Kerron totuuden

En ole oikea hehku mutta haluaisin olla seuraava palsta hehku kun nallekin tykkäsi vain siitä ja olen yksinäinen. Kuka alkaa palsta styylata mun kanssa ja kertoo miten hehkun kun olen niin kateellinen hehkulle ja nallelle., Kuka auttaa????
9189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Keksi jotain omaa ja voin olla palstamiehesi. Tee vaikutus.

Äänestä
  • Hehku ja nalle ne olivatkin tosi omaperäisiä 😆😂

Äänestä

Mimä voin olla olen supernalle pks🐼miäs

Äänestä

Onnea vaan. Kyllä kohta onnistaa.

Äänestä

Hehku taisi itse haluta täysin samaa. Siksi palstalle ilmestyi sopivasti nalle.
Kas kummaa.

Äänestä

Sirkus jatkukoon. 🎪

Äänestä

Niin varmaan joo;)

Äänestä

Etköhän sä jonkun löydä vähintäänkin jonkun joka yrittää uida liiveihin

Äänestä

Parempi että kukaan ei olisi tietty nimimerkki vaan jokainen olisi oma mielikuvitus, ilman nimeä, toisin sanoen anonyymi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

En ole oikea hehku mutta haluaisin olla seuraava palsta hehku kun nallekin tykkäsi vain siitä ja olen yksinäinen. Kuka alkaa palsta styylata mun kanssa ja kertoo miten hehkun kun olen niin kateellinen hehkulle ja nallelle., Kuka auttaa????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu