Mielestäni johtjajan ja karhunpaikkaa voisi vaihtaa ihan hyvin jos siellä häkissä kerran viihty. Joutaa koko laitos lakkauttaa ja elukat lopettaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22b9a7ce-40d0-497d-bb0c-33021733f40a
Onko tämä eläinrääkkäystä
30
125
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän anneta noiden kuusamon asioiden olla miten ovat, kun täällä Lieksassa ei osata hoitaa omiakaan asioita,pitäskö vain yrittää saada omat asiat kuntoon ennen kuin rupeeaa toisia arvostelemaan.
- Anonyymi
Sulon paikka on vankilassa. Metri kertaa metri häkissä ilman juotavaa. Näin se karhukin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulon paikka on vankilassa. Metri kertaa metri häkissä ilman juotavaa. Näin se karhukin on.
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Esitetään kysymys viestiketjun aloittajalle, oletko edes koskaan käynyt henkilö kohtaisesti paikan päällä kuusamon suurpeto keskuksessa?
- Anonyymi
S: Karjalainen on hirviö. Eläinrääkkääjä, yök yök !! Menis ite siihen metri kertaa metri häkkiin saatana !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S: Karjalainen on hirviö. Eläinrääkkääjä, yök yök !! Menis ite siihen metri kertaa metri häkkiin saatana !
Todella pitäs viedä Sulo konnunsuolle kppiin, (murhamies).
- Anonyymi
En ole käynyt ja hyvä niin, jos on noin heikoilla elukoiden hoito, niin kannattaa sulkea koko laitos ja keksiä toinen rikastumiskeino. T. Aloittaja
- Anonyymi
Ei tarvitse lähteä paikan päälle. Luin juuri tänä aamuna, miten karhun pentua säilytettiin pienessä häkissä, johon se tuskin mahtui. Oli kuvakin, pentu heijasti itseään puolelta toiselle hermostuneena. Työntekijällä ei ollut avainta häkkiin.
Sulo Karjalainen ei ollut paikalla, eikä vastannut puhelimeen, kun tarkastajat yrittivät häntä tavoittaa.
Näin rapisee kunnia ja kuuluisuus, kaikki perustuu valheelle. Hyvä, kun edes nyt paljastui. Varmaan Sulo "on tehnyt parhaansa" mutta valehtelu on törkeää. Olojen on oltava kunnossa aina, eikä vain silloin, kun tarkastajat ilmoittavat tulostaan. - Anonyymi
Eläinten hyvinvointi ja asia on meidän jokaisen asia. Ei villieläimiä pidä vangita pieniin tiloihin vain katselua varten.
- Anonyymi
No kuka uskoo tänä päivänä iltapaskan ja muun valtamedian juttuihin, mikä on ihan yhtä luotetava kun huoran rakkaus. Kohtahan siellä aletaan tuputtamaan juttua uusista rokotteista.
- Anonyymi
Tai huoraavan rakkaus.
- Anonyymi
Varsinkaan jos ei ole eläessään käynyt pidemällä kun Nurmeksen ja Joensuun alueen kunnan rajat niin ei kannata päätä ruveta hirveesti rasittamaan toisten kuntien asioilla. Ihan neuvoksi vaan.
- Anonyymi
Alkuperäinen tarkoitus unohtunut, kun alkoi tulla rahaa ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi
Hesari on myös kirjoittanut pitkin kesää eläinten kaltoinkohtelusta tässä paikassa. Kyllä se totta on eikä iltapaskojen keksintöä.
- Anonyymi
Milloinkahan Hesari tai Iltapaska rupeaisi puuttumaan näihin Lieksan asioihinkin, täälläkìn olisi montakin asiaa mitkä ei tarkemassa syynissä ihan päivänvaloa kestä.
- Anonyymi
Olen pannut suloa 🧔♂️
- Anonyymi
Noo ni johan se yksi lieksalainen isänmaan toivo on herännyt uuteen päivään jonka sana varastoon kuulu surpeenvaaran koulu pohjalta kolme sanaa homo,lespo ja olen pannut kaikkea liikkuvaa menee myös pielisentien katuvalo tolpatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo ni johan se yksi lieksalainen isänmaan toivo on herännyt uuteen päivään jonka sana varastoon kuulu surpeenvaaran koulu pohjalta kolme sanaa homo,lespo ja olen pannut kaikkea liikkuvaa menee myös pielisentien katuvalo tolpatkin.
Lieksassa me panemme kaikkea emme ole kovin nuukia
- Anonyymi
Katsokaa tuota kuvaa joka on linkissä. Karhu on sullottu lähes ämpäriin !! Katso kuva ! Karhun paikka ei ole metri kertaa metri häkissä. Sulo sinne pitää laittaa !
- Anonyymi
Olen pannut ämpäriä 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pannut ämpäriä 🙋♂️
Energistä ja dynaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pannut ämpäriä 🙋♂️
Saitko ämpärin siunattuun tilaan, syntyykö pian uusi ämpäripää? 🤭
- Anonyymi
No niin johan se iltapaskassa on ykkös uutisena koronosta vouhkaaminen menossa,tuo lehti ja aiheet on niin ennalta tiedossa. Kerotaan se mikä kansan halutaan tietävän, millonkahan puututaan tämän hetkisten tilastojen valossa kansan ylikuolleisuuteen ja syy seurauksiin? ai niin se on asia mitä ei tutkita tai kenkään tarvitse tietää. Se vaan kerrotaan että nyt lisää piikkiä käsivarteen kuka ei vielä ole kuollut.
- Anonyymi
Joku pässi väitti valheeksi iltalehden juttua, mutta aika hyvin on video lavastettu jos ei ole kuvattu tuolta eläinrääkkäämöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku pässi väitti valheeksi iltalehden juttua, mutta aika hyvin on video lavastettu jos ei ole kuvattu tuolta eläinrääkkäämöstä?
Kuusamolaiset keltamahat ei osaa pitää eläimiä lakien mukaan, raha on pääasia jota pitää saada vaikka laittomin keinoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusamolaiset keltamahat ei osaa pitää eläimiä lakien mukaan, raha on pääasia jota pitää saada vaikka laittomin keinoin.
Olen pannut Kuusamossa 🧔♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pannut Kuusamossa 🧔♂️
Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo
metsän näen jämäkän
ja vaaran sinertävän...💂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo
metsän näen jämäkän
ja vaaran sinertävän...💂Olen pannut jämäkällä 🥒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lieksalaiset keltamahat myrkyttää susia ja sotkee vielä Kuusamon miehet omiin rikoksiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lieksalaiset keltamahat myrkyttää susia ja sotkee vielä Kuusamon miehet omiin rikoksiinsa.
Täällä edes tapetaan myrkyllä eikä kiduteta häkeissä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797