Pohjois-Karjalan Sähkö on nostamassa sähkön hintaa viisinkertaisesti koska sillä on monopoli sähkön myyjänä maakunnassa. Vaikka olisi sähkön siirto muualta, niin paikallinen sähköyhtiö vetää välistä kylmästi ja tunteettomasti. Allekirjoittakaa adressi, että valitetaan yksipuolista sähkön hinnan korotusta ja aiheutetaan jo ennestään maakuntamme köyhille lisää kurjuutta ja keskiluokallekin vyön kiristämistä : https://www.adressit.com/sahkoa_kaikille_kansalaisille_jarkevaan_hintaan
Pohjois-Karjalan Sähkön monopoliasema maakunnassa
6
1081
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on aloituksen oleellisin pointti ?
- Anonyymi
PKS on ollut vuosikymmenet maan kallein sähköyhtiö
- Anonyymi
Eihän tuo vielä mitään, että nostaa sähkönhintaa. Entäpä kun viisaat sähkönsiirron insinöörit suunittelevat väliaikaisia hengenvaarallisia sähkökytkentöjä sähköasemalla, joka polttaa talon. Uhri joutui ottamaan pankkilainaa, että sai edes jonkinlaisen katon päänsä päälle. Silläkin rahalla olisi maksanut 24 vuotta sähkölaskuja. Tuhopoltolla ei saa kuulemma rikastua, köyhtyä näköjään saa. Kiitos PKS Sähkönsiirto, tuhositte muutaman ihmisen loppuelämän.
- Anonyymi
Ei pörssisähkö tuosta vain nousi sähkönhinta yli100% n13 aikaisemmin nyt 29c
- Anonyymi
PKS on hyvä yhtiö, liityin juuri asiakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668