Näetkö häntä

Anonyymi-ap

kuinka usein vai et ollenkaan?

29

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvassa on kohtaamiset ollut. Ja en edes ole varmakaan mitä tunnen. Kummasti tunteet laimenee, kun ei nää/ole yhteyksissä. Keskityn nyt uusiin ihmisiin, niin kummasti hän häviää mielestä. Oli vain mielikuvaa.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Monet ei tätä tajua.


      • Anonyymi

        Olisikin niin helppoa, mielessä hän pyörii edelleen, vaikka emme ole nähneet pitkään aikaan. En edes muista tarkalleen, että milloin viimeksi...
        Olen ihastunut vain mielikuvaan ja kaiken mietinnän jälkeen, me tuskin olisimme sopivat toisillemme.
        Siitä huolimatta hän pyörii mielessä. En ymmärrä, että mikä minussa on vikana.


    • Anonyymi

      Usein nähdään salaa

    • Anonyymi

      Ei nähdä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Nähtiin, tuskin enää nähdään. Taisin olla hänelle pettymys - merkit ovat sellaiset.

      • Anonyymi

        En tiedä ees huomasitko kun et katsonut ollenkaan että siinä mielessä kyllä 😟


      • Anonyymi

        Ehkä niinkin, oppina tästä; seiso omilla jaloillasi. Silti on hetkiä että tarvitsee tukea toiselta. Ehkä turvaudun joskus löytyvään, jota toivon, rinnallakulkijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niinkin, oppina tästä; seiso omilla jaloillasi. Silti on hetkiä että tarvitsee tukea toiselta. Ehkä turvaudun joskus löytyvään, jota toivon, rinnallakulkijaan.

        Viesti ymmärretty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti ymmärretty.

        Niin ymmärsin omistasi ettet...luotin....eniten tarvitsin sinua. Ei auta kuin jatkaa matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ees huomasitko kun et katsonut ollenkaan että siinä mielessä kyllä 😟

        Puhelimella saa hyvin yhteyden.


    • Anonyymi

      Nähtäisiin jos hänellä olisi tunteita:(

      • Anonyymi

        Tunteet on hyvä osata kätkeä viimeistään silloin kun ei toinen ole edes rehellinen ihminen joka ei pysty olemaan rehellinen sille jota väittää rakastavansa ei tosiasiassa tunne mitään tätä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet on hyvä osata kätkeä viimeistään silloin kun ei toinen ole edes rehellinen ihminen joka ei pysty olemaan rehellinen sille jota väittää rakastavansa ei tosiasiassa tunne mitään tätä kohtaan

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.

        Olen tästä samaa mieltä, jos tunteita olisi sitä taistelisi niiden kohteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä, jos tunteita olisi sitä taistelisi niiden kohteesta.

        Miksi nähdä vaivaa jos toinen ei välitä tippaakaan muusta kuin omasta edustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.

        Tietää että on tunteita kun kiehahtaa joskus vähä yli.Huomaa sen itse kyllä kun tilanne ohi.


    • Ei nähdä. Varsinkaan siinä mielessä mitä näkemisellä tarkoitetaan.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt häntä, n enää useisiin kuukausiin. Viime vuoden lopulla viimeksi.

      Tietysti kaipuu on suuri, mutta mitään ei voi yhteydenoton osalta itse asialle enää tehdä, vaikka haluaisikin.

      m

    • Anonyymi

      Ei nähdä enää..
      n

    • Anonyymi

      Ma naki näky, se oli sama maku.

    • Anonyymi

      Useimmin haluaisin.... mutta mutta

    • Anonyymi

      Tänään viimeksi mu Eipä ollu pokkaa yrittää kohdata yksin oli poikansa kanssa turha silloin kuvitella voivansa keskustella aikuisten kesken asioista totuuden mukaisesti

    • Anonyymi

      Sydämeen sattuu vieläkin, mutta silti olen ajatellut luovuttaa ja kiertää hänet vähän kauempaa. Ehkä ei enää nähdä, jos tämä päätös pitää. Ei itseään voi loputtomiin kiduttaa. Hänellä tuskin on samanlaisia tunteita. Tilanne vaan hämäsi mut.

      • Anonyymi

        Tietysti kun kysyy, niin tietää millaisia tunteita hänellä olisi sinua kohtaan vai olisiko ollenkaan.


      • Anonyymi

        Ehkäpä olisi kannattanut kysyä🤷


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Salakatselen hänen tietämättään. Onneksi ei näe.

    • Anonyymi

      Ha ha ha, lähes päivittäin, välillä tulee pieni väli, vieläkö saisi hänet vaihtaa mun kanssa eri yksikköön nii kaikki olis hyvin. No ...on mulla keinot:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe