Kohta alkaa kauheet rutinat kun kaupungin on pakko päättää mitä toimintoja on ajettava alas, kun tulee sähköpula talvella. Suunnitelmathan on tehtävä nyt.
Jäähalli, katuvalaistukset, uimala saunat, sisälämpötilat, ulkoilupaikkojen valaistukset, ynm.mitä vielä?
Kaikki löytää omista jutuistaan niitä mulle tärkeimpiä asioita, että ei saa säästää!!!!
Kohta alkaa kauhiat rutinat
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
saako jalankulkija tietä jos liikennevalot otetaan kokonaan pois käytöstä?
- Anonyymi
Jos liikennevalot ei toimi, niin silloin toimitaan yleisten liikennesääntöjen mukaan.
- Anonyymi
Sammuttaisivat valot koko kylästä on tää sellainen mörrinperse jo muutenkin ilmapiiriltään.
- Anonyymi
Ota rauhallisesti vaan. Et erotu joukosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota rauhallisesti vaan. Et erotu joukosta!
En, enkä halua. Johan sitä muuten sais lukea itsestään somesta ja kaikenmaailman uutisista jos tänne joku normaali ois eksynyt 😂😂
- Anonyymi
Hahaa, kaiken maailman pieneliöt Itsenäisyyden puiston puitten rungoilla ja oksistossa taisivat säilyä hengissä. Nyt ei ole varaa valaista niitä puita. EIHÄN !!!
- Anonyymi
Tai lämmittää Granitin aukiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683