mut halloweeniinä vai mitä sul on suunnitelmissa? 😂☠👻👽❤😚
Mainasitko sää säikyttää
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuka oot. Mutta mulla on ainakin n. 20 kaverin ja tuttavan kanssa juhlat. Toivottavasti hauskaa pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Sepä mukavaa. Taitaaki olla sulla tapana vietellä isosti tuota halloweenia 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ole mitenkään tapana. Toisen kerran nyt samalla porukalla. Useampia vuosia välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö 20 kaveruksen bileitä, isosti viettämisenä? 😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pidän, minun mittakaavassa se on isoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se nyt aikamoinen saavutus tämän ikäisenä. Kun on jo saavutus yrittää nähdä edes 1 kaveri vuodessa yleensä. 😂 Ja täytyy myös ottaa huomioon että puolet varmaan jättää tulematta jotka ovat ilmoittautuneet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se nyt aikamoinen saavutus tämän ikäisenä. Kun on jo saavutus yrittää nähdä edes 1 kaveri vuodessa yleensä. 😂 Ja täytyy myös ottaa huomioon että puolet varmaan jättää tulematta jotka ovat ilmoittautuneet 😂
Miksi otit iän esille? Ei sen pitäisi vaikuttaa siihen minä pitää.
Myötätuntoa sinne täältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pidän, minun mittakaavassa se on isoa
Saat myötätuntoni. Koska ei noin pitäisi olla kellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otit iän esille? Ei sen pitäisi vaikuttaa siihen minä pitää.
Myötätuntoa sinne täältä.Kyllä se vaikuttaa vaikka ei haluaisikaan. Ihmisillä on kiireitä. Ruuhkavuodet. Elämä muuttuu. Niin se menee. Välimatkat pitkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat myötätuntoni. Koska ei noin pitäisi olla kellään.
Mä oon onnellinen että mulla on edes muutama hyvä ystävä. Ei enempää tarvitse edes. Eihän mulla ole ees noin paljon ystäviä siis oikeita ystäviä. Ne on tuttuja ja kavereita sekä ystävän ystäviä suurin osa. Tulee sinne pari läheisempääkin toivottavasti .
- Anonyymi
Mikäs hahmo olisi mieluisin? XD
- Anonyymi
Yö kivana asia carrera saattaisi olla ihan mukava
- Anonyymi
Ei varmaan tarvi erikseen pukua ostaa :D
- Anonyymi
Ei tarvitse! Säikähtäisin muutenkin. :) sivusta
- Anonyymi
Minä meinaan pukeutua pelkään tennis - sukkaan.
- Anonyymi
Varo ettei se tipu. Niin voi käydä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei se tipu. Niin voi käydä...
Ei käy. Mä teippaan sen roudarinteipillä kiinni. Siitä tulee semmonen lyhyt mutta paksu viritelmä😃
- Anonyymi
Tämä meikäläisen naama on sen verran pahannäköinen etten viitsi tulla säikyttelemään, edes Halloweenina.
- Anonyymi
Mitä siihen on käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siihen on käynyt?
Ei mitään ihmeellistä. Ihan geenit kai.
Tuuraan kesäisin linnunpelättejä, ei ole kuulemma tehokkaampaa pelättiä vielä löytynyt mitä meikäläinen on.
- Anonyymi
Eipä sitä tarvitse väkisten epämiellyttävien ihmisten luo mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759