Silmäasema

Anonyymi-ap

Kiitos asianmukaisesta, kohteliaasta ja hyvästä asiakaspalvelusta. Silmälääkäri ystävällinen, ja kohtelias. Samoin henkilökunta joka oli paikalla. Kiva asioida tällaisessa paikassa, hyvä mieli jäi. Jatkakaa samaan malliin. Eipä tässä ajassa löydy pahemmin enää ystävällisyyttä ja välittämistä.

39

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystävällinen palvelu 👍

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, hyvä palvelu on aina ollut siellä.

    • Anonyymi

      Vitosen silmäpuoskari silti jengi käy ja menettää näkönsä 👺

      • Anonyymi

        Sittarin takana kaikki vitosen palvelut. 🏃🏼🤸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittarin takana kaikki vitosen palvelut. 🏃🏼🤸

        ja värisilmä tulee kuntoon


    • Anonyymi

      Silmäasemalle kiitos. Jatkakaa samaan malliin. Sijoitus Lieksan liikkeistä kolmen ystävällisimmän joukkoon.

      • Anonyymi

        Harmi että silmälasiasioita ei ole kovin usein. Näin ystävällisessä paikassa voisi asioida useamminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että silmälasiasioita ei ole kovin usein. Näin ystävällisessä paikassa voisi asioida useamminkin.

        Ystävällisyys maksaa ja paljon. Johan tuo nyt olisi kumma, jos sillä hinnalla saisi äkäistä ja ynseää palvelua.
        Palveluksi riittää ihan vain asiallinen käytös, ei mitään nuoleskelua eikä kehuskelua.


    • Anonyymi

      Liksan paras-ja myyvin jouluikkuna on osulan keskimmäinen valot ja kaikki, rupusakkikin urputtaa katolla

      • Anonyymi

        Ikkunassa lappu Osta tästä itsellesi kiinteistö kuka ostaa purkutuomion saaneen kiinteistön viimeiseen asti huijausta


    • Anonyymi

      Silmäasema ala-arvoinen palvelu ei voi suositella!

    • Anonyymi

      Noilla hinnoilla pitää jo ollakkin yli ystävällinen, Joensuussa saa specsaveriltä kolmet lasit ja näön tutkimuksen silmälääkärillä, eikä maksa kun murto osan tämän silmäaseman hintoihin verrattuna. Itse köyhänä kannatti vielä ajaa joensuuhun ja käydä parin viikon päästä vielä lasitkin hakemassa, tuli siitä huolimatta vieläkin halvemmaksi Lieksan hintoihin.

      • Anonyymi

        Minä sain spexsaaversilta vain kahdet lasit ja saman sai myös silmäasemalta seoxsaavers oli paljon kalliimpi mutta tuli kokeiltua se on kai siitä kiinni miten paljon tarvii tuunata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain spexsaaversilta vain kahdet lasit ja saman sai myös silmäasemalta seoxsaavers oli paljon kalliimpi mutta tuli kokeiltua se on kai siitä kiinni miten paljon tarvii tuunata

        Joensuun spexsaavers ei ollut yhtä ystävällinen kuin Lieksan Silmäasema eipä sillä väliä mutta tulipahan mainittua


    • Anonyymi

      Monet sokeutuneet silmäasemalla kun tutkimus epäonnistunut!

      • Anonyymi

        Jopa tuhansia sokeutuneita!!!!


    • Anonyymi

      Olen pannut sekä sexseiversillä että silmäasemalla 🧔

      • Anonyymi

        Sexseiversillä parhaat säästöt ja vielä sheivattiin.🥸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sexseiversillä parhaat säästöt ja vielä sheivattiin.🥸

        Jaa kulmakarvat ja ripset? 🤔


      • Anonyymi

        Perzkarvatkin? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kulmakarvat ja ripset? 🤔

        Vastasin mutta se sensuroitiin energistä ja dynaamista🐱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perzkarvatkin? 🤭

        Peppuni on sileä kuin vauvan peppu nyt kelpaa lähteä zuklikseen🥰


      • Anonyymi

        mie oon nainu


    • Anonyymi

      Saakohan koneinsinöörit alennusta?

    • Anonyymi

      Olen pannut rillit päässä 🥸

    • Anonyymi

      Miesystäväni Lintilä kävi myös Silmäasemalla ja sai hyvää palvelua, siinä on kompetenssia.

      "markkinat"

      • Anonyymi

        Miesystäväni Lantala kävi lantakasassa nyt on kukkeita tuksuja 🐓


    • Anonyymi

      Miksi jotkut sotkee. Aiheessa pitäs pysyy. Lieksan Silmäasema oli aiheena.

      • Anonyymi

        Olen pannut bemarissa vaihdetta silmään 🚗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut bemarissa vaihdetta silmään 🚗

        Millaisesta silmästä nyt puhutaan?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisesta silmästä nyt puhutaan?🤔

        Horuksen 3. silmä, sellaisesta 🎃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horuksen 3. silmä, sellaisesta 🎃

        Ai joo semmonen👀


      • Anonyymi

        Tässä sen näkee mikä on täällä sivustoilla tuo älykkyys osamäärä keskustelijoiden joukossa. No sen sinällään ymmärtää kun katsoo tuotta osaa sakkia pileisentiellä mitä menee,ei paljon tarvi ihmetellä Lieksan mainetta tuolla muualla suomessa mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sen näkee mikä on täällä sivustoilla tuo älykkyys osamäärä keskustelijoiden joukossa. No sen sinällään ymmärtää kun katsoo tuotta osaa sakkia pileisentiellä mitä menee,ei paljon tarvi ihmetellä Lieksan mainetta tuolla muualla suomessa mikä on.

        Olen pannut kumisaapasta 👳‍♂️


      • Anonyymi

        oon pannu dynaamisesti ja rohkeesti


    • Anonyymi

      Silmäasemalla saa hyvän palvelun, jos on hynää. Lieksan Silmälasi palvelee ystävällisesti kaikkia, minuakin vähävaraista. Oli kova nöyryytys taannoin Silmäasemalla. En enää sinne mene.

      • Anonyymi

        Olen nöyrä työtön menen silmä asemalle nöyryytettäväksi 🥺


    • Anonyymi

      No mulla ei kyllä ollut. Mun lasta kohdeltiin tai no enemmänkin "rääkätttiin" niinkuin pientä apinaa. Silmäaseman silmälääkäri ri kyllä mee jatkoon 👎🏻

    • Anonyymi

      Parhaan palvelun saa Yamalin ahnusasemalla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe