Huomenta tänne satumaailmaan. Missä prinssit ja prinsessat etsivät toisiaan. 🤴👼🏰🐺☕🥪
Thorin päivän huomenta
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
👵🧓👩🦳👩🦱👩🦰👩👱♀️👨🦳👨🦱👨🦰👱♂️👩🏫👨🏫👩🏫👨🏫👩🍳👩💻👨💻👨🚀🎅🧞♂️🧞♀️🗣
Olin unessani salilla 🏋️♂️💪😬🦵🦸♀️
- Anonyymi
Salilla olin toissapävänä tänään pitää mennä hoitoon.🐈
Anonyymi kirjoitti:
Salilla olin toissapävänä tänään pitää mennä hoitoon.🐈
Minä olin myös toissapäivänä.
- Anonyymi
ajaa kovaa hirviövauhtia t skooti ylinopeuksia jo liikaa yli 7809mhh ja pikkaeit fain päälläå kovaa etenee :D
- Anonyymi
Hyvää satumaista torstaita! Nuuskamuikkunen empii katsomalla, ei löydä, tule löydetyksi. Santsikuppi hörpättävä; siihen ei ole sylkemistä☕️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Sehän on jo päivä. Kahvi vasta tippui. ☕️ 👼🏻
Ole hyvä. Mun kolmen kuppimäärän kahvi tippunut aikaa sitten. Tulee juotua kahvia joinain päivinä aivan liikaa, ei oo terveellistäkään. Opeteltava kieltäytymään sanomalla, " kiitos ei päiväkiintiö täynnä". Juo itte vaan:)
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Mun kolmen kuppimäärän kahvi tippunut aikaa sitten. Tulee juotua kahvia joinain päivinä aivan liikaa, ei oo terveellistäkään. Opeteltava kieltäytymään sanomalla, " kiitos ei päiväkiintiö täynnä". Juo itte vaan:)
Joo, ei kofeiinia pidä liikaa nauttia. Se on kuitenkin myrkkyä aika pienillä pitoisuuksilla jo. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo, ei kofeiinia pidä liikaa nauttia. Se on kuitenkin myrkkyä aika pienillä pitoisuuksilla jo. :)
Kahvi on kahvia pienellä kofeiinimäärällä tislattuna. Eikä sitä myrkyksi ole vielä tituleerattu. Tuskin läpäisee direktiiviosuuden sen suhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Kahvi on kahvia pienellä kofeiinimäärällä tislattuna. Eikä sitä myrkyksi ole vielä tituleerattu. Tuskin läpäisee direktiiviosuuden sen suhteen.
Kyllä se pistää sydämmen läpättämään kun pannullisen sitä kiskot kitusiin. Onhan energiajuomissakin suositus ettei juotaisi 2:ta tölkkiä enempää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä se pistää sydämmen läpättämään kun pannullisen sitä kiskot kitusiin. Onhan energiajuomissakin suositus ettei juotaisi 2:ta tölkkiä enempää.
Onhan noissa kaikissa omat suositukset, tiedetään. Energiatölkit ovat olleet aina vieraita, vaikka intoilu eri liikkumisiin voisi edellyttää. Vesi on paras palautumisneste.
Kyllä mun sydänläpätykset ovat ihan muista voimista aktivoituneet. Harvakseltaan, ei joka päivä ollenkaan 😅 Anonyymi kirjoitti:
Onhan noissa kaikissa omat suositukset, tiedetään. Energiatölkit ovat olleet aina vieraita, vaikka intoilu eri liikkumisiin voisi edellyttää. Vesi on paras palautumisneste.
Kyllä mun sydänläpätykset ovat ihan muista voimista aktivoituneet. Harvakseltaan, ei joka päivä ollenkaan 😅Niin tietysti ne läpätykset voi johtua muustakin 😅. Minun tulee kyllä aika usein otettua näitä urheilujuomiksi tituleerattuja bcaa juomia. On ne kyllä piristäneetkin työssä ollessa.
- Anonyymi
Taitaaoi olla kohta lounasaika 🍲
https://youtu.be/ZtSJoL6c77c- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää ruokahalua. Minä vasta aamupalailen. 🤴
Tack så mycket.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Varsågod.
Hejdå👩🦰
- Anonyymi
Kiitos 🤗, oikein hyvää alkanutta päivää sinnekin 😃.
Olet hyvä 🤗, ja kiitos samoin kivaa ja mukavaa päivää sinullekin sinne jonnekin ruudun toiselle puolen 🤴👼🏻
- Anonyymi
Näin on samalla suulla suudellaan millä huudellaan
Enkeli Prinssi lähtee taas kohti työelämää. Mukavaa iltapäivää. 🤴👼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015