Vain elämää: Jyrki 69 toteutti salaisen haaveensa: "Olen suomalainen mies ja mulla on..."

Jyrki 69 tai Erika Vikmanin antaman lempinimen mukaan “Jykäys” on todellinen rokkikukko mustissa lookissaan ja 186 cm raamikkaassa olemuksessaan. Siviilissä hänet on yhdistetty laulajatar Erika Vikmaniin. Vain elämää -ohjelmassa Jyrki 69 toteutti haaveensa laulaa suomeksi.

Lue haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-jyrki-69-toteutti-salaisen-haaveensa-olen-suomalainen-mies-ja-mulla-on?s24

12

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panisin!

    • Anonyymi

      Panisin??siis Jyrki 69.ä.tiesin,että se on hinttari.ja leikkii miljonääri rokkaria.sitten on muka akateemisesti koulutettu,joka mutkassa niin kehuu.siltä jäi koulu kesken,ei suorittanut yhtään tenttiä.vain apukoulun kävi loppuun.

    • Anonyymi

      Mitenköhän kun jyren nimen mukainen asento ei onnistukaan kun karkaa leijat muuten naamalle? Hölskyttelikö dannyliini isollaan sulkijalihaksen rikki ja karkaileeko Helmilläkin jo?

    • Anonyymi

      Jykkärin 69v ikä ja kärttyinen ja kurttuinen olemus ei ketään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jaa että 70v, minkäs ikäinen se Danny olikaan?

    • Anonyymi

      Kuuma rokkari, ja Erikan kanssa todella näyttävä pari sanokaa mitä te muut haluatte.

    • Anonyymi

      se on toivottavaa että kaks hampuusia menee yhteen.

      silloinhan niitä on yks vähemmän heureka.

    • Anonyymi

      Toivon että Erika ja Jyrki on ihan oikeasti pari, eikä vain homomies ja fag hag.

      • Anonyymi

        Muistetaanpa nyt, että Erika Vikman on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen huomiota.


    • Anonyymi

      Ciccioliinana olon varjopuoliin kuuluu pierun karkailuvaivat krooniset, kuinka paljon Vain Elämä budjetista kulu vaippoihin? Valkoisten vaatteiden varjopuoli tahrat ruskeat läpi paistaa.

    • Anonyymi

      Jyrki on v 1968 syntynyt, eli 54 v ja on todella upean näköinen, hoikka ja pitkä mies. Terveet elämäntavat.

      • Anonyymi

        Kun taas Erika Vikmanilla ei ole terveelliset elämäntavat. Ruokana on nopeita pierettäviä hiilihydraatteja. Alko maistuu. Ei harrasta säännöllisesti liikuntaa. Ylipainoa. Väitti tehneensä elämänmuutoksen Vain elämää kuvausten jälkeen. Tulokset eivät näy missään. Ai niin ja näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe