Venäjän rajojen sisälle. Ei kukaan. Sen verran huonosti hoidettu valtio on.
Sija 2, heti Pohjois-Korean jälkeen.
Länsi tulee, länsi tulee.. Hoetaan kansalle joka haluaa länteen.
Oikea hokema olisi :länsi ei halua tulla! Länsi ei halua tulla!..
Venäjän hallinto varastaa kansalle kuuluvat luonnonvarat. Siitä on kyse tässä koko sodassa.
Putin on sekasin. Ihme jos ei kohta lähde yläilmoihin koko roskajoukko kansan toimesta.
Kukaan ei ole menossa
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
totisesti länsi ei sinne ollut hyökkäämässäkään! ei pitkällä tikullakaan tahdota koskea maaperäänsä. Lavrovin sekopuheet taas miten länsi haluaa tuhota Venäjän ja on syyllinen sotaan. Kaikki on projisointia sairaalla tavalla. Mitä hittoa Venäjä itse tunkee naapurimaahan joka itsenäinen ja väittää ettei se saa olla itsenäinen ja vapaa!
Venäjä itse on sotinut ja terrorisoinut koko vuoden. Missään ei ole pienintä järkeä.
Venäjä itse ei anna lännen olla rauhassa vaan vihaa sitä, lietsoo harhaista vihapuhetta, ja aggressioa ja tahtoo tuhota demokratian jota Venäjä eniten pelkää. - Anonyymi
Painuisi hevonkuuseen Ukrainasta Venäjä ja antaisi sen olla itsenäinen ja vapaa, siitä allekirjoitettiin sopimus vuonna 1991 johon osallistui Venäjä.
Nyt rikotaan jokainen sopimus ja laki, Venäjä toimii terroristivaltiona, rikollinen barbaarimafia..
Tätä sotaa ei olisi ilman Venäjän häiriköintiä. Ensin Krimin laiton ryöstö, sitten
Wagner-natsit palkattiin lietsomaan vihaa ja sotimista Itä- Ukrainaan.
Koska Venäjän rikollinen hallinto ei suvaitse naapurimaiden koskemattomuutta ja vapaata tahtoa, vaikka sitä ehdottomasti vaativat itselleen. Venäjä on alueellisesti
jo liiankin suuri ja sisäiset asiat sekaisin. Sotakassalla olisi voinut parantaa oman maansa ihmisten tulevaisuutta ja arktisten alueiden luonnon hätätilaa.
Vallassa narsistisesti häiriintyneet vallanhimoiset psykopaatit, siksi tilanne on mielisairas. Jokainen itsenäisesti ajatteleva eli toisinajattelija on " lännen agentti."
Kuin itsellinen älykäs tiedostava ajattelu ja totuuksien näkeminen ei onnistuisi ihmisiltä ja jopa on kannustettavaa! Sensijaan ihmiset nitistetään aivopestyiksi orjiksi. - Anonyymi
Koko venäjä pois maailmankartalta, samoin venäjänmieliset. Kukaan ei tule ikävöimään koskaan. En koe mitään empatian tarvetta yhtäkään venäläistä kohtaan joka ei tee mitään putinismin hävittämisestä.
- Anonyymi
Minä ainakin voisin mennä asumaan Venäjälle viemäriin surkeitten ihmisroskien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984