No nythän onkin Raisiolaiskoulussa kovaa kyytiä. Poliisit tuttu näky koulussa ja huumeita myydään julki ja salaa, oppilaat huumehöyryisenä koulussa ja kiusaamista /pahoinpitelyitä.
Näyttää pahoin, että opettajat ja reksikin vain lakaisee ongelmat matonalle, onko pelkona TE-toimiston jono ja tilipussin vähyys.
Mutta, mitä tulee Kiva koulu on vain klisee, jota käytetään kun muuta ei enää keksitty ja tuohan se rahaa-> sen sanominen koululle.
Muutamaksi yöksi putkaan tuollaiset niin eiköhän totuus alkaa välähtämään tuollaisten kakaroiden aivoihin.
Raision koulussa kovaa menoa...
10
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kouluihin pitäisi saada käyttöhuone jossa olisi luvallista pössäytellä.
- Anonyymi
Huoneethan on jo kuka tietää kuka ei kysyvä ei tieltä eksy
- Anonyymi
Valitettavasti nykyinen lainsäädäntö estää alle 15v säilömisen putkaan. Se kiinnostaisi enemmän aiheuttaako ongelmia Ville, Kalle ja Jorma vai kenties Mehmed, Ali ja Muhammed.
- Anonyymi
Noi jälkimmäiset.
- Anonyymi
Onx Lallu taas ollu asialla?
- Anonyymi
Persunpaskoja ihan jokainen
- Anonyymi
Ota hote!
- Anonyymi
Rehtorit eivät uskalla enää puuttua lasten tekemisiin kun pelkäävät heitä. Valitettavaa.
- Anonyymi
Kyllähän teinipojat ovat tosi pelottavia kun heillä hupparit päässä.
- Anonyymi
Korkeampi testosterintaso ja nopeammat nyrkit
ja oikeutettu viha valkoisen ylivallan kapitalistisen yhteiskunnan edustajia ja rakenteita kohtaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650