on ostettu venäjältä. Pitää tehä kaikista teistä sorateitä!
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin nyt muutu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845167Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin131994Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2661494- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078