Vain elämää: Jyrki 69 toteutti salaisen haaveensa: "Olen suomalainen mies ja mulla on..."

Jyrki 69 tai Erika Vikmanin antaman lempinimen mukaan “Jykäys” on todellinen rokkikukko mustissa lookissaan ja 186 cm raamikkaassa olemuksessaan. Siviilissä hänet on yhdistetty laulajatar Erika Vikmaniin. Vain elämää -ohjelmassa Jyrki 69 toteutti haaveensa laulaa suomeksi.

Lue haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-jyrki-69-toteutti-salaisen-haaveensa-olen-suomalainen-mies-ja-mulla-on?s24

12

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Panisin!

• Anonyymi

Panisin??siis Jyrki 69.ä.tiesin,että se on hinttari.ja leikkii miljonääri rokkaria.sitten on muka akateemisesti koulutettu,joka mutkassa niin kehuu.siltä jäi koulu kesken,ei suorittanut yhtään tenttiä.vain apukoulun kävi loppuun.

• Anonyymi

Mitenköhän kun jyren nimen mukainen asento ei onnistukaan kun karkaa leijat muuten naamalle? Hölskyttelikö dannyliini isollaan sulkijalihaksen rikki ja karkaileeko Helmilläkin jo?

• Anonyymi

Jykkärin 69v ikä ja kärttyinen ja kurttuinen olemus ei ketään kiinnosta.

• Anonyymi

Jaa että 70v, minkäs ikäinen se Danny olikaan?

• Anonyymi

Kuuma rokkari, ja Erikan kanssa todella näyttävä pari sanokaa mitä te muut haluatte.

• Anonyymi

se on toivottavaa että kaks hampuusia menee yhteen.

silloinhan niitä on yks vähemmän heureka.

• Anonyymi

Toivon että Erika ja Jyrki on ihan oikeasti pari, eikä vain homomies ja fag hag.

• Anonyymi

Muistetaanpa nyt, että Erika Vikman on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen huomiota.

• Anonyymi

Ciccioliinana olon varjopuoliin kuuluu pierun karkailuvaivat krooniset, kuinka paljon Vain Elämä budjetista kulu vaippoihin? Valkoisten vaatteiden varjopuoli tahrat ruskeat läpi paistaa.

• Anonyymi

Jyrki on v 1968 syntynyt, eli 54 v ja on todella upean näköinen, hoikka ja pitkä mies. Terveet elämäntavat.

• Anonyymi

Kun taas Erika Vikmanilla ei ole terveelliset elämäntavat. Ruokana on nopeita pierettäviä hiilihydraatteja. Alko maistuu. Ei harrasta säännöllisesti liikuntaa. Ylipainoa. Väitti tehneensä elämänmuutoksen Vain elämää kuvausten jälkeen. Tulokset eivät näy missään. Ai niin ja näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      215
      1747
    2. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1693
    3. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      305
      1473
    4. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1099
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1027
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      129
      818
    7. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      100
      787
    8. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      18
      755
    9. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23
      702
    Aihe