En ole oikea hehku mutta haluaisin olla seuraava palsta hehku kun nallekin tykkäsi vain siitä ja olen yksinäinen. Kuka alkaa palsta styylata mun kanssa ja kertoo miten hehkun kun olen niin kateellinen hehkulle ja nallelle., Kuka auttaa????
Kerron totuuden
Anonyymi-ap
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Keksi jotain omaa ja voin olla palstamiehesi. Tee vaikutus.
- Anonyymi
Hehku ja nalle ne olivatkin tosi omaperäisiä 😆😂
- Anonyymi
Mimä voin olla olen supernalle pks🐼miäs
Onnea vaan. Kyllä kohta onnistaa.
- Anonyymi
Hehku taisi itse haluta täysin samaa. Siksi palstalle ilmestyi sopivasti nalle.
Kas kummaa. Sirkus jatkukoon. 🎪
- Anonyymi
Niin varmaan joo;)
- Anonyymi
Etköhän sä jonkun löydä vähintäänkin jonkun joka yrittää uida liiveihin
- Anonyymi
Parempi että kukaan ei olisi tietty nimimerkki vaan jokainen olisi oma mielikuvitus, ilman nimeä, toisin sanoen anonyymi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756