Thorin päivän huomenta

Huomenta tänne satumaailmaan. Missä prinssit ja prinsessat etsivät toisiaan. 🤴👼🏰🐺☕🥪

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👵🧓👩‍🦳👩‍🦱👩‍🦰👩👱‍♀️👨‍🦳👨‍🦱👨‍🦰👱‍♂️👩‍🏫👨‍🏫👩‍🏫👨‍🏫👩‍🍳👩‍💻👨‍💻👨‍🚀🎅🧞‍♂️🧞‍♀️🗣

    • Olin unessani salilla 🏋️‍♂️💪😬🦵🦸‍♀️

      • Anonyymi

        Salilla olin toissapävänä tänään pitää mennä hoitoon.🐈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salilla olin toissapävänä tänään pitää mennä hoitoon.🐈

        Minä olin myös toissapäivänä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olin myös toissapäivänä.

        Ja varmaan taas huomenna.


    • Anonyymi

      ajaa kovaa hirviövauhtia t skooti ylinopeuksia jo liikaa yli 7809mhh ja pikkaeit fain päälläå kovaa etenee :D

      • 🏎️💨


    • Anonyymi

      Hyvää satumaista torstaita! Nuuskamuikkunen empii katsomalla, ei löydä, tule löydetyksi. Santsikuppi hörpättävä; siihen ei ole sylkemistä☕️

      • Kiitos. Sehän on jo päivä. Kahvi vasta tippui. ☕️ 👼🏻


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Sehän on jo päivä. Kahvi vasta tippui. ☕️ 👼🏻

        Ole hyvä. Mun kolmen kuppimäärän kahvi tippunut aikaa sitten. Tulee juotua kahvia joinain päivinä aivan liikaa, ei oo terveellistäkään. Opeteltava kieltäytymään sanomalla, " kiitos ei päiväkiintiö täynnä". Juo itte vaan:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Mun kolmen kuppimäärän kahvi tippunut aikaa sitten. Tulee juotua kahvia joinain päivinä aivan liikaa, ei oo terveellistäkään. Opeteltava kieltäytymään sanomalla, " kiitos ei päiväkiintiö täynnä". Juo itte vaan:)

        Joo, ei kofeiinia pidä liikaa nauttia. Se on kuitenkin myrkkyä aika pienillä pitoisuuksilla jo. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, ei kofeiinia pidä liikaa nauttia. Se on kuitenkin myrkkyä aika pienillä pitoisuuksilla jo. :)

        Kahvi on kahvia pienellä kofeiinimäärällä tislattuna. Eikä sitä myrkyksi ole vielä tituleerattu. Tuskin läpäisee direktiiviosuuden sen suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi on kahvia pienellä kofeiinimäärällä tislattuna. Eikä sitä myrkyksi ole vielä tituleerattu. Tuskin läpäisee direktiiviosuuden sen suhteen.

        Kyllä se pistää sydämmen läpättämään kun pannullisen sitä kiskot kitusiin. Onhan energiajuomissakin suositus ettei juotaisi 2:ta tölkkiä enempää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä se pistää sydämmen läpättämään kun pannullisen sitä kiskot kitusiin. Onhan energiajuomissakin suositus ettei juotaisi 2:ta tölkkiä enempää.

        Onhan noissa kaikissa omat suositukset, tiedetään. Energiatölkit ovat olleet aina vieraita, vaikka intoilu eri liikkumisiin voisi edellyttää. Vesi on paras palautumisneste.
        Kyllä mun sydänläpätykset ovat ihan muista voimista aktivoituneet. Harvakseltaan, ei joka päivä ollenkaan 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noissa kaikissa omat suositukset, tiedetään. Energiatölkit ovat olleet aina vieraita, vaikka intoilu eri liikkumisiin voisi edellyttää. Vesi on paras palautumisneste.
        Kyllä mun sydänläpätykset ovat ihan muista voimista aktivoituneet. Harvakseltaan, ei joka päivä ollenkaan 😅

        Niin tietysti ne läpätykset voi johtua muustakin 😅. Minun tulee kyllä aika usein otettua näitä urheilujuomiksi tituleerattuja bcaa juomia. On ne kyllä piristäneetkin työssä ollessa.


    • Anonyymi
      • Hyvää ruokahalua. Minä vasta aamupalailen. 🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää ruokahalua. Minä vasta aamupalailen. 🤴

        Tack så mycket.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tack så mycket.

        Varsågod.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Varsågod.

        Hejdå👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hejdå👩‍🦰

        Vi ses. 🤴


    • Anonyymi

      Kiitos 🤗, oikein hyvää alkanutta päivää sinnekin 😃.

      • Olet hyvä 🤗, ja kiitos samoin kivaa ja mukavaa päivää sinullekin sinne jonnekin ruudun toiselle puolen 🤴👼🏻


    • Anonyymi

      Näin on samalla suulla suudellaan millä huudellaan

      • Hauskasti sanottu.

        En ole aikoihin suudellut.


    • Enkeli Prinssi lähtee taas kohti työelämää. Mukavaa iltapäivää. 🤴👼

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe