Onko normaalia

Anonyymi-ap

Onko tämä lääkkeissä (antipsykootit) oleminen
Normi-elämää? Onko lääketietoisuus ihmisen
Luonnollinen olotila?

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo normaalia. Psykoosilääkkeet lisäävät psykoosin uusiutumisen riskejä. Seuraus:lisää lääkkeitä ja sairaampi ihminen. Diapameja kuuluisi käyttää psykoosin hoitoon mutta niitä ei määrätä koska niiden patentti on umpeutunut. Lääkärit pitävät yllä myyttiä parantumattonasta skitsofreniasta kun syöttävät antipsykootteja.

    • Anonyymi

      Elin lääkkeissä pitkälle yli 10 vuotta, ja kun se jäi taakse, niin vasta huomasin, miten valtava ero voikaan olla.
      Omasta mielestäni tuntuu normaalimmalta ilman lääkkeitä.

      Tietoisesti vai tiedostamatta olet etsimässä vastausta tietoisuudelle ?
      Ajatustyö on kyllä hyvää ajankulua, kunhan pysyy suurin piirtein realiteeteissa.

    • Anonyymi

      Niin,mikä on se NORMAALITIETOISUUS?
      Itse otan ssri-lääkettä masennukseen
      Olen ns lääkitty mutta onko vaihtoehtoja?

      • Anonyymi

        Lääkkeiden käytössäkään ei ole mitään pahaa.
        Jotkut kokevat lääkityksen hyödylliseksi ja tarpeelliseksi, eikä kaikilla ole vaihtoehtoja.

        Normaali, se on jokin epämääräinen käsite, johon ei kai ole oikeaa vastausta.
        Kuka mitäkin pitää normaalina, jo sekin jakaa ihmisiä moneen eri mielipiteeseen.

        Omalla kohdallani käsitän normaaliksi sen, kun vuosia söin lääkkeitä, eikä mikään tuntunut sinä aikana oikein todelliselta, pienessä tokkurassa koko ajan, niin lääkitysten loputtua palasi normaalilta tuntuva olotila.
        Minulle normaaliksi riittää se, kun tiedän mitä teen, minne menen, ajatukset toimivat selkeästi, tunteet tuntuvat, ja jokainen tunne saa aikaan jonkinlaisen reaktion, jonka pystyy mielessään huomaamaan.

        Joskus mietin, että lääkkeet lamasivat niin, etten pystynyt ajattelemaan, mutta ei se ollutkaan niin, ajatteleminen toimi kyllä, mutta se ei saanut mitään tunnereaktioita aikaiseksi, ajatteli mitä tahansa. Sekin oli jo jotain epänormaalia.


    • Tämä kirjoittelu on ihan turhaa. Lue mun kirjaa. Se kertoo siittä, kuinka yhteiskunta maksimoi kiusaamisen yrityksessa tuhota eläimet. Eläimet kun delaa, ei jää ketää jauhaa henkisiä. Niin niitä joita piilottelet kanssakiusaajalta.

    • Anonyymi

      Psykiatrian lääkkeissä osastolla ollessani tunsin kuinka olisin ollut tyhjä kuori joka tuijotti seinää. Kuin tietoisuuteni olisi rajoittunut näköaistiini mutta sisin oli leikattu. Pää oli utuinen, ajatustoiminta ahdistavasti kuin jarrutettuna ja pysäytettynä. Kognitiivisia vaikeuksia lääkkeissä mistä turhautumista ja huolta. Painostava väsymys, jaloissa levottomuutta seurauksena dopamiinin salpaamisesta. Hitautta liikkeissä, eleettömyyttä ja jähmeyttä. Välittäjäaineet kidnapattu psykiatrian tahdon mukaisiksi jotka oli kidnapanneet tunne-elämänkin ja muokanneet sitä. Tehneet minusta erilaisen ihmisen erilaisine reaktiomalleineen. Painostaneet minut tuohon.

      Eikä tuo ole normaali luonnollinen olotila. Valitettavasti luonnolliseen olotilaan en koskaan enää pääse vuosikausien psykiatrian aineiden käytön jälkeen. Lääkkeiden poisto ei palauta tilannetta entiselleen. Koska ne tekee muutoksia sinä aikana kun me käytämme niitä niin tunnetasolla kuin fyysisestikin hermostossa, reseptoreissa, jopa hormoneissa, tai miten kehossamme tuntoaisti toimii. Vuosikausien käytöstä on hermosto ollut sekaisin

      Kaipaan monesti sitä aitoa oloa mikä minulla oli ennenkuin psyykenlääkkeet oli turmelleet aivojani ja muuttaneet minut.

      En koskaan palaudu sellaiseksi jonka tunne-elämä oli sellainen kuin millaiseksi minut oli luotu. Tulen aina olemaan psykiatrian aineiden muokkaama ihminen jonka kemikaalit on pakottaneet aivoni muokkaamaan itseään toisenlaisiksi. Olen nykyään se jonka aivoissa ja tunne-elämässä on jäljet (arvet) psykiatriasta.

      Tunnen oloni normaalimmaksi ilman lääkkeitä. Tunnen arpia kehossani kaikista muutoksista mitä lääkkeillä kehoni toimintaan tehtiin. Pelkäisin olla enää lääketietoisuudessa. Se olisi painajainen minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe