Muita Kiuruvedellä koulukiusattuja ?

Anonyymi-ap

Joita kiusattiin 80-luvulla tai sen jälkeenkin.
Kiinnostaisi tietää millaiset jäljet kiusaaminen jätti teihin ja näkyykö jäljet vieläkin ?

Itseeni se jätti sellaiset jäljet että olen suorastaan riemuissani kun kuulen että kiusaajani tai vähättelijäni on kohdannut jotain ikävää kuten vaikka eron tai talousvaikeudet ,vaikka tapahtumista onkin jo yli 35v aikaa.
Olen siis todella pitkävihainen vähättelijöille mutta muiden kohdalla todella empaattinen.

Pidin silloinkin Dingo ja Modern talking yhtyeestä vaikka olin poika mutta Dingon musan kuuntelu täytyi pitää salaisuutena sillä tämä olisi johtanut heti minun lyttäämiseen henkisellä tasolla, tämä vain yhtenä esimerkkinä kuinka ei voinut kouluaikana olla vapaa.

30

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkyy se koulukiusaustrauma jatkuvan täällä. Sen verran sakeeta kirjoitusta täällä on, että varmasti juuri te koulukiusatut täällä kostatte sitten normaaleille ihmisille. Eihän tuommoista paskaa muuten voisi suoltaa, mitä näillä sivuilla näkee.

• Anonyymi

Voi ne olla entisiä kiusaajiakin. Kun elämässä ei olla saatu juuri mitään aikaan niin nyt sitten parannetaan oloa vanhoilla toimiviksi havaituilla konsteilla.

• Anonyymi

Kalahtiko? 🤣😂

• Anonyymi

Kops 🤣🤣

• Anonyymi

Sinäkö olet sitten normaali? Koulukiusaaja työpaikkakiusaaja jne... Kun et kestä kuulla/ lukea kiusaamisesta mitään. Ne pitää tuoda julki ,eivät saa jäädä salatuiksi.Nimien kanssa. Niin tapahtuu edes vähän oikeutta,nämä sadistit tulevat julki. Kun nämä julki tuodaan,poistuu peite hyväuskoisten kasvoilta ja ehkä jokin asia muuttuu paremmaksi kouluilla ja työpaikoilla: annetaan siis raakasti palaute sadisteille päin kasvoja että häpeävät ja ehkä älyävät lopettaa sadisminsa. Näin tehden lopetti kälyni häijyn kirjoittelunsa. Kova tauti vaati kovat lääkkeet. Ei ole haukkumakirjeitä enää tullut pariin vuoteen,on rauha maassa.

• Anonyymi

Koulukiusatut eivät ole epänormaaleja,vaan kiusaajat. Niitä pitää kurittaa,miten vaan pystyy,ehkä paha omatunto alkaisi vaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulukiusatut eivät ole epänormaaleja,vaan kiusaajat. Niitä pitää kurittaa,miten vaan pystyy,ehkä paha omatunto alkaisi vaivata.

Eija . Kiuruveden lukiossa kiusattu Sairastui sen seurauksena v. 1972,16vuotiaana... Kuoli 50v. Anna-M...Tei.. ja Pert.. ovat kiusaajat. Koko Eijan elämän nämä varastivat. Mutta on Isompi Käsi maksanut pahimmalle tytölle perheessään .Ehkäpä muillekin.

• Anonyymi

No jos Dingoa kuunteli, niin paras oli pitää pää pensaassa. Kaikki ns pojat, jotka Dingosta diggasivat ovat homoja. Sinunakin olisin hiljaa tuosta, ellet ole tullut jo kaapista.

• Anonyymi

Minä olen tuomas/fanitan dingoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tuomas/fanitan dingoa

Minäkin miespuolisena fanitan ja fanitin Dingoa 80-luvulla. Seitsemän vuotiaana oli oma sifonkihuivi ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin miespuolisena fanitan ja fanitin Dingoa 80-luvulla. Seitsemän vuotiaana oli oma sifonkihuivi ❤

Samoin minä fanitin Dingoa. Tulin kaapista jo 16 vuotiaana.

• Anonyymi

Mielisairaita opettajia oli myös!
      Nykyään ei päivääkään olisivat
      Töissä

• Anonyymi

sanoisin että alakoulussa oli opettajissa monta kiusaajaa. pilkkaamista ja nälvimistä. lapsen vaikea ymmärtää miksi.

• Anonyymi

Ei minulle mitään vammoja jäänyt, mutta kiusaajilleni jäi hyvinkin pahoja vammoja.

• Anonyymi

Hyvä😆

• Anonyymi

LOL homo kuunteli Dingoa.

• Anonyymi

Vieläkin muistan kaikki biisit ulkoa. Ihanaa aikaa ❤

• Anonyymi

Kyllä 60-luvulla oli varsinkin kielten opettajissa oikeita sadisti kiusaajia.Nöyryyttivät heikompia oppilaitaluokan edessä varsinkin nämä kaksi naisopettajaa. Jäi elinikäiset painajaisunet heistä.

• Anonyymi

Kyllä tekee hyvää kun entinen kouluaikojen nälvijäni ja pomottaja tienaa huonommin mitä minä ja tietenkin on kateellinen siitä.

Uskotteko että ne jotka koulussa kiusaavat kavereita tekevät sitä myös aikuisena parisuhteessaan ?

• Anonyymi

Juu ja pahoinpitely jatkui koulun ulkopuolella Eikös joku poika sopeutunut potkuista

• Anonyymi

Kyllä silmä puhki on se hyvä kun ei tarvii enää kyseisiä henkilöitä kumarrella opet katsoi vierestä taisi olla isän ystäviä.

• Anonyymi

Varhaisempina aikoina sellaisille kiusaajille annettiin sakilla selkään. Myöhempien aikojen kiusaajia en tunne. "Kiusaaminen" on sitä paitsi liian mieto sana, kun kysymys on toisten, yleensä pienempien ja heikompien törkeästä kohtelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varhaisempina aikoina sellaisille kiusaajille annettiin sakilla selkään. Myöhempien aikojen kiusaajia en tunne. "Kiusaaminen" on sitä paitsi liian mieto sana, kun kysymys on toisten, yleensä pienempien ja heikompien törkeästä kohtelusta.

Eräänlaista terroriahan sellainen, yleensä pienempien ja heikompien kaltioin kohtelu on.
        Paskahousujen touhua. Isompien kimppuun eivät uskalla.
        Toistuvaan muiden terrorisointiin syyllistyvät pitäisi määrätä ojennusleirille, jossa on oikein vanhan ajan preussilainen kuri.

• Anonyymi

Lempis kallu potkas
        Pielaveellä avuttomalta silimän
        Puhki

• Anonyymi

Kansalaiskoulussa oli 1970-luvun alkuvuosina tosi härskiä koulukiusaamista. Johtui kai siitä, että kyseessä oli vasta aloittanut laitosmainen koulu, paljon oppilaita, eikä koko sanaa "koulukiusaaminen" ollut käsitteenä olemassakaan.

Kyllä siellä yhden kiusaajaparin toimesta lukuvuonna 1972-73 monen teini-ikäisen pojan itsetunto tuhottiin lopullisesti. Metsästivät päivästä toiseen uhreja nöyryytettäväkseen.

• Anonyymi

Sellaiset tyypit olivat yleensä pökäleitä, joista ei muuhun ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset tyypit olivat yleensä pökäleitä, joista ei muuhun ollut.

Moni niistä kiusaaja paskoista on nykyään firmojen tuotantopäällikköjä ja markkinointi johtajia, joten eikös tämä kerro että kyynärpäillä tämä yhteiskunta pyörii eli mitä suurempi paska persoona on kyseessä niin sitä suurempi asema löytyy.

Pitäisikin viidakon lait ottaa käyttöön ja pudottaa kaikki väkivaltaiset heput.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni niistä kiusaaja paskoista on nykyään firmojen tuotantopäällikköjä ja markkinointi johtajia, joten eikös tämä kerro että kyynärpäillä tämä yhteiskunta pyörii eli mitä suurempi paska persoona on kyseessä niin sitä suurempi asema löytyy.

Ammattijohtajinakin sellaisia on firmoissa ollut, yleensä muutaman vuoden paikassaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti kommentoimani tähän, mutta "jokin meni pieleen, yritä hetken kuluttua uudestaan".
        Enpä viitsi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1375
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1183
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1129
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1032
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      937
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      917
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      84
      783
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      740
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      720
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      645
    Aihe