Näetkö häntä

Anonyymi-ap

kuinka usein vai et ollenkaan?

29

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvassa on kohtaamiset ollut. Ja en edes ole varmakaan mitä tunnen. Kummasti tunteet laimenee, kun ei nää/ole yhteyksissä. Keskityn nyt uusiin ihmisiin, niin kummasti hän häviää mielestä. Oli vain mielikuvaa.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Monet ei tätä tajua.


      • Anonyymi

        Olisikin niin helppoa, mielessä hän pyörii edelleen, vaikka emme ole nähneet pitkään aikaan. En edes muista tarkalleen, että milloin viimeksi...
        Olen ihastunut vain mielikuvaan ja kaiken mietinnän jälkeen, me tuskin olisimme sopivat toisillemme.
        Siitä huolimatta hän pyörii mielessä. En ymmärrä, että mikä minussa on vikana.


    • Anonyymi

      Usein nähdään salaa

    • Anonyymi

      Ei nähdä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Nähtiin, tuskin enää nähdään. Taisin olla hänelle pettymys - merkit ovat sellaiset.

      • Anonyymi

        En tiedä ees huomasitko kun et katsonut ollenkaan että siinä mielessä kyllä 😟


      • Anonyymi

        Ehkä niinkin, oppina tästä; seiso omilla jaloillasi. Silti on hetkiä että tarvitsee tukea toiselta. Ehkä turvaudun joskus löytyvään, jota toivon, rinnallakulkijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niinkin, oppina tästä; seiso omilla jaloillasi. Silti on hetkiä että tarvitsee tukea toiselta. Ehkä turvaudun joskus löytyvään, jota toivon, rinnallakulkijaan.

        Viesti ymmärretty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti ymmärretty.

        Niin ymmärsin omistasi ettet...luotin....eniten tarvitsin sinua. Ei auta kuin jatkaa matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ees huomasitko kun et katsonut ollenkaan että siinä mielessä kyllä 😟

        Puhelimella saa hyvin yhteyden.


    • Anonyymi

      Nähtäisiin jos hänellä olisi tunteita:(

      • Anonyymi

        Tunteet on hyvä osata kätkeä viimeistään silloin kun ei toinen ole edes rehellinen ihminen joka ei pysty olemaan rehellinen sille jota väittää rakastavansa ei tosiasiassa tunne mitään tätä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet on hyvä osata kätkeä viimeistään silloin kun ei toinen ole edes rehellinen ihminen joka ei pysty olemaan rehellinen sille jota väittää rakastavansa ei tosiasiassa tunne mitään tätä kohtaan

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.

        Olen tästä samaa mieltä, jos tunteita olisi sitä taistelisi niiden kohteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä, jos tunteita olisi sitä taistelisi niiden kohteesta.

        Miksi nähdä vaivaa jos toinen ei välitä tippaakaan muusta kuin omasta edustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeita ja tarpeeksi vahvoja tunteita, ne kestävät jonkunlaista oikuttelua molemmilta. Toiseksi, on olemassa oikeita syitä, jotka tulisi selvittää. rehellisesti. Selvittelystä ei tosin ole aina mitään hyvää sanottavaa, joka on hyvä tiedostaa.

        Tietää että on tunteita kun kiehahtaa joskus vähä yli.Huomaa sen itse kyllä kun tilanne ohi.


    • Ei nähdä. Varsinkaan siinä mielessä mitä näkemisellä tarkoitetaan.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt häntä, n enää useisiin kuukausiin. Viime vuoden lopulla viimeksi.

      Tietysti kaipuu on suuri, mutta mitään ei voi yhteydenoton osalta itse asialle enää tehdä, vaikka haluaisikin.

      m

    • Anonyymi

      Ei nähdä enää..
      n

    • Anonyymi

      Ma naki näky, se oli sama maku.

    • Anonyymi

      Useimmin haluaisin.... mutta mutta

    • Anonyymi

      Tänään viimeksi mu Eipä ollu pokkaa yrittää kohdata yksin oli poikansa kanssa turha silloin kuvitella voivansa keskustella aikuisten kesken asioista totuuden mukaisesti

    • Anonyymi

      Sydämeen sattuu vieläkin, mutta silti olen ajatellut luovuttaa ja kiertää hänet vähän kauempaa. Ehkä ei enää nähdä, jos tämä päätös pitää. Ei itseään voi loputtomiin kiduttaa. Hänellä tuskin on samanlaisia tunteita. Tilanne vaan hämäsi mut.

      • Anonyymi

        Tietysti kun kysyy, niin tietää millaisia tunteita hänellä olisi sinua kohtaan vai olisiko ollenkaan.


      • Anonyymi

        Ehkäpä olisi kannattanut kysyä🤷


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Salakatselen hänen tietämättään. Onneksi ei näe.

    • Anonyymi

      Ha ha ha, lähes päivittäin, välillä tulee pieni väli, vieläkö saisi hänet vaihtaa mun kanssa eri yksikköön nii kaikki olis hyvin. No ...on mulla keinot:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe