Nalle & hehku 28 molemmat esim
Vastaukset 11
- Anonyymi
Eikö tätä samaa voisi jo lopettaa?
- Anonyymi
Ei se mitenkään käy kun yhdellä on pakkomielle nallesta ja hehkusta ja palsta tarvitsee klikkauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitenkään käy kun yhdellä on pakkomielle nallesta ja hehkusta ja palsta tarvitsee klikkauksia.
Minkälainen ihminen kehittää palstatrollien luomiin mielikuvitushahmoihin pakkomielteen?
- Anonyymi
Kyllä kai mikä sitä estää ottaen huomioon mitä esikuvia meillä eduskunnassakin istuu tai si nämä julkisuuden haihattelijat
- Anonyymi
Nuoret sekoaa helpommin kuin vanhat. Jokainen kokemus elämässä tekee sinut vahvemmaksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä ei tapa, se vahvistaa, taikka vtuttaa.
Haloo Helsinki sanoi sen hyvin "mikä ei tapa niin se todellakin hajottaa". Niinhän se menee mutta kaikesta selviää,.
Anonyymi kirjoitti:
Haloo Helsinki sanoi sen hyvin "mikä ei tapa niin se todellakin hajottaa". Niinhän se menee mutta kaikesta selviää,.
Se on kyllä hyvin sanottu ja täysin totta.
- Anonyymi
Hehku on 47 sanoi sen eilen
- Anonyymi
No voi hellanduudelis, sanoiko provohahmo ikänsä breaking news🤦♀️ Kohta mies laittaa taas tarinan niinpäin, etä 37 vuotias tarjoilija tai vastaavaa. Aika noloa roikkua näissä tarinallisuuksissa kuin yhtään mikään olisi totta
- Anonyymi
Miten voi kiinnostaa noin paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1381990Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja180903Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37828Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642