Oletteko alkaneet boikotoida Siilinjärven Teboileja? Minä olen varsinkin Vuorelan Tebskaa. En halua tukea sotaa sentilläkään..
Teboil boikotti
23
1485
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!!
- Anonyymi
Vuorelan teboilista olisi hyvä tehdä ABC-asema niin asiakkaita kyllä riittäisi.
Nykyisin siellä istuu vain poliisit ja joku paikallinen pultsari sulassa sovussa.
- Anonyymi
En ole, enkä boikotoi oman kylän yrittäjiä.
- Anonyymi
Katohan ite yrittäjä no minä en tue sotaa asioimalla tb:a.
- Anonyymi
On parempi käyttää kotimaisia yrityksiä kuten Neste, ABC, SEO ja ST1.
Miksi ihmeessä Teboil ia, joka ei ole Suomalainen. Myös ruuan maksusta menee osa Venäjälle.
- Anonyymi
En ole boikotoinut. Asioin kuten aiemminkin, tosin aika harvaan.
- Anonyymi
Käyn syömässä siellä mutten osta poltto-aineita.
- Anonyymi
En boikotoi ukrainan takia, vaan onnettoman asiakaspalvelun takia.. On muutakin tekemistä, kun seisoa kassalla myyjää odottamassa, joka on viihdyttämässä kavereitaan/asiakkaita, eikä ole huomaavinaan mitä kassalla tapahtuu..
- Anonyymi
Eli olet putinisti pöljältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet putinisti pöljältä.
Ei sota eikä ilmastomuutos pysähdy suomalaisten toimesta!
- Anonyymi
Juurikin näin. En ole missään törmännyt yhtä onnettomaan asiakaspalveluun. YÄK!!!
- Anonyymi
Sotaa on ja käydään jo Euroopassa. Sitä, tappelemista, tai ylipäätään turhaa provosoimista ei tarvita enää yhtään enempää tännekään.
- Anonyymi
Tietenkin tankkaan Teboililla ja samalla tuen Venäjää ja samalla toivon että kateellinen ja ahdasmielinen suomen nukkevaltio liitetään Venäjään.
- Anonyymi
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh sitä paskaa kun laitat romus tankkiin niin se liitetään romuttamolle.
No sulla ei edes ole sitä romua. :D
- Anonyymi
Vain vihervassarit käy teboililla, rys.sän ideologisia kun ovat.
- Anonyymi
Jaa a, eiköhän kuitenkin nämä Teboililla käyvät ja "suomalaisen yrittäjän tukemista" huutavat tule kuitenkin persu-kokoomus-akselilta.
- Anonyymi
Boikottiin vaan Lukoil.
- Anonyymi
Paska paikka siis vuorelan teboil
- Anonyymi
Vuorelan teboilin omistaja taitaa olla varsinainen kyrpä, mitä juttuihin on uskomista ja omiinkin kokemuksiin...
- Anonyymi
Minne oli kiire ja hoppu? Töihinkö? ...
Tuommoisella tekstillä varustettu kuva kiertää netissä. Kuvassa on Volvo jonka rekkari näkyy ja tankkaaja. - Anonyymi
Pakko käydä siellä, kun Temun paketit ohjautuu ko. Matkahuollon asiakaspisteeseen.
- Anonyymi
En kyllä suosittele kenelekkään putlerin paikkoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662902- 2032270
- 741916
- 1021813
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1111616
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 811140
- 951099