Oletteko alkaneet boikotoida Siilinjärven Teboileja? Minä olen varsinkin Vuorelan Tebskaa. En halua tukea sotaa sentilläkään..
Teboil boikotti
21
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!!
- Anonyymi
Vuorelan teboilista olisi hyvä tehdä ABC-asema niin asiakkaita kyllä riittäisi.
Nykyisin siellä istuu vain poliisit ja joku paikallinen pultsari sulassa sovussa.
- Anonyymi
En ole, enkä boikotoi oman kylän yrittäjiä.
- Anonyymi
Katohan ite yrittäjä no minä en tue sotaa asioimalla tb:a.
- Anonyymi
On parempi käyttää kotimaisia yrityksiä kuten Neste, ABC, SEO ja ST1.
Miksi ihmeessä Teboil ia, joka ei ole Suomalainen. Myös ruuan maksusta menee osa Venäjälle.
- Anonyymi
En ole boikotoinut. Asioin kuten aiemminkin, tosin aika harvaan.
- Anonyymi
Käyn syömässä siellä mutten osta poltto-aineita.
- Anonyymi
En boikotoi ukrainan takia, vaan onnettoman asiakaspalvelun takia.. On muutakin tekemistä, kun seisoa kassalla myyjää odottamassa, joka on viihdyttämässä kavereitaan/asiakkaita, eikä ole huomaavinaan mitä kassalla tapahtuu..
- Anonyymi
Eli olet putinisti pöljältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet putinisti pöljältä.
Ei sota eikä ilmastomuutos pysähdy suomalaisten toimesta!
- Anonyymi
Juurikin näin. En ole missään törmännyt yhtä onnettomaan asiakaspalveluun. YÄK!!!
- Anonyymi
Sotaa on ja käydään jo Euroopassa. Sitä, tappelemista, tai ylipäätään turhaa provosoimista ei tarvita enää yhtään enempää tännekään.
- Anonyymi
Tietenkin tankkaan Teboililla ja samalla tuen Venäjää ja samalla toivon että kateellinen ja ahdasmielinen suomen nukkevaltio liitetään Venäjään.
- Anonyymi
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
No sulla ei edes ole sitä romua. :D
- Anonyymi
Vain vihervassarit käy teboililla, rys.sän ideologisia kun ovat.
- Anonyymi
Jaa a, eiköhän kuitenkin nämä Teboililla käyvät ja "suomalaisen yrittäjän tukemista" huutavat tule kuitenkin persu-kokoomus-akselilta.
- Anonyymi
Boikottiin vaan Lukoil.
- Anonyymi
Paska paikka siis vuorelan teboil
- Anonyymi
Vuorelan teboilin omistaja taitaa olla varsinainen kyrpä, mitä juttuihin on uskomista ja omiinkin kokemuksiin...
- Anonyymi
Minne oli kiire ja hoppu? Töihinkö? ...
Tuommoisella tekstillä varustettu kuva kiertää netissä. Kuvassa on Volvo jonka rekkari näkyy ja tankkaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041