Miten sen viettäisimme?
Yhteinen yö mielessä
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Sylikkäin.
- Anonyymi
Ajattelin että varauduttaisiin että ollaan sängyssä. Ajattelin ettei tarvisi puhua, jos siis on sellainen olo, kosketeltais ja tuijoteltais. Alasti peiton alla. Ja se mitä haluan kertoa on että tutustuttais kosketuksien kautta toisiimme.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä.
Nukkumalla. 😊
- Anonyymi
Mentäisiin ajoissa nukkumaan.
- Anonyymi
Tyyny sotaa ja hävinnyt antautuu😂
- Anonyymi
Mille häviäjä joutuu antautumaan? 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille häviäjä joutuu antautumaan? 👀
Voittaja saa päättää. Mut kun on sängystä kysymys siinä ei hirveesti oo vaihtoehtoja:))
- Anonyymi
Kiivaasti palstailemalla kuten nytkin teette.
- Anonyymi
Ja sää
- Anonyymi
Nukuttaisiin vierekkäin niin kuin aiemminkin
- Anonyymi
Minä laskisin kattoparruja. Liikkumatta. Välillä sanoin uuh ja aah. Sinä pomppisit minun päällä hetken ja katsoisit sängynpäätyä. Lopulta murahdat ja kierähtäisit pois. Sanoisin kiitos oli kivaa. Sinä sanoisit ole hyvä. Tämän jälkeen vaivaantuneesti molemmat katsoisimme kattoa. Kysyisit ruvetaanko nukkumaan. Sanon joo. Tapututat päähäni.Käännät selkäsi ja nukahdat. Minä valvon ja katson kattoa.
- Anonyymi
😂🤣😅
- Anonyymi
Ei tule tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941