En ole oikea hehku mutta haluaisin olla seuraava palsta hehku kun nallekin tykkäsi vain siitä ja olen yksinäinen. Kuka alkaa palsta styylata mun kanssa ja kertoo miten hehkun kun olen niin kateellinen hehkulle ja nallelle., Kuka auttaa????
Vastaukset 9
- Anonyymi
Keksi jotain omaa ja voin olla palstamiehesi. Tee vaikutus.
- Anonyymi
Hehku ja nalle ne olivatkin tosi omaperäisiä 😆😂
- Anonyymi
Mimä voin olla olen supernalle pks🐼miäs
Onnea vaan. Kyllä kohta onnistaa.
- Anonyymi
Hehku taisi itse haluta täysin samaa. Siksi palstalle ilmestyi sopivasti nalle.
Kas kummaa. Sirkus jatkukoon. 🎪
- Anonyymi
Niin varmaan joo;)
- Anonyymi
Etköhän sä jonkun löydä vähintäänkin jonkun joka yrittää uida liiveihin
- Anonyymi
Parempi että kukaan ei olisi tietty nimimerkki vaan jokainen olisi oma mielikuvitus, ilman nimeä, toisin sanoen anonyymi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471287- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55748- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152643Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26611- 57608
- 44556